eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie prac projektowych, budowlanych, montażowych i dostawa sprzętu do planowanej rozbudowy Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Gdańsk: Wykonanie prac projektowych, budowlanych, montażowych i dostawa sprzętu do planowanej rozbudowy Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 56380 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, faks 058 3236481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych, budowlanych, montażowych i dostawa sprzętu do planowanej rozbudowy Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac projektowych, budowlanych, montażowych i dostawa sprzętu do planowanej rozbudowy Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 31.35.00.00 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania 32.33.32.00 - Kamery wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 30.000,00 zł. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty potwierdzenie wpłaty wadium, a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, również kopię dokumentu wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 3) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 4)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 1.000 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, w tym również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru, lub b) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, i co najmniej jedną usługę o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę powyżej 500.000,00 zł. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.1. zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.1., 1.2, 1.3. 3)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.4. 4)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.5, 1.6. 5)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.7. 6)Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.5 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.8. 3. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę zestawy monitoringowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ocena spełniania przez oferowaną dostawę zestawów monitoringowych, parametrów określonych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno -użytkowym, odbędzie się na podstawie dokumentu określonego w Rozdziale 3 pkt 1.9..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku, gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi dopiero będzie dysponował, jest zobowiązany przedstawić także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 6)dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w ppkt 5 oraz potwierdzające ich przynależność do odpowiednich izb samorządu zawodowego. 7) wykaz robót wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w tym: a) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 1.000 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, w tym również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru, lub b) co najmniej jedną robotę z zakresu wykonania systemu monitoringu wizyjnego, o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą jednocześnie prace: projektowe, budowlane, montażowe i dostawę sprzętu, i co najmniej jedną usługę o wartości powyżej 500 000 zł brutto każda, obejmującą również zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie Centralnego Studia Dozoru, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót ( dotyczy wykazanych robót z pkt a lub pkt b ) 8) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę powyżej 500.000,00 zł. 9) Opis parametrów technicznych oferowanych zestawów monitoringowych. Opis musi zawierać potwierdzenie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym (wg załączonego wzoru). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty folder zawierający opis parametrów oferowanego sprzętu ( nie dotyczy licencji)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe ogrody 8/12, Gdańsk 80-803 (pokój nr 128, I piętro ) lub wnioskować o przesłanie pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe ogrody 8/12, Gdańsk 80-803 ( Sala Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska od 14 do 17).Otwarcie ofert w dniu 01.04.2009, godz. 13.00, p.132A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Wioleta Maj-Stopczyńska - tel/fax. 058 32 36 128, w godzinach od 8.00 do 16.00 ( pok. 128, Ip.),w.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl;.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.