eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, REGAŁÓW METALOWYCH ORAZ KRZESEŁ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-03

POZYCJA 56235

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, REGAŁÓW METALOWYCH ORAZ KRZESEŁ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, do kontaktów: Monika Cybulska, Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527900, 6211341, fax 056 6521189, e-mail: violetta.kalinowska@rup-torun.dop.gdansk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poczta-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, REGAŁÓW METALOWYCH ORAZ KRZESEŁ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : I cz.: placówki położone w Toruniu oraz Włocławku, II i III cz. Toruń, ul. Polna 134/136, IV cz. placówki położone na terenie byłego woj. bydgoskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, regałów metalowych oraz krzeseł, spełniających wymagania określone w załączniku nr 1 do siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: mniej niż wyrażona w złotych równowartość 211 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium dla każdej z części zamówienia: I część: 2.295,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt pięć 00/100); II część: 750,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100) III część:1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100); IV część: 2.455,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt pięć 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie \spełnia/nie spełnia\, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wykazane w siwz, a załączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz ofertowy, należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 3 do siwz. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw określonych w pkt. 4.1 lit. b) siwz, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, sporządzony według załącznika nr 4 do siwz, d) Dokumenty potwierdzające, że wykazane zadania, o których mowa w pkt. c) zostały wykonane należycie. Dokumenty te muszą dotyczyć zadań wskazanych w wykazie, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 12:00, siedzioba Zamawiającego, I piętro, pok. 127.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa mebli biurowych. 1) Krótki opis: Dostawa mebli biurowych do placówek na terenie Torunia i Włocławka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa regałów metalowych. 1) Krótki opis: dostawa regałów metalowych do magazynów Zamawiającego w ilosci 200 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa krzeseł. 1) Krótki opis: 300 szt. krzeseł biurowych-obrotowych i 100 szt. krzeseł podwyższanych-obrotowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: dostawa mebli biurowych. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych do placówek położonych na terenie byłego woj. bydgoskiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.