Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-03-31
Og³oszenie nr 56346 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
£uków: ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ NA POTRZEBY SPZOZ W £UKOWIE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie, krajowy numer identyfikacyjny
30647200000, ul.
ul. Dr Andrzeja Rogaliñskiego
3,
21400
£uków, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
257 989 074, e-mail
zp@spzoz.lukow.pl, faks
257 989 074.
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.spzoz.lukow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.spzoz.lukow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £ukowie, ul. dr A. Rogaliñskiego 3, 21-400 £uków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ NA POTRZEBY SPZOZ W £UKOWIE
Numer referencyjny: 10/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe i sukcesywne wykonanie us³ug pralniczych wraz z najmem bielizny szpitalnej na potrzeby SPZOZ w £ukowie. Przez kompleksowe us³ugi pralnicze nale¿y rozumieæ kompletny proces technologiczny zwi±zany z przygotowaniem, praniem w³a¶ciwym i obróbk± po praniu, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, w szczególno¶ci: a. bielizny po¶cielowej p³askiej - poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, podk³ady, b. bielizny po¶cielowej lekarskiej - poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, c. bielizny operacyjnej - bluzy, spodnie, sukienki, fura¿erki zielone i bia³e, serwety chirurgiczne, zapaski koloru zielonego i niebieskiego, fartuchy zielone, podk³ady, prze¶cierad³a, d. bielizny noworodkowej i niemowlêcej - pieluchy tetrowe, prze¶cierad³a flanelowe, pokrowce na materace, kocyki, kaftaniki, e. po¶ciel z poradni specjalistycznych - w sk³ad której wchodz± poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, f. pi¿am, koszul, szlafroków, g. fartuchów lekarskich, bluz, spodni i spódnic lekarskich, h. kurtek, peleryn, i. kocy, materacy, poduszek, ko³der, ¶piworów, j. firan, zas³on, rêczników, ¶cierek, myjek, obrusów, k. pasów unieruchamiaj±cych (skórzanych), worków ubraniowych, parawanów, worków lnianych, l. mopów, zwanej dalej "bielizn±" b±d¼ "asortymentem". 2. Us³uga bêdzie wykonywana w dwóch zakresach: 1) wykonaniu kompleksowej us³ugi pralniczej bielizny szpitalnej bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego, 2) wykonaniu kompleksowej us³ugi pralniczej bielizny szpitalnej ³±cznie z najmem - bêd±cej w³asno¶ci± Wykonawcy (zwana dalej równie¿ "wynajmowana bielizna szpitalna"), 3. Gwarantowana ilo¶æ kompleksowego wykonania us³ugi pralniczej w okresie trwania umowy wynosi: a) bielizna Zamawiaj±cego - 54000 kg, b) bielizna po¶cielowej p³askiej wraz z wynajmem w ilo¶ci: prze¶cierad³a - 90600 szt. poszwa- 82800 szt. poszewka - 71700 szt. podk³ad - 4800 szt. poszwa dzieciêca- 3000 szt. 4. Wykonawca zobowi±zany jest: a) zapewniæ w ramach us³ugi na swój koszt wszystkie rodzaje asortymentów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. a i b w ilo¶ciach niezbêdnych dla potrzeb Zamawiaj±cego - tj. 1700 kompletów fabrycznie nowej bielizny po¶cielowej, z czego 1520 kompletów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. "a" w kolorze ecru - 180 kompletów bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. "b" w kolorze bia³ym lub bia³ym z zielonym paskiem. W sk³ad wynajmowanej bielizny szpitalnej, której dostawy maj± zostaæ zapewnione przez Wykonawcê wchodz±: bielizna szpitalna p³aska: - poszwy - 1632 sztuki, - poszewki - 1700 sztuk, - poszwy dzieciêce - 68 sztuk, - prze¶cierad³a - 1700 sztuk, - podk³ady - 425 sztuk. i. