Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-15
Ogłoszenie nr 561777-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.
Instytut Hematologii i Transfuzjologii: Dostawa sprzętu laboratoryjnego (częśći 1-9)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Hematologii i Transfuzjologii, krajowy numer identyfikacyjny
28848400000000, ul.
ul. Indiry Gandhi
14
,
02-776
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 349 62 22, e-mail
zaopat@ihit.waw.pl, faks
022 349 62 23.
Adres strony internetowej (URL): https://ihit.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://ihit.ezamawiajacy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ihit.ezamawiajacy.pl oraz na http://bip.ihit.waw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://ihit.ezamawiajacy.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://ihit.ezamawiajacy.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Elektronicznie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna, papierowa
Adres:
Instytut Heatologii i Transfuzjologii, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, Kancelaria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://ihit.ezamawiajacy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego (częśći 1-9)
Numer referencyjny:
IHIT/P/40/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego (części 1-9). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa, Załącznik nr 1B do SIWZ - parametry graniczne, Załączniki nr 5 , nr 5A, nr 5B, będące wzorami umów do poszczególnych części.
II.5) Główny kod CPV: 38437110-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 38437000-7 |
| 38437100-8 |
| 38432000-2 |
| 39711110-3 |
| 39711120-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia/dostaw nie może być dłuższy niż podany poniżej: Części 1, 2, 3 - dostawa jednorazowa w ciągu 42 dni roboczych od dnia podpisania umowy; Część 4 - dostawa sukcesywna - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, dostawa maks. 10 dni roboczych od złożenia zamówienia, Część 5 - dostawa sukcesywna - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, dostawa maks. 28 dni roboczych (poz. 1) od złożenia zamówienia, dostawa maks. 7 dni roboczych (poz. 2) od dnia złożenia zamówienia, Część 6 - dostawa sukcesywna - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, dostawa maks. 28 dni roboczych (poz. 1), dostawa maks. 7 dni roboczych (poz. 2) od dnia złożenia zamówienia, Część 7 - dostawa sukcesywna - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, dostawa maks. 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, Część 8 - dostawa jednorazowa maks. 28 dni od dnia podpisania umowy; Część 9 - dostawa jednorazowa maks. 28 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że oferowane w postępowaniu przetargowym produkty dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Ulotki, katalogi oferowanych produktów, oświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach nr 1A do SIWZ oraz 1B do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ - należy złożyć poprzez Platformę Zakupową i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku złożenia oferty w formie papierowej, Zamawiający dopuszcza złożenie grupy kapitałowej przez wysłanie oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na e-mail Zamawiającego zaopat@ihit.waw.pl .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wraz z ofertą należy złożyć próbki dla części nr 4 to 24 sztuki wzorcowych końcówek oferowanego asortymentu do przetestowania (sposób złożenia próbki opisany z rozdziale IX ust. 2 w SIWZ)
Próbki powinny znajdować się w oddzielnych opakowaniach, uniemożliwiających ich odpakowanie bez pozostawienia śladów i dołączone do oferty. Oferty bez dołączonych próbek zostaną uznane za niezgodne z treścią SIWZ i zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn: Dz.U. z 2019r., poz. 1843. Próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn: Dz.U. z 2019r., poz. 1843, muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego, tj. Instytut Hematologii i Transfuzjologii, 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, do dnia 17.07.2020 r. do godziny 10:00. Próbki należy umieścić w oddzielnych od Oferty, odpowiednio zabezpieczonych opakowaniach. Opakowania z próbkami należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz próbki ("Próbki do części nr 4). Opakowania dodatkowo powinny być opisane: "Próbki do przetargu na dostawę sprzętu laboratoryjnego (Części 1-9), nr sprawy IHIT/P/40/2020".
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| dla częsci 1,2,3,5,6,7,8,9 - Cena | 100,00 |
| dla części 4 - Cena | 75,00 |
| dla części 4 - ocena techniczno - użytkowa | 25,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zawarte są we wzorach umów (Załącznik nr 5 do SIWZ, Załącznik nr 5A do SIWZ, Załącznik nr 5B do SIWZ) do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Termocykler |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38432000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Lodówko - zamrażarka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39711110-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Pipetor |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437100-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Końcówki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 75,00 |
| ocena techniczno - użytkowa | 25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 4 w ilości 24 sztuki wzorcowych końcówek oferowanego asortymentu do przetestowania należy złożyć wraz z ofertą (sposób złożenia próbki opisany z rozdziale IX ust. 2 SIWZ).
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Pipeta automatyczna i końcówki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla dostaw sukcesywnych wynosi maks. 28 dni roboczych dla poz. 1 od złożenia zamówienia i maks. 7 dni roboczych dla poz. 2 od dnia złożenia zamówienia.
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Pipeta automatyczna i końcówki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla dostaw sukcesywnych wynosi maks. 28 dni roboczych dla poz. 1 od złożenia zamówienia i maks. 7 dni roboczych dla poz. 2 od dnia złożenia zamówienia.
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Końcówki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji dostawy ma wynieść maks. 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Zamrażarka niskotemperaturowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39711120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji dostawy dla części 8 wynosi maks. 28 dni od dnia podpisania umowy;
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Pipeta wielokanałowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 38437100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji dostawy nie może być dłuższy dla części 9 wynosi maks. 28 dni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa systemu elektroforezy mikroczipowej do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Lublinie i Kielcach
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
- Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
więcej: Aparatura do analizowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





