Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Oława: REMONT I PRZEBUDOWA ELEWACJI I DACHÓW WSCHODNIEJ PIERZEI RYNKU W OŁAWIE - ETAP I
Numer ogłoszenia: 56256 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława, Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, fax 071 3132491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA ELEWACJI I DACHÓW WSCHODNIEJ PIERZEI RYNKU W OŁAWIE - ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych: Budynek mieszkalny - Kościuszki 2 Charakterystyczne parametry techniczne zabudowy wg PN-ISO 9836/1997 -powierzchnia zabudowy budynku - 225,90 mkw -kubatura budynku - 3194,40 m3 -wysokość budynku - 14,40 - 18,50 m -szerokość - 7,50 m -długość - 28,80 m Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa w zakresie elewacji i dachów budynku usytuowanego narożnikowo u zbiegu ul. Kościuszki i Rynku w Oławie. Budynek o funkcji mieszkalnej, z lokalami usługowymi w parterze i biurowymi w części 2. piętra. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nr 1602 z dnia 22.03.1966. Zakres remontu obejmuje: -remont i rewaloryzację elewacji - tynki i dekoracje sztukatorskie, roboty malarskie -wymianę stolarki okiennej na klatce schodowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymiana stolarki okiennej w lokalu użytkowym na parterze w części południowej i drzwiowej ( drzwi zewnętrzne) w całym budynku -wymiana, szyldów, reklam i napisów -roboty ślusarskie - kraty balustrady -rury spustowe, rynny i obróbki blacharskie -remont poddaszy nieużytkowych i częściowo poszycia poddaszy użytkowych -remont konstrukcji wraz z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi -okna wyłazy i inne akcesoria dachowe -remont kominów ponad połaciami dachów -wykonanie instalacji odgromowej Budynek oświaty ( szkoła muzyczna) - Rynek 12 Charakterystyczne parametry techniczne zabudowy wg PN-ISO 9836/1997 -powierzchnia zabudowy budynku - 199,30 mkw -kubatura budynku - 2680 m3 -wysokość budynku - 12,80-15,50 m -szerokość - 11,60 m -długość - 22,20-13,00 m Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa w zakresie elewacji i dachów budynku nr12 w południowo - wschodniej części Rynku ( korpus główny wraz z oficyną i przybudówką na ich styku). W budynku mieści się Państwowa szkoła Muzyczna I stopnia. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nr 1602 z dnia 22.03.1966. Zakres remontu obejmuje: -remont i rewaloryzację elewacji - tynki i dekoracje sztukatorskie, roboty malarskie -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej ( drzwi zewnętrzne) w całym budynku wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi -wymiana, szyldów, reklam i napisów -roboty ślusarskie - kraty balustrady -rury spustowe, rynny i obróbki blacharskie -remont poddaszy nieużytkowych i częściowo poszycia poddaszy użytkowych -remont konstrukcji wraz z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi -okna wyłazy i inne akcesoria dachowe -remont kominów ponad połaciami dachów -wykonanie instalacji odgromowej Zgodnie z decyzją nr 1559/07( Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do kierowania przedmiotowymi robotami budowlanymi mogą być zatrudnione osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane i wykażą się conajmniej 2- letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych. Wykonawca zafakturuje w 2008r. roboty na kwotę nie wyższą niż 1 000 000 zł. Szczegółowe określenie zakresu wraz z wymaganiami wykonania przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która zostanie dostarczona wraz z zaproszeniem do składania ofert wybranym wykonawcom
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 10 000zł .Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert, w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.19.03.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali conajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uzna budowę , remont budynku o wartości brutto minimum 1 000 000 zł . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - wspólnie muszą wykazać, że : znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dokument potwierdzający spełnianie warunku : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z wykonawców. Warunek Nr 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znaczenie warunku - 100% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.19.03.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. robót polegających na budowie, remoncie budynku o wartości brutto minimum 1 000 000 zł Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100pkt Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia , otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.19.03.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa lider wskazany w pełnomocnictwie. Warunek nr 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1).W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa lider wskazany w pełnomocnictwie. Warunek Nr 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 2).W przypadku oferty wspólnej ww. Oświadczenie składają wszyscy uczestnicy konsorcjum.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z wykonawców. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.19.03.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa lider wskazany w pełnomocnictwie. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art.22 ust.1 ( załącznik nr 1) 4.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art.24 ust. 1 i 2 ( załącznik nr 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie,55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 15:30, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.14 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do składania ofert zaproszonych zostanie 5 wykonawców. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad : - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunku nr 2 - w przypadku uzyskania przez wykonawców równej ilości punktów, o kolejności wykonawców zadecyduje najwyższa, łączna wartość brutto robót wymienionych w wykazie ( załącznik nr 3) spełniających wymagania zamawiającego Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2), doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 3) znajdują sie na stronie internetowej www.bip.olawa.ig.pl/webcm/przetargi. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć oryginał dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postępowanie nie prowadzi do zawarcia umowy ramowej. Kopertę z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wymaganymi dokumentami należy opatrzyć napisem: PRZETARG OGRANICZONY - WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU- REMONT WSCHODNIEJ PIERZEI RYNKU - 31.03.2008r. GODZ.15.30 Wniosek złożony po terminie nie będzie rozpatrywany.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





