Ogłoszenie z dnia 2005-10-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa talonów (bonów towarowych)
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Rejonowy w Lublinie, do kontaktów: Marta Kazanowska, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359283, fax 081 5359283, e-mail: mkazanowska@sr.lublin.pl, www.sr.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa talonów (bonów towarowych). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów (bonów towarowych) o nominale 10 zł w ilości 283 sztuk, o nominale 20 zł w ilości 922 sztuk oraz o nominale 50 zł w ilości 7.089 sztuk. Wymagany okres ważnosci talonów powinien wynosić co najmniej jeden rok od daty zakupu przez Sad Rejonowy w Lublinie. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 22865000-1. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 283 szt. bonów towarowych o nominale 10 zł. 922 szt. bonów towarowych o nominale 20 zł. 7.089 szt. bonów towarowych o nominale 50 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 3;
III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą odpowiednie oświadczenie 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy i złożą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2a, 2c, 2d, 2e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3 oraz pkt 2b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 40% dostępność (ilość) placówek handlowych o powierzchni powyżej 15 m kw., realizujących talony (bony towarowe) na terenie miasta Lublina - 60% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.12.2005, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 02.02.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2005, godzina 10:30, Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, pokój nr 14 (I piętro).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa bonów towarowych/ kuponów/ talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach"
- "Zakup bonów żywnościowych oraz bonów towarowych dla osób korzystających ze wsparcia Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
- Dostawa bonów towarowych w wersji papierowej.
więcej: Talony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





