Ogłoszenie z dnia 2005-10-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sejny: zakup sprzętu medycznego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach, do kontaktów: Szafranowska, ul. dr Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 516 21 38, fax 087 516 23 41, e-mail: spzozsejny@post.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu medycznego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu medycznego z podziałem na trzy zadania: Zadanie 1: zakup ultrasonografu Zadanie 2: zakup stołu operacyjnego wraz z lampą bezcieniową Zadanie 3: zakup do badań holterowskich z dekoderami cyfrowymi oraz z zestawem do prób wysiłkowych z bieżnią. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek Szpitala Powiatowego w Sejnach, ul. dr E. Rittlera 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;
III.1) Wymagane wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 9600 euro. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Każdy z wykonawców skalda oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do oferty należy zalączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca załączy do oferty sprawozdanie finansowe, polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.10.2005, cena - 50 PLN netto plus podatek VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 06.02.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2005, godzina 12:30, Sejny, ul. dr E. Rittlera 2, budynek Administracji, sekretariat.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie realizowane jest w ramach działania 3.5.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005.
INNE PRZETARGI SEJNY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę pracowni żywienia przy ZSCKR w Sejnach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej.
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Pompa insulinowa - osobista
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.