Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Lublin: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH, TECHNICZNYCH ORAZ SPECJALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW DO PRZECHOWYWANIA TLENU CIEKŁEGO, PAROWNIC I BUTLI - IV PAKIETY NA RZECZ SPSzW im. JANA BOŻEGO W LUBLINIE I WSS im. STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO SP ZOZ W LUBLINIE
Numer ogłoszenia: 5619 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH, TECHNICZNYCH ORAZ SPECJALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW DO PRZECHOWYWANIA TLENU CIEKŁEGO, PAROWNIC I BUTLI - IV PAKIETY NA RZECZ SPSzW im. JANA BOŻEGO W LUBLINIE I WSS im. STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO SP ZOZ W LUBLINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych, technicznych oraz specjalnych wraz z dzierżawą zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego i butli na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie dla lokalizacji: - przy ul. Biernackiego 9, - przy ul. Lubartowskiej 81, - przy ul. Kruczkowskiego 21 oraz - przy al. Kraśnickiej 100 na rzecz WSS SP ZOZ im. St. Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę gazów medycznych (potwierdzoną każdorazowo świadectwem jakości z podaniem numeru serii, datą ważności dla produktu leczniczego), technicznych oraz specjalnych, z odpowiednim oznakowaniem butli, napełnianie, w tym butli własnych Zamawiających, transport i ich legalizację, a także dzierżawę zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego medycznego, parownic i butli, obsługę serwisową, legalizację i konserwację dzierżawionego sprzętu, w celu gwarancji bezpieczeństwa użycia. Ponadto Wykonawca zapewnia przegląd techniczny własnej tlenowni Zamawiającego 91/rok), zobowiązany jest do przeszkolenia personelu medycznego i technicznego z zakresu obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia (pracowników wskazanych przez Zamawiających), także leku będącego mieszaniną gazów medycznych, z przeznaczeniem dla pacjentów. Zakres zamówienia obejmuje IV nw. pakiety: Pakiet I - Dostawa gazów1) medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego, parownic oraz butli; Pakiet II - Dostawa mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli; Pakiet III - Dostawa azotu ciekłego, Pakiet IV - Dostawa gazów specjalnych wraz z dzierżawą butli. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 24.11.15.00-0: gazy medyczne, 24.11.18.00-3: azot ciekły, 21.11.32.00-1: sprężone powietrze, 24.11.11.00-6: argon, 24.11.13.00-8: hel. 3. Szczegółowe wymagania i warunki realizacji w stosunku do w/w asortymentu przedmiotu zamówienia na rzecz Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego w Lublinie został określony w Zał. nr 5A, natomiast w odniesieniu do Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie, określa Zał. nr 5B. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, określono w załącznikach 1-5 do niniejszej SIWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi wynikiem np udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 5. Transport gazów medycznych i technicznych (z/do siedziby Wykonawcy dla poszczególnych Zamawiających), zapewnia Wykonawca. Dostawy będą realizowane wyłącznie środkami transportu odpowiednio przystosowanymi do przewozu gazów medycznych i technicznych. Przygotowanie terenu w obrębie zbiornika i miejsca postojowego podczas tankowania cysterny leży po stronie Wykonawcy. W obrębie zbiornika i miejsca postojowego podczas tankowania w lokalizacji przy ul. Kruczkowskiego nie występują nawierzchnie asfaltowe lub bitumiczne natomiast w lokalizacji przy ul. Biernackiego i Lubartowskiej nawierzchnie są asfaltowe. 6. Wykonawca winien zapewnić odpowiedni stan techniczny butli oraz ważność legalizacji zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadać wymagane zezwolenia dopuszczające do obrotu. Na potwierdzenie powyższych okoliczności Wykonawca jest zobowiązany przedstawić stosowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. 7. W celu zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia w odniesieniu do dzierżawy zaleca się przeprowadzenie obowiązkowej wizji lokalnej instalacji zaopatrującej SPSzW w tlen medyczny ciekły zlokalizowanych przy ul. Biernackiego 9, ul. Lubartowskiej 81 i ul. Kruczkowskiego 21, będących przedmiotem dzierżawy w Pakiecie I, po kontakcie telefonicznym z Kierownikiem Sekcji Technicznej pod nr tel.(81) 740-90-16 (ul. Biernackiego 9 i ul. Lubartowska 81) z-cą Kierownika Działu Techniczno-Administracyjnego (ul. Kruczkowskiego 21), w dni robocze w godz. 730-1400 oraz instalacji własnej tlenu WSS przy al. Kraśnickiej 100, po kontakcie z Kierownikiem Działu Remontowo-Eksploatacyjnego pod nr tel. (81) 537-41-12, w godz. 700-1400. Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące realizacji zamówienia, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiających, wynikających z bieżącej działalności, czego nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości gazów medycznych i technicznych określonych w załącznikach 1-4 do SIWZ są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowanej przez Zamawiających. 10. Z Wykonawcami wyłonionym w ramach rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostaną zawarte w imieniu i na rzecz Stron umowy zgodnie z załącznikami- formularzami cenowymi odpowiednimi dla właściwego podmiotu (Zał. nr 1-4) obejmującymi ilość zapotrzebowaną dla konkretnego Zamawiającego i wyczerpanie tej ilości będzie oznaczało zrealizowanie zamówień dla tego Zamawiającego. Wartości umów zostaną określone na podstawie ilości zamówienia przypadającego na poszczególnych zamawiających, uczestniczących w zamówieniu wspólnym, zgodnie z Zapotrzebowaniem danej jednostki i stanowiącym podstawę opisu przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.11.15.00-0, 24.11.18.00-3, 24.11.32.00-1, 24.11.11.00-6, 24.11.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit b) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a). SIWZ. Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadanie wymaganej prawem aktualnej koncesji/zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia lub zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych stanowiących przedmiot oferty, jeśli Wykonawca jest wytwórcą - w odniesieniu poz. nr 1-3 (Pakiet I) i poz. nr 1 (Pakiet II) - Załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
I. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określają Załączniki nr 1-4 do SIWZ, zawierający wymagania (normy, parametry) określone przez Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia, zgodne z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. wszystkie zaoferowane gazy medyczne, techniczne, specjalne oraz mieszaniny gazów posiadały aktualne dokumenty dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w przypadku gdy przedmiot zamówienia nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny albo produkt leczniczy - stosowne oświadczenie, w tym zakresie. 9.2. wszystkie zaoferowane gazy medyczne, będące produktem leczniczym posiadały ważną charakterystykę produktu leczniczego, okazywalną na każde żądanie Zamawiającego. 9.3. wszystkie zaoferowane gazy medyczne, gazy techniczne, specjalne oraz mieszaniny gazów posiadały ważną kartę charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej. II. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia nw. dokumentów: 9.4. Pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, tj.; a) dla tlenu medycznego ciekłego, gazowego, podtlenku azotu, określonego w Pakiecie nr I (poz. nr 1-3), mieszaniny gazów tlenu medycznego i podtlenku azotu 50%, w Pakiecie II (poz. nr 1): - aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia dla każdego z wymienionych produktów, - zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (w przypadku produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę). b) dla dwutlenku węgla medycznego, określonego w Pakiecie I (poz. nr 4) oraz ustników i zaworu dozującego wymaganych do podawania mieszaniny gazów tlenu medycznego i podtlenku azotu - pkt. 5 lit. a) i b) Zał. nr 5A i 5B do SIWZ: - świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. nr 679), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC: - deklarację zgodności z wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical Devices oraz z normą zharmonizowaną PN-EN ISO 13485:2010. - certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów medycznych; - potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu, prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, c) dla gazów technicznych i specjalnych, określonych w Pakiecie I, (poz. nr 5,6,7,8,9,10), Pakiecie III i Pakiecie IV (poz. nr 1 i 2): - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane gazy (techniczne) będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; - w przypadku pozycji asortymentowych określonych w załącznikach nr 1-4 do SIWZ, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny lub produkt leczniczy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, wskazującego jednoznacznie jakich pozycji dotyczy. 9.5. Oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie zaoferowane gazy medyczne, będące produktem leczniczym posiadają ważną charakterystykę produktu leczniczego a w przypadku gazów medycznych, technicznych, specjalnych oraz wyrobów medycznych również kratę charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej, a kopie tych dokumentów w wersji elektronicznej i papierowej (poświadczone za zgodność z oryginałem) zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy lub wcześniej na każde jego wezwanie; 9.6. prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, określone w Zał. nr 1-4 do SIWZ, zaznaczyć właściwą kolumnę TAK lub NIE, dla każdego z parametrów/warunków. Oferty z produktami nie spełniającymi parametrów granicznych zostaną odrzucone. 9.7. instrukcji obsługi (pełna) producenta urządzenia zawierająca zasady użytkowania i konserwacji, w odniesieniu do zaoferowanego zaworu dozującego do podawania mieszaniny gazów medycznych, będącego przedmiotem dzierżawy w Pakiecie II.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji. 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt.: 6. Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostaw cząstkowych potwierdzony każdorazowo dostarczeniem świadectwa jakości w przypadku produktu leczniczego - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy dostaw w sytuacji określonej w § 2 ust. 2 pkt. 1-4 Umowy oraz w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Wykonawca niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny wyrób o parametrach nie gorszych niż produkt będący przedmiotem umowy. Cena zamiennego wyrobu (odpowiednika) nie może być wyższa od ceny wyrobu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem lit. b). b) w sytuacji, gdy w obrocie brak będzie wyrobów zamiennych (odpowiedników), które mogłyby być zaproponowane Zamawiającemu w cenach obowiązujących w niniejszej umowie, a są wyroby, których cena rynkowa w sposób znaczący jest wyższa od wyrobu objętego umową (sprzedaż w cenie z umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Wykonawcy), Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego, załączając do pisma dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji. Zmiana wyrobu na zasadach, o których mowa w lit. a) i b) jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku braku zgody Zamawiającego na zamianę wyrobu, Wykonawca ma prawo odstąpić od umowy w części dotyczącej tego wyrobu. 3. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, każdej ze stron przysługuje prawo zwrócenia się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. II. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy dzierżawy w przypadku zmiany cech sprzętu/wyposażenia, zawartych w § 1, na wskutek wadliwości dzierżawionego sprzętu, przy zachowaniu niezmienionych parametrów granicznych. Powyższa zmiana nie może skutkować wzrostem miesięcznego czynszu dzierżawnego netto . 3. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, każdej ze stron przysługuje prawo zwrócenia się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 ( w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego, parownic oraz butli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gazy medyczne i techniczne wraz z dzierżawą zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego, parownic oraz butli: I . gazy medyczne - 4 pozycje asortymentowe II. Gazy techniczne - 6 pozycji asortymentowych III. dzierżawa butli z gazem medycznym i techniczny - 11 pozycji asortymentowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 21.11.32.00-1, 24.11.11.00-6, 24.11.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostaw cząstkowych potwierdzony każdorazowo dostarczeniem świadectwa jakości w przypadku produktu leczniczego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Dostawa mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu, ustników wraz z dzierżawą butli i zaworu dozującego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostaw cząstkowych potwierdzony każdorazowo dostarczeniem świadectwa jakości w przypadku produktu leczniczego - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Dostawa azotu ciekłego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: azot ciekły,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.18.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostaw cząstkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa gazów specjalnych wraz z dzierżawą butli..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gazy specjalne - 2 pozycje asortymentowe wraz z dzierżawą butli ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostaw cząstkowych - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego z dzierżawą zbiornika o pojemności 3 000 l - 4 000 l oraz gazów medycznych wraz z dzierżawą i transportem butli dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Zakup i sukcesywna dostawa gazów medycznych w podziale na zadania
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Dostawa gazów medycznych w zbiornikach i butlach wraz z ich najmem.
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.