Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Gdańsk: Wykonanie prac projektowych, budowlanych, montażowych i dostawa sprzętu do planowanej rozbudowy Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 56380 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, faks 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych, budowlanych, montażowych i dostawa sprzętu do planowanej rozbudowy Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac projektowych, budowlanych, montażowych i dostawa sprzętu do planowanej rozbudowy Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 31.35.00.00 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania 32.33.32.00 - Kamery wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 30.000,00 zł. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty potwierdzenie wpłaty wadium, a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, również kopię dokumentu wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 3) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 4)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 1.000 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, w tym również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru, lub b) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, i co najmniej jedną usługę o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę powyżej 500.000,00 zł. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.1. zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.1., 1.2, 1.3. 3)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.4. 4)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.5, 1.6. 5)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.7. 6)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.5 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.8. 3. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę zestawy monitoringowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ocena spełniania przez oferowaną dostawę zestawów monitoringowych, parametrów określonych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno -użytkowym, odbędzie się na podstawie dokumentu określonego w Rozdziale 3 pkt 1.9..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku, gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi dopiero będzie dysponował, jest zobowiązany przedstawić także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 6)dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w ppkt 5 oraz potwierdzające ich przynależność do odpowiednich izb samorządu zawodowego. 7) wykaz robót wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w tym: a) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 1.000 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, w tym również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru, lub b) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, i co najmniej jedną usługę o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót ( dotyczy wykazanych robót z pkt a lub pkt b ) 8) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę powyżej 500.000,00 zł. 9) Opis parametrów technicznych oferowanych zestawów monitoringowych. Opis musi zawierać potwierdzenie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym (wg załączonego wzoru). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty folder zawierający opis parametrów oferowanego sprzętu ( nie dotyczy licencji)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe ogrody 8/12, Gdańsk 80-803 (pokój nr 128, I piętro ) lub wnioskować o przesłanie pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe ogrody 8/12, Gdańsk 80-803 ( Sala Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska od 14 do 17).Otwarcie ofert w dniu 01.04.2009, godz. 13.00, p.132A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Wioleta Maj-Stopczyńska - tel/fax. 058 32 36 128, w godzinach od 8.00 do 16.00 ( pok. 128, Ip.),w.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl;.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





