eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa testów i odczynników diagnostycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14



Ogłoszenie nr 562033-N-2020 z dnia 2020-07-14 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii: Dostawa testów i odczynników diagnostycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny 59728000000000, ul. ul. Józefa Brodowicza  13 , 30-965  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 931 000, e-mail wiw@wiw.krakow.pl, faks 122 931 090.
Adres strony internetowej (URL): www.wiw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.wiw.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów i odczynników diagnostycznych
Numer referencyjny: WIW-AG.272.06.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów i odczynników diagnostycznych obejmująca: W części 1 zamówienia dostawę antygenów, surowic, koniugatów i komponentów do diagnostyki chorób zwierząt. W części 2 zamówienia dostawę zestawu odczynników do diagnostyki Niedokrwistości Zakaźnej Koni (NZK). W części 3 zamówienia dostawę testów do identyfikacji bakterii. W części 4 zamówienia dostawę testów do identyfikacji drobnoustrojów na będącym w posiadaniu Zamawiającego aparacie VITEK-2 compact 15 prod. BioMerieux. W części 5 zamówienia dostawę odczynników i akcesoriów mających zastosowanie podczas pracy ze szczepami wzorcowymi. W części 6 zamówienia dostawę szczepów wzorcowych. W części 7 zamówienia dostawę pozostałych komponentów i szybkich testów do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt. Warunki ogólne dla wszystkich części: 1. Transport wszystkich artykułów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta, szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania. 2. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji 4. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Formularz cenowy oferowanych przez wykonawcę artykułów (zestawienie zaproponowanych artykułów oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów dostawy dla każdej pozycji zamówienia) - załącznik nr 3 a, b, c, d, e, f, g do SIWZ - w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 4.Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP - tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Nie dotyczy. Forma dokumentów: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów). 2. Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał). 3. Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej (oryginał). 4. Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.2 składane są w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na niezawinione przez Stronę przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 3 umowy; b) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 5 ust 1.nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty; c) Zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmian stawki podatku VAT lub innych publicznoprawnych obciążeń, mających wpływ na wysokość zaoferowanej przez WYKONAWCĘ ceny, w wysokości wynikającej ze wskazanej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa antygenów, surowic i komponentów do diagnostyki chorób zwierząt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Antygen do diagnostyki Salmonella Pullorum gallinarum (aglutynacja płytowa) 1 op. a 10 ml 4 op. 2. Antygen do diagnostyki Mycoplasma gallisepticum (aglutynacja płytowa) 1 op. a 10 ml 6 op. 3 Antygen Brucella abortus do OKAP 1 op. a 20 ml 40 op. 4 Antygen Brucella spp. do OA 1 op. a 100 ml 2 op. 5 Antygen Brucella abortus do OWD 1 op. a 10 ml 1 op. 6 Antygen Trypanosoma equiperdum USA ( Dourine Complement CF antigen ) 1 op. a 1ml liofilizatu 2 op. 7 Antygen Burgholderia mallei 1 op. a 10 ml 3 op. 8 Surowica kontrolna dodatnia do Zarazy Stadniczej USA ( Dourine Positive Control ) 1 op. a 1 ml liofilizatu 2 op. 9 Surowica kontrolna dodatnia do Nosacizny 1 op. a 5 ml 2 op. 10 Surowica kontrolna dodatnia do diagnostyki Mycoplasma gallisepticum SS+ 1 op. a 1ml liofilizatu 3 op. 11 Surowica kontrolna ujemna do diagnostyki Mycoplasma gallisepticum SS- 1 op. a 0,5 ml liofilizatu 3 op. 12 Surowica wzorcowa dodatnia do choroby Aujeszkyego 1 op. a 1 ml 1 op. 13 Surowica wzorcowa ujemna do choroby Aujeszkyego 1 op. a 1 ml 20 op. 14 Surowica hemolityczna - liofilizat 1op. a 1 ml 4 op. 15 Dopełniacz do OWD - liofilizat 1 op.a 2 ml 7 op. 16 Roboczy standard surowicy anty Brucella abortus do OWD 1 op. a 1 ml 1 op. 17 Roboczy standard surowicy anty Brucella abortus do OA 1 op. a 1 ml 2 op. 18 Koniugat do diagnostyki wścieklizny, monoclonalny Anti- Rabies FITC, rownoważny do Sifin PA 1202 wykrywający RV, RRV, EBL1 i EBL2 1 op.a 1 ml 3 op. 19 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. HM 1 op. a 5 ml 8 op. 20 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. AO 1 op. a 5 ml 1 op. 21 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. A-I+Vi 1 op. a 3 ml 1 op. 22 Surowica poliwalentna do diagnostyki Salmonella spp. I, J, K, M, N 1 op. a 3 ml 2 op. 23 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. B0 1 op. a 5 ml 6 op. 24 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. CO 1 op. a 5 ml 6 op. 25 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. DO 1 op. a 5 ml 5 op. 26 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. EO 1 op. a 5 ml 2 op. 27 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O 1,3,19 1 op. a 5 ml 4 op. 28 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O4 1 op. a 3 ml 4 op. 29 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O5 1 op. a 3 ml 2 op. 30 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. 06 1 op. a 1ml liofilizatu 3 op. 31 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O 6,7 1 op. a 5 ml 3 op. 32 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O7 1 op. a 3 ml 3 op. 33 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O8 1 op. a 3 ml 4 op. 34 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O8, 20 1 op. a 5 ml 3 op. 35 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O9 1 op. a 3 ml 3 op. 36 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O10 1 op. a 3 ml 2 op. 37 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O11 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 38 Surowica do diagnostyki Salmonella spp.014 1 op. a 1 ml liofilizatu 2 op. 39 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O15 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 1 op. 40 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O19 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 1 op. 41 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. 