Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-11
Siedlce: zakup paliw i olejów dla jednostek organizacyjnych UPH
Numer ogłoszenia: 56166 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup paliw i olejów dla jednostek organizacyjnych UPH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup paliw i olejów dla jednostek organizacyjnych UPH /zgodnie z Załącznikiem Nr 2a, 2b do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis przedmiotu zam/Wykonawca zobowiązany jest dostarczać paliwa spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02.02.2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2012 poz.136) oraz norm w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia oraz możliwość zmiany liczby obsługiwanych samochodów w czasie obowiązywania umowy; realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb poprzez bezpośrednie tankowanie do pojazdów lub do kanistra na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Siedlce; Wykonawca powinien posiadać stację paliw usytuowaną na terenie miasta Siedlce; Wykonawca winien zapewnić tankowanie pojazdów Zamawiającego, w każdym dniu tygodnia, także i w dni świąteczne; Wykonawca będzie odpowiedzialny za należytą staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z zawartej umowy oraz terminowe wykonanie zamówienia; Wykaz samochodów z numerami rejestracyjnymi, Zamawiający prześle pisemnie Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa; Wykonawcy przedstawią zaakceptowany przez osoby upoważnione projekt umowy wg zał. Nr 5 SIWZ. Wykonawca winien dostarczyć paliwo własnym transportem do Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Zawadach gmina Krzesk, w terminie 2 dni od daty otrzymania zamówienia-dotyczy zadania nr 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.16.50-2, 09.21.16.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt.III.3.1, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o których mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców, na podstawie dokumentu załączonego do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców, na podstawie oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców, na podstawie oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców, na podstawie oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców, na podstawie oświadczeń załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwo osób/osoby podpisujących dokumenty składające się na ofertę i upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę /w przypadku osób nie wymienionych we właściwym rejestrze/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach,ul.Konarskiego 2,08-110 Siedlce,pok.57 lub na wniosek Wykonawcy wysyłka listem poleconym po zgłoszeniu wniosku na nr fax 25/6431941.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, Kancelaria Ogólna pok.20/21 parter, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup paliw i olejów dla jednostek organizacyjnych UPH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup paliw i olejów dla jednostek organizacyjnych UPH /zgodnie z Załącznikiem Nr 2a do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis przedmiotu zamówienia/. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać paliwa spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02.02.2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2012 poz.136) oraz norm w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia oraz możliwość zmiany liczby obsługiwanych samochodów w czasie obowiązywania umowy; realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb poprzez bezpośrednie tankowanie do pojazdów lub do kanistra na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Siedlce; Wykonawca powinien posiadać stację paliw usytuowaną na terenie miasta Siedlce; Wykonawca winien zapewnić tankowanie pojazdów Zamawiającego, w każdym dniu tygodnia, także i w dni świąteczne; Wykonawca będzie odpowiedzialny za należytą staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z zawartej umowy oraz terminowe wykonanie zamówienia; Wykaz samochodów z numerami rejestracyjnymi, Zamawiający prześle pisemnie Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa; Wykonawcy przedstawią zaakceptowany przez osoby upoważnione projekt umowy wg zał. Nr 5 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.21.16.50-2, 09.21.16.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup paliw i olejów dla jednostek organizacyjnych UPH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup paliw i olejów dla jednostek organizacyjnych UPH /zgodnie z Załącznikiem Nr 2b do SIWZ - Formularz Cenowy - Opis przedmiotu zamówienia/. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać paliwo spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02.02.2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2012 poz.136) oraz norm w tym zakresie; Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia; Wykonawca winien dostarczyć paliwo własnym transportem do Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Zawadach gmina Krzesk, w terminie 2 dni od daty otrzymania zamówienia; Wykonawca będzie odpowiedzialny za należytą staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z zawartej umowy oraz terminowe wykonanie zamówienia; Wykonawcy przedstawią zaakceptowany przez osoby upoważnione wzór umowy wg zał. Nr 5 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont lokalu usługowego przy ul. Starowiejskiej 14/16 w Siedlcach oraz remont Stacji Ratownictwa Medycznego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Bartoszowej 5.
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Wynajem kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2026 rok
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego w jednostkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Siedlcach
- Dostawa routerów i switchów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej" Dostawa 4 szt. routerów.
- Zakup namiotu wystawienniczego.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- Dostawa paliwa w 2026 roku do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Kolno
- Dostawa paliw poprzez tankowanie pojazdów na stacjach z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji
- Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