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia 1700 kompletów nowej bielizny, o której mowa w pkt 4 a) powy¿ej, (zwanej równie¿ bielizn± docelow±) w terminie do 35 dni od zawarcia umowy, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 30 dni od dnia dostarczenia bielizny, o której mowa w pkt ii poni¿ej. ii. Najpó¼niej w 4 dniu od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia bielizny jak najbardziej zbli¿onej do bielizny docelowej w ilo¶ci 1630 kompletów (zwanej równie¿ bielizn± zastêpcz±). W sk³ad kompletu, o którym mowa w zdaniu pierwszym wchodzi: poszwa na poduszkê - w ilo¶ci 1630 sztuk, poszwa na koc w ilo¶ci 1580 sztuk, poszwa dzieciêca na koc w ilo¶ci 50 sztuk, poszewka na poduszkê w ilo¶ci 1630 sztuk, oraz podk³ad w ilo¶ci 250 sztuk przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza bieliznê u¿ywan±, nie nosz±c± ¶ladów zniszczenia. iii. Z chwil± dostarczenia 1700 kompletów bielizny docelowej, Wykonawca zobowi±zuje siê do równoczesnego odbioru bielizny zastêpczej okre¶lonej powy¿ej. b) oznakowaæ asortyment wynajmowany przez Zamawiaj±cego nazw± szpitala: "SPZOZ w £ukowie" w technice trwa³ej haftem b±d¼ naszywk± c) zapewniæ w pe³ni sprawne i odpowiednie cztery wózki umo¿liwiaj±ce transport bielizny zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 739). 5. Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty zakupu ¶rodków czysto¶ciowych, pior±cych, preparatów dezynfekcyjnych oraz worków i pojemników do pakowania transportowanej bielizny zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego. 6. Kompleksowe Us³ugi pralnicze, ¶wiadczone na rzecz Zamawiaj±cego obejmuj±: a. przeprowadzanie dezynfekcji przekazanego do prania asortymentu zgodnie z zaleceniami nadzoru sanitarno - epidemiologicznego, b. pranie w temperaturze odpowiedniej do gatunku materia³u, zgodnie z zaleceniem producenta, w tym pranie bielizny noworodkowej i niemowlêcej w ¶rodkach pior±cych bezfosforanowych, c. suszenie, d. prasowanie lub maglowanie w zale¿no¶ci od asortymentu, e. wykonywanie drobnych napraw krawieckich, w tym w szczególno¶ci: zszywanie po szwach, przyszywanie guzików, wci±ganie gumek w spodnie, wszycie zamka, lamowanie kocy, wymiana tasiemek, naprawê lub wymianê zamków b³yskawicznych, zatrzasków, itp., przy czym dla unikniêcia wszelkich w±tpliwo¶ci dopuszcza siê maksymalnie dwie naprawy po¶cieli w jednej sztuce bielizny nie przekraczaj±ce ³±cznej powierzchni ( mierzonej jednostronnie) 0,3 %. f. naprawianie mopów, g. segregowanie, pakowanie bielizny szpitalnej. 7. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowi±zuje siê równocze¶nie do: a. sk³adania fartuchów lekarskich, bluz oraz spodni (spódnic) lekarskich i transportu na wieszakach, z zastrze¿eniem lit. b, b. sk³adowania i pakowania pozosta³ej bielizny po 5, 10, 15 do 20 szt. - w zale¿no¶ci od wielko¶ci asortymentu, w paczki nie ciê¿sze ni¿ 15 kg, c. zapewnienia worków do transportu bielizny czystej i brudnej, w tym w innym kolorze worków na bieliznê wynajmowan± i innym kolorze na pozosta³± bieliznê, d. segregowania bielizny czystej wg rodzaju z podzia³em na bieliznê Zamawiaj±cego i wynajmowan±, e. krochmalenia fartuchów lekarskich bawe³nianych i bielizny po¶cielowej lekarskiej, po¶cieli z poradni specjalistycznych, ¶cierek, parawanów, obrusów). 8. Wynajmowana bielizna szpitalna, bêdzie u¿ytkowana do momentu ca³kowitego zniszczenia. Za zniszczenie bielizny po¶cielowej Strony uznaj± w szczególno¶ci: a) porwanie, przedarcie, zu¿ycie b±d¼ zmianê jej pierwotnych wymiarów uniemo¿liwiaj±ce jej wykorzystywanie zgodnie z przeznaczeniem, b) nieodwracalne przebarwienie, b±d¼ zaplamienie, c) przekroczenie maksymalnej ilo¶ci napraw, o których mowa w ust. 1 pkt e). Wykonawca bêdzie na bie¿±co uzupe³nia³ poszczególne asortymenty, celem zapewnienia wystarczaj±cej ilo¶ci bielizny dla potrzeb Zamawiaj±cego. 9. Fabrycznie nowa bielizna po¶cielowa dostarczona do u¿ytkowania w ramach najmu, powinna odpowiadaæ nastêpuj±cym w³a¶ciwo¶ciom i parametrom: gramatura 152 g/m2 +- 6 g/m2 w zale¿no¶ci od asortymentu, rozmiar: a. prze¶cierad³o - 160 x 220 cm lub 160cm x 240cm, bawe³na 100%, w kolorze bia³ym w ilo¶ci 1700 sztuk, b. poszwa - 150 x 200 cm + 30cm (zak³adka) lub 160cm x 200cm + 30cm (zak³adka), bawe³na - 65%, poliester - 35%, w ³±cznej ilo¶ci 1632 sztuk, w tym 1452 sztuk w kolorze ecru i 180 sztuk w kolorze bia³ym lub bia³ym z paskiem w kolorze zielonym; c. poszwa dzieciêca -110 cm x 150cm + 30cm (zak³adka) lub 110cm x 160cm + 30cm (zak³adka), bawe³na - 65%, poliester - 35%, w kolorze ecru w ilo¶ci 68 sztuk, d. poszewka 70cm x 80cm + 20 cm (zak³adka), bawe³na - 65%, poliester - 35%, w ³±cznej ilo¶ci 1700 sztuk, w tym 1520 sztuk w kolorze ecru i 180 sztuk w kolorze bia³ym lub bia³ym z paskiem w kolorze zielonym, e. podk³ad - 95cm x 165 cm lub 90cm x 120cm, bawe³na 100% w kolorze bia³ym w ilo¶ci 425 sztuk. 10. Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samochodem do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadaj±cym aktualn± opiniê Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzaj±c±, ¿e jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej czystej - po procesie prania i brudnej. 11. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê na wniosek Wykonawcy wynaj±æ na czas trwania umowy pomieszczenia /ok. 50 m2/ z przeznaczeniem na prowadzenie magazynu i punktu odbioru i wydawania bielizny zwanego dalej równie¿ "punktem spedycyjnym". Prowadzenie magazynu i punktu obrotu i wydawania bielizny le¿y po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga aby magazyn i punkt obrotu i wydawania bielizny by³ dostêpny w dni pracuj±ce w godz. 7:00-15:00 a w przypadku nastêpuj±cych po sobie kolejno trzech dni wolnych od pracy (¶wiêta) Wykonawca musi zapewniæ dy¿ur, w jeden z wolnych dni w godz. 7:00-15.00. Zamawiaj±cy zapewnia co najmniej jednego pracownika koordynuj±cego pracê w zakresie prowadzenia magazynu, punktu obrotu i wydawania bielizny. Pracownik prowadzi nadzór nad ilo¶ci± i jako¶ci± bielizny oraz jest osob± upowa¿nion± do potwierdzania protoko³ów reklamacyjnych. Wa¿enie i liczenie dostarczanej bielizny odbywa siê ka¿dorazowo w obecno¶ci pracownika Wykonawcy i Zamawiaj±cego lub wskazanego przez Zamawiaj±cego. 12. Wykonawca w czasie obowi±zywania umowy zobowi±zuje siê raz dziennie w poniedzia³ki, ¶rody i pi±tki w godzinach 09:30 - 11:00 do odbierania od Zamawiaj±cego z punktu spedycyjnego, asortymentu przeznaczonego do wykonania us³ug pralniczych, dostarczania go Zamawiaj±cemu po wykonaniu us³ug pralniczych oraz uzupe³niania na bie¿±co poszczególnych asortymentów celem zapewnienia wystarczaj±cej ilo¶ci czystej bielizny dla potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca dostarcza tak± sam± ilo¶æ bielizny jak± pobra³ w ci±gu 24 godzin za wyj±tkiem poduszek i materacy, które musz± byæ dostarczone do Zamawiaj±cego w ci±gu 72 godzin od momentu pobrania z punktu spedycyjnego. 13. Proces wydawania bielizny brudnej i odbierania czystej odbywa siê na podstawie dokumentów przekazania w obiekcie zamawiaj±cego. Podstaw± ewidencji rozliczeñ i wyliczenia ceny s± sztuki bielizny czystej wynajmowanej docelowej, kilogramy bielizny czystej wynajmowanej zastêpczej oraz kilogramy bielizny wraz z innym asortymentem nale¿±cych do Zamawiaj±cego. Wydanie bielizny brudnej i odbiór bielizny czystej bêd± odbywa³y siê ka¿dorazowo w obecno¶ci pracownika Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz zostan± potwierdzone spisem bielizny/protoko³em otrzymanym od Zamawiaj±cego. 14. Zlecenie ca³o¶ci lub czê¶ci us³ug podwykonawcy wymaga zgody Zamawiaj±cego. 15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze ¶wiadczenia us³ugi pralniczej bielizny wyszczególnionej w pkt 1 lit. "l", nie wcze¶niej ni¿ po 12 miesi±cach od podpisania umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
Dodatkowe kody CPV:98311000-6, 98315000-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug tj. ¶wiadczenie us³ug pralniczych bielizny szpitalnej to¿samych co zamówienie podstawowe w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 miesi±ce.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
a) posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 600.000,00 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a)wykonali w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert b±d¼ wykonuj± nadal minimum 1 us³ugê w zakresie prania dla placówki s³u¿by zdrowia o warto¶ci co najmniej 600 000,00 z³ ka¿da wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi zosta³y b±d¼ s± wykonywane nale¿ycie.
b)dysponuj± ¶rodkami transportu przeznaczonymi do realizacji zamówienia dostosowanymi do transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych
c)dysponuj± pralni± zapewniaj±c± barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
10.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w prawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, 12.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert a w przypadku osób fizycznych - o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy). Zasady sk³adania dokumentów wskazanych powy¿ej w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy wymaga dokumentów wymienionych w pkt 10-12 Wykazu wymaganych dokumentów, które powinien posiadaæ wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikaj±cym z tre¶ci SIWZ oraz og³oszenia o zamówieniu oraz ponadto: 1. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; Do oferty nale¿y za³±czyæ 2. O¶wiadczenie w zakresie wskazanym w § 5 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 600.000,00 PLN.
2) Wykaz minimum 1 us³ugi w zakresie prania dla placówki s³u¿by zdrowia o warto¶ci co najmniej 600.000,00 z³ ka¿da, wykonanych w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert b±d¼ wykonywanych nadal ale zrealizowanych do dnia sk³adania ofert w wysoko¶ci co najmniej 600.000,00 z³, oraz przedstawi dowody potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia.
(Przez dowód nale¿y rozumieæ po¶wiadczenie nale¿ytego wykonania zamówienia np.: referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który ma kompetencje, by po¶wiadczyæ fakty, o które wnosi wykonawca np.; rzeczoznawca, organ administracji publicznej.
W przypadku zamówieñ na które wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia je¿eli wynika to z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze np.: z uwagi na likwidacjê podmiot, - nale¿y przed³o¿yæ o¶wiadczenie wykonawcy).
3) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pozosta³e dokumenty wymagane z ofert± 2. Formularz ofertowy (o tre¶ci zgodnej z za³±czonym drukiem stanowi±cym za³±cznik nr 1); 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w tocz±cym siê postêpowaniu (pe³nomocnictwo do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy), do³±czone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê. 5. Próbki asortymentu 2 komplety bielizny po¶cielowej przeznaczonej do wynajmu spe³niaj±cego wymagania pkt. 2. 9 SIWZ (Przedmiot zamówienia) z czego jeden uprany w pralni Wykonawcy, Brak próbek spowoduje odrzucenie oferty. 6. Wykaz ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych jakich wykonawca zamierza u¿ywaæ do wykonania zamówienia, dopuszczonych do obrotu i u¿ywania na terenie RP; 7. Badania mikrobiologiczne z ostatnich sze¶ciu miesiêcy dokumentuj±ce skuteczno¶æ procesu prania bielizny operacyjnej i noworodkowej - minimum po jednym badaniu; 8. Karta parametrów technicznych tkaniny przewidzianej do uszycia bielizny po¶cielowej potwierdzona przez przedstawiciela producenta, 9. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e: a) dysponuje pralni± zapewniaj±c± barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±, b) stosuje technologiê prania dostosowan± do prania bielizny szpitalnej opart± na ¶rodkach pior±co-dezynfekuj±cych przeznaczonych do prania bielizny zaka¼nej, operacyjnej, chirurgicznej, noworodkowej i dzieci m³odszych, c) ¶rodki transportu zewnêtrznego bielizny brudnej i czystej spe³niaj± cechy techniczne i jako¶ciowe dla ¶rodków transportu sanitarnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
8000 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena (koszt) | 60 |
| Ocena techniczna (jako¶æ us³ugi) | 20 |
| - Wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowieñ zawartej umowy okre¶lone s± w paragrafie 12 wzoru umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z £UKOWA
- Zakup i dostawa wyposa¿enia studni rezerwowych w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- Usuwanie pojazdów z drogi na terenie Powiatu £ukowskiego i przechowywanie pojazdów na parkingu strze¿onym
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektów S±du Rejonowego w £ukowie
- DOSTAWA RATOWNICZEGO ZESTAWU HYDRAULICZNEGO O NAPÊDZIE SPALINOWYM DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAÑSTWOWEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W £UKOWIE
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia w ¯³obku Miejskim nr 1 w £ukowie
- Zakup i dostawa agregatów pr±dotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
wiêcej: przetargi w £ukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych w 2026 roku
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Mo¶ciszkach w okresie od I do VI 2026 roku
- Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
- Us³ugi prania, maglowania i dezynfekcji dla Zak³adu Karnego w Potulicach. Nr ref. sprawy: D/Kw.2232.11.2025.KG
- Wykonanie us³ugi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2026 r.
- Us³ugi pralnicze dla Aresztu ¦ledczego w £odzi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





