Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Myślenice: sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych w 2007 roku, spełniających wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 58 z 2003 r. poz. 515 z późn. zmianami) i rozporządzeniach wykonawczych dotyczących producentów tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic do złomowania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Mateusz Suder, ul. M. Reja 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720125, fax 012 2721214, e-mail: starostwo@powiat-myslenice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-myslenice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych w 2007 roku, spełniających wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 58 z 2003 r. poz. 515 z późn. zmianami) i rozporządzeniach wykonawczych dotyczących producentów tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic do złomowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Myślenice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych w 2007 roku, spełniających wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. \Prawo o ruchu drogowym\ (Dz.U. nr 58 z 2003 r. poz. 515 z późn. zmianami) i rozporządzeniach wykonawczych dotyczących producentów tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic do złomowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualne Certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowego dla oferowanych rodzajów tablic. Aktualne Zezwolenie właściwego Urzędu Wojewódzkiego zgodnie z art. 75a Ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 58 z 2003 r. poz.515 z późn. zmianami). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.70.00 - Różne wyroby na bazie metalu Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.30.00 - Artykuły różne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 310 000,00 zł + VAT 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie 3 letniej gwarancji. 30 dniowy termin płatności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników do oferty. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom oraz dla uznania formalnej poprawności przez zamawiającego: 1.) Formularz ofertowy (w załączeniu). 2.) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (w załączeniu). 3.) Aktualne zaświadczenie lub odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (sporządza oferent). W przypadku: a.) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.) Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w ppkt. 2,3 dla każdego z występujących podmiotów. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. 4.) Aktualne Certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowego dla oferowanych rodzajów tablic. 5.) Aktualne Zezwolenie właściwego Urzędu Wojewódzkiego zgodnie z art. 75a Ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 58 z 2003 r. poz.515 z późn. zmianami). 6.) Pełnomocnictwo lub notarialnie potwierdzoną kopię wraz z wymaganymi opłatami skarbowymi w przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i jej załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych w pkt 5 p.pkt 3 niniejszej specyfikacji (sporządza oferent).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-myslenice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 12:30, Siedziba zamawiającego (sala obrad).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.10.2006.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