027 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 1 op. 42 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O46 konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 3 op. 43 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O46 konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 1 ml 2 op. 44 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Ha 1 op. a 3 ml 3 op. 45 Surowica poliwalentna do diagnostyki Salmonella spp. Ha, b, c, d, i, z10 1 op. a 3 ml 2 op. 46 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hb konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 3 op. 47 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hc konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 3 op. 48 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hd konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 3 op. 49 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. He konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 2 op. 50 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Henx 1 op. a 5 ml 2 op. 51 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hf konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 5 ml 2 op. 52 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hg konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 5 ml 2 op. 53 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hh konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 2 op. 54 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hi 1 op. a 5 ml 1 op. 55 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hi konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 3 op. 56 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hk 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 57 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. HL konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 2 op. 58 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hm 1 op. a 1 ml liofilizatu 5 op. 59 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hn konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 3 op. 60 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hp 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 61 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hq 1 op. 1 ml liofilizatu 5 op. 62 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hr konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 3 op. 63 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hs 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 64 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Ht 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 65 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hu 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 66 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hw 1 op. a 1ml liofilizatu 3 op. 67 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hv 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 68 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hx 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 69 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hy konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 2 op. 70 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 2 op. 71 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H 1,2,5 1 op. a 5 ml 1 op. 72 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H2 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 3 op. 73 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H5 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 3 op. 74 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H6 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 3 op. 75 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H7 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 3 op. 76 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz6 1 op. 1 ml liofilizatu 5 op. 77 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz10 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 3 op. 78 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz13 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 1 op. 79 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz15 1 op. a 1 ml liofilizatu 3 op. 80 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz23 1 op. a 1 ml liofilizatu 2 op. 81 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz24 1 op. a 1 ml liofilizatu 2 op. 82 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz28 1 op. a 1 ml liofilizatu 2 op. 83 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz35 1 op. a 1 ml liofilizatu 2 op. 84 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz38 1 op. a 1 ml liofilizatu 2 op. 85 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz39 konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 1 op. 86 Surowica poliwalentna do diagnostyki Salmonella spp. Hz29,z35,z38,z39,z41,z42 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 2 op. 87 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hqstpu konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 1 ml 3 op. 88 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hg konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3 ml 1 op. 89 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. 1,2,5,6,7,z6 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 2 op. 90 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. klrzyZ4 konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 1 op. 91 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. g,m,t konserwowana azydkiem sodu 1 op. a 3 ml 1 op. 92 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O4 1 op. a 5 ml 3 op. 93 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O7 1 op. a 5 ml 3 op. 94 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O9 1 op. a 5 ml 3 op. 95 Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O12 konserwowana azydkiem sodu. 1 op. a 3ml 1 op. Warunki wykonania zamówienia: 1. Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2. Do każdej partii antygenów do diagnostyki metodą OWD, OA winny być załączone certyfikaty jakości z określeniem miana odczynników. 3. Wymagany termin ważności dla odczynników wymienionych w pozycjach: * 3, 4, 5, 9 - minimum 6 miesięcy od daty dostawy do laboratorium. * 1, 2, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium. * 10, 11, 19-95 - minimum 18 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa zestawu odczynników do diagnostyki Niedokrwistości Zakaźnej Koni (NZK)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Antygen i surowica kontrolna do NZK - dodatnia i ujemna. wykonanie 600 oznaczeń Warunki wykonania zamówienia: 1) Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ) 2) Wymagany okres gwarancji (termin ważności) zestawu - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa testów do identyfikacji bakterii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test API Listeria 1 op. = 10 testów 5 op. Warunki wykonania zamówienia: 1. Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2. Wymagany termin ważności testów - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa testów do identyfikacji drobnoustrojów na będącym w posiadaniu Zamawiającego aparacie VITEK-2 compact 15 firmy Biomerieux
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Test VITEK 2 GN do identyfikacji pałeczek gram ujemnych 1 op. = 20 testów 5 op. 2 Test VITEK 2 GP do identyfikacji ziarniaków gram dodatnich 1 op. = 20 testów 5 op. 3 Test VITEK 2 YST do identyfikacji drożdżaków 1 op. = 20 testów 1 op. 4 Test VITEK 2 NH do identyfikacji bakterii o wysokich wymaganiach wzrostowych 1 op. = 20 testów 2 op. 5 Test VITEK 2 ANC do bakterii beztlenowych i Corynebacterium 1 op. = 20 testów 2 op. Warunki wykonania zamówienia: 1. Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości. ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ) 2. Wymagany termin ważności testów: * pozycja 1 - minimum 4 miesiące od daty dostawy do laboratorium * pozycja 2-5 - minimum 7 miesięcy od daty dostawy do laboratorium
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa odczynników mających zastosowanie podczas pracy ze szczepami wzorcowymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wzorce do skali McFarlanda Zestaw: 0,5; 1; 2; 3; 4 1 zestaw 2 Zestaw do przechowywania drobnoustrojów w warunkach głębokiego mrożenia - różne kolory 1 op.= 100 szt 1 op. Warunki wykonania zamówienia: 1) Do każdego szczepu winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2) Wymagany termin ważności dla szczepów minimum 16-miesięcy od daty przysłania do laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa szczepów wzorcowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Szczep wzorcowy Staphylococcus aureus ATCC 25923 T 106 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 2 Szczep wzorcowy Enterococcus faecalis ATCC 29212 T 107 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 3 Szczep wzorcowy Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 T 115 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 4 Szczep wzorcowy Escherichia coli ATCC 25922 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 5 Szczep wzorcowy Clostridium perfringens ATCC 13124 T 104 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 6 Szczep wzorcowy Salmonella Typhimurium ATCC 14028 T 102 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 7 Szczep wzorcowy Listeria monocytogenes ATCC 13932 T 114 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 8 Szczep wzorcowy Staphylococcus epidermidis ATCC 12228 T 116 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 9 Szczep wzorcowy Rhodococcus equi ATCC 6939 T 112 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 10 Szczep wzorcowy Aspergillus Niger ATCC 16404 T 108 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 11 Szczep wzorcowy Campylobacter jejuni ATCC 29428 T 109 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 12 Szczep wzorcowy Salmonella enteritidis ATCC 13076 T 101 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 13 Szczep wzorcowy Klebsiella pneumoniae ATCC 13883 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 14 Szczep wzorcowy Listeria innocua ATCC 33090 T 117 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 15 Szczep wzorcowy Candida albicans ATCC 10231 T 113 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 16 Szczep wzorcowy Salmonella Gallinarum ATCC 9184 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 17 Szczep wzorcowy Paenibacillus larvae ATCC 25748 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 18 Szczep wzorcowy Proteus mirabilis ATCC 12453 T 118 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 19 Szczep wzorcowy Bacillus subtilis subsp. Spizizenii ATCC 27729 T 119 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 20 Szczep wzorcowy Yersinia enterocolitica ATCC 27729 T 103 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 21 Szczep wzorcowy Staphylococcus saprophyticus ATCC 15305 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 22 Szczep wzorcowy Campylobacter coli ATCC 43478 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 23 Szczep wzorcowy Listeria ivanovii ATCC 19119 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 24 Szczep wzorcowy Melissococcus plutonius ATCC 35311 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 25 Szczep wzorcowy Campylobacter fetus ATCC 27374 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. 26 Szczep wzorcowy Salmonella Pullorum ATCC 13036 1 op. = 2 szczepy wzorcowe 1 op. Warunki wykonania zamówienia: 1) Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2) Wymagany termin ważności dla szczepów minimum 18-miesięcy od daty przysłania do laboratorium. 3) Zamawiany materiał odniesienia to liofilizowane preparaty szczepów referencyjnych pochodzące max. z 2 pasażu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pozostałe komponenty i szybkie testy do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 DELVOTEST SP-NT dowolne 700 testów 2 Zestaw do wykrywania i identyfikacji szczepów - paciorkowców Streptococcus sp. (latexowy) 1 op.= zestaw 6 flakonów na 50- 55 oznaczeń 3 op. 3 Test lateksowy do identyfikacji gronkowca złocistego (szybki test aglutynacyjny pozwalającym wykrywać czynnik zlepny (clumping factor), białko A oraz polisacharyd otoczkowy gronkowca złocistego (Staphylococcus aureus). 1 op. = zestaw na 50 oznaczeń 2 op. 4 Paski testowe do wykrywania oksydazy cytochromowej dowolne 1000 szt. 5 Krążki ONPG do wykrywania b-galaktozydazy dowolne 500 szt. 6 Bufor barbitalowy (weronalowy) do OWD 1 op.= 100 ml 30 op. 7 Osocze królicze liofilizowane. 1 op. = 5 ml 25 op. 8 Szybkie testy paskowe do wykrywania w kale Giardia Duodenalis dowolne 100 szt. 9 Szybki test paskowy do wykrywania parwowirusa w kale dowolne 20 szt. 10 Jednorazowy test diagnostyczny do wykrywania w kale psów: parwowirusa, coronawirusa i Giardii CPV/CCV/Giardia dowolne 10 szt 11 Szybki test paskowy do wykrywania Cryptosporidium parvum w kale dowolne 10 szt Warunki wykonania zamówienia: 1. Do każdej partii towaru winien być przesłany certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2. Wymagany termin ważności odczynników wymienionych w pozycjach: * 4,5 - minimum 6 miesięcy od daty dostawy do laboratorium, * 1-3; 6-11 - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.