eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Obsługa i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Gminie Lubsko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56264 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Lubsko: Obsługa i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Gminie Lubsko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32394-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko, krajowy numer identyfikacyjny 97077064600000, ul. Plac Wolności  1, 68300   Lubsko, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 576 108, faks 068 4576200, 4576222, e-mail i.poszwa@lubsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Gminie Lubsko

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZ.2710.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa i zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Gminy Lubsko, to jest: w Lubsku, Białkowie, Chocimku, Dłużku, Lutolu i Starej Wodzie, w szczególności: W zakresie zarządzania cmentarzami: 1. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami i kaplicą w Lubsku; 2. prowadzenie i utrzymywanie obiektu lub lokalu (biura administratora) na terenie miasta Lubsko umożliwiającego załatwianie spraw formalnych oraz jego obsługi w dni powszednie w godz. od 7°° do 15°°(lub dłużej) i zapewnienie całodobowego dyżuru telefonicznego; 3. prawidłowe, bieżące prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji cmentarnej, 4. prowadzenie i aktualizowanie planu zagospodarowania cmentarzy oraz urządzeń cmentarzy, 5. prowadzenie ksiąg cmentarnych, w tym w wersji elektronicznej; 6. obsługa i wprowadzanie danych do programu komputerowego "Interaktywny administrator cmentarzy"; 7. udostępnienie kaplicy w Lubsku oraz jej wyposażenia, 8. przyjmowanie zwłok do kaplicy w Lubsku, 9. dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebów z rodzinami i zakładami pogrzebowymi; 10. wydawanie pisemnych zezwoleń na urządzanie grobów, nagrobków, niszy urnowej w grobie, remonty, wykonywanie utwardzeń i krawężników wokół grobów, stawianie ławek, 11. prowadzenie tablic informacyjnych na cmentarzach (nr kwater, ogłoszeniowe), 12. prowadzenie nadzoru nad wykonaniem prac przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe, kamieniarskie lub budowlane; 13. pobieranie opłat za miejsca grzebalne zgodnie z obowiązującym Cennikiem opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych na terenie miasta i gminy Lubsko ; 14. egzekwowanie od właścicieli, dysponentów grobów utrzymania porządku i czystości wokół grobów. W zakresie utrzymania cmentarzy : 1) bieżące utrzymanie czystości i porządku kaplicy w Lubsku; 2) utrzymanie czystości na terenach i wokół cmentarzy (grabienie liści, zmiatanie oraz odśnieżanie alejek itp.) 3) utrzymanie zieleni na terenach i wokół cmentarz (koszenie, grabienie skoszonej trawy) 4) systematyczne wykaszanie terenu nowo rozbudowanego cmentarza w Lubsku oraz terenu łączącego istniejącą cześć cmentarza z nowo wybudowanym cmentarzem w tym oczyszczanie alejek chodnikowych z trawy i innych zanieczyszczeń, grabienie skoszonej trawy; 5) pielęgnacja mogił podopiecznych opieki społecznej oraz przeznaczonych do likwidacji; 6) wykonywanie systematycznych konserwacji drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek wraz z jednorazowym (w terminie ustalonym z Zamawiającym) 7) Zapewnienie na własny koszt biura, materiałów, urządzeń i narzędzi niezbędnych do realizacji umowy zgodnie z przepisami prawa; 8) Załadunek i transport odpadów powstających na cmentarzach komunalnych na terenie gminy Lubsko do Stacji Przeładunkowej w Lubsku będącej częścią Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie; W zakresie pobierania opłat stałych tj. za korzystanie z cmentarzy: 1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do pobierania z upoważnienia Gminy - opłat cmentarnych za korzystanie z cmentarzy komunalnych na terenie miasta i gminy Lubsko zgodnie z obowiązującym cennikiem opłat; 2) Opłaty będą pobierane na drukach ścisłego zarachowania wydanych przez Urząd Miejski w Lubsku; Szczegółowy opis i inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Części III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98371111-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT163800
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Pogrzebowych, Walentyna Medulan, Stanisław Medulan, Aneta Medulan,  ,  Ul. Szpitalna 1b,  68-300,  Lubsko,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274536
Oferta z najniższą ceną/kosztem 274536
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.