Ogłoszenie z dnia 2005-10-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: zakup samochodów dla KWP w Katowicach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Katrzyna Markowska, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002056, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, http://www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji, Magdalena Mucha, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, http://www.policja.katowice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji, Magdalena Mucha, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, http://www.policja.katowice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup samochodów dla KWP w Katowicach 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup samochodów osobowych o nadwoziu typu hatchback lub sedan z silnikiem o mocy min 100 KM w ilości 70 sztuk. Kryptonim pojazdu - przyjmuje się robocze oznaczenie pojazdu "OP". Przeznaczenie pojazdu - Pojazd "OP" będzie wykorzystywany przez Policję głównie do zadań operacyjnych. W jego wnętrzu dokonywane będą kontrole dokumentów osób i pojazdów, sprawodzanie osób i pojazdów w bazach danych oraz sporządzanie dokumentacji służbowej. Warunki eksploatacji pojazdu "OP". Zakłada się: - wykorzystywanie pojazdu we wszystkich porach roku, doby oraz w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, - wykorzystywanie pojazdu w jeździe po drogach twardych oraz gruntowych, - przechowywanie pojazdu głównie na wolnym powietrzu, w garażach stałych oraz pod wiatami, - naprawy pojazdu w specjalizowanych policyjnych stacjach obsługi samochodów lub w autoryzowanych stacjach obsługowo-naprawczych producenta. Wymagania formalne. Pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. Nr 262 poz. 2615). Zmiany adaptacyjne pojazdu nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta samochodu bazowego. Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego udzielania konsultacji i pomocy przy montażu w pojeździe: a) instalacji antenowych, b) zasilania urządzeń łączności radiowej, c) innego specjalistycznego sprzętu policyjnego. Samochód, na bazie którego wykonana zostanie adaptacja, musi posiadać świadectwo homologacji dopuszczające do rejestracji na terenie Polski. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SAMOCHODU BAZOWEGO PRZEZNACZONEGO POD ADAPTACJĘ NA POJAZD "OP" Lp. / Wyszczególnienie / J.m. / Wartość 1 / Rodzaj silnika / - / benzynowy lub wysokoprężny z doładowaniem 2 / Rodzaj zasilania (wysokoprężny: common rail lub pompowtryskiwacze; benzynowy: wielopunktowy wtrysk paliwa) / - / wymagane 3 / Silnik musi spełniać normę emisji substancji szkodliwych EURO 3 lub późniejszą / - / wymagane 4 / Pojemność skokowa silnika / cm sześc. / min. 1550 5 / Moc maksymalna / kW / min. 74 6 / Rozstaw osi / mm / min. 2500 7 / Regulacja kolumny kierowniczej / - / góra-dół 8 / Regulacja siedzenia kierowcy / - / przód tył 9 / Wspomaganie układu kierowniczego / - / wymagane 10 / ABS / - / wymagany 11 / Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera / - / wymagane 12 / Pasy bezpieczeństwa i zagłówki / - / wymagane przy wszystkich siedzeniach 13 / Obręcze kół stalowe / - / wymagane 14 / Pojemność zbiornika paliwa / dm sześc. / min. 45 15 / Ogumienie letnie z felgami (w tym pełnowymiarowe koło zapasowe) / szt. / 5 16 / Ogumienie zimowe / szt. / 4 17 / Rodzaj nadwozia / - / 4- lub 5-drzwiowe 18 / Okres po wprowadzeniu do produkcji seryjnej / mies. / min. 6 19 / Rok produkcji / - / bieżący 20 / Kolor nadwozia / - / popularny stonowany, min. 7 wersji kolorystycznych (w ilości proporcjonalnej do liczby wszystkich samochodów). Wybór koloru nie może wpływać na cenę pojazdu. Ostatecznego wyboru koloru dokona zamawiający po podpisaniu umowy. WYMAGANE WYPOSAŻENIE DODATKOWE W POJAZDACH OP. Pojazd musi być wyposażony w: a) gaśnicę proszkową typu samochodowego o pojemności ok. 1 kg b) linkę holowniczą, c) apteczkę samochodową, d) trójkąt ostrzegawczy, e) zestaw podręcznych narzędzi, f) komplet dywaników gumowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katowice, ul. Lompy 19. Kod NUTS: 1.2.24 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 638 026,89 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.12.2005.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 75 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem producenta lub importera pojazdów; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o wartości brutto co najmniej 1 500 000 zł, potwierdzoną referencjami, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór tabeli zawiera załącznik nr 1 - wykonawca lub sieć, którą wykonawca reprezentuje, dysponuje min. 4 autoryzowanymi stacjami serwisowymi na terenie województwa śląskiego, z czego minimum po jednym w Katowicach, Bielsku Białej, Częstochowie lub w obrębie do 20 km od granic terytorialnych tych miast - oferowany pojazd posiada dopuszczenie do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z wpisem do Ewidencji Działalności Gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku. Dokumenty w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tych warunków, tj. wg największej ilości zrealizowanych dostaw. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5. Oświadczenie wykonawcy, że jest autoryzowanym dystrybutorem producenta pojazdów, które są przedmiotem jego oferty; 6. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1. ppkt 1,3,4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1. ppkt 1-4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacja dotycząca składania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu. Umocowanie musi zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zabezpieczone stosownymi opłatami skarbowymi. Treść pełnomocnictwa powinna dokładanie określać zakres umocowania. 2. Każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielenie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wszystkich wykonawców wspólnie. Wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego odnoszą się do każdego uczestnika konsorcjum indywidualnie w zakresie, jaki przyjmują na siebie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz posiadanych autoryzowanych stacji serwisowych na terenie województwa śląskiego. 3. Wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy wyprodukowany w roku 2005 i będący przedmiotem oferty, podpisany przez osobę upoważnioną zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyspieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: przetarg ograniczony z zastosowaniem art. 49 ust. 4 oraz art. 52 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia oraz wydatkowania środków finansowych do końca 2005 roku. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 80%, 2. parametry techniczne - 20%, Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-526/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.11.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 03.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawa samochodu 9 osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Główczyce do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Damnicy
- Zakup i dostawa samochodów służbowych na potrzeby IAS Katowice
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





