Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Gliwice: dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych
Numer ogłoszenia: 56162 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gliwicach , ul. Banacha 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 338 05 00, faks 0-32 338 05 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa, publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszej procedurze przetargowej Zamawiający będzie jednakowo traktował wszystkie podmioty ubiegające się o zamówienie publiczne, zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji, wg reguł dot. jawności postępowania i dokumentowania czynności w formie pisemnej. Ponadto: 1) złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji; 2) od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy; 3) Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności niezgodne z w/w ustawą lub, których treść nie odpowiada treści SIWZ; 4) Zamawiający wykluczy Wykonawców, zgodnie z treścią art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ; 5) oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane; 6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty; 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeglądania strony internetowej tutejszej Stacji, a w szczególności zakładki z zapytaniami i odpowiedziami toczącego się postępowania. 7. Zamawiający zgodnie z treścią art. 147 ust. 1 i ust. 3 pkt.2 Prawa zamówień publicznych nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest odebranie SIWZ lub pobranie jej ze strony internetowej Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gliwicach nr sprawy OZP 332-1/09.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnionej oferty zawierającej ceny netto i brutto przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, wskazanie terminu realizacji zamówienia, terminu płatności, okresu gwarancji i oświadczenia wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ; 2) wypełnionej tabeli zawierającej opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo dla osoby lub osób składających ofertę, a nie ujawnionych w dokumentach rejestracyjnych Oferenta jako osoby uprawnionej do jego reprezentowania, 4) zaparafowanego przez Oferenta projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6) wszystkie dostarczane odczynniki muszą posiadać świadectwa lub certyfikaty kontroli jakości, dotyczące danej partii odczynników zawierające datę i podpis upoważnionej osoby, 7) dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana w języku polskim, 8) wszystkie odczynniki stanowiące przedmiot zamówienia powinny posiadać maksymalny termin przydatności do użycia. W przypadku, gdy okres przydatności produktu wynosi powyżej jednego roku to termin przydatności do użycia powinien wynosić co najmniej jeden rok licząc od daty dostawy, 9) wypełniony formularz cenowy, w którym ujęte są nazwy i ilości testów oraz odczynników - załącznik nr 2 do SIWZ 10) wypełniony wykaz złożonych dokumentów w ofercie - załącznik nr 5 do SIWZ 11) w razie wystąpienia nagłej sytuacji, wymagającej przeprowadzenia większej ilości badań lub badań ponadplanowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia o 20% więcej odczynników niż te wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Uwaga: wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Termin realizacji - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gliwicach, ul. Banacha 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gliwicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
- ZP.261.6.2025 Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Wymiana opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i kierunkowego w budynku CEK w Gliwicach, ul. Konarskiego 18B. Znak sprawy: DZPZ.284.19.2025.EO
- Roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją II Liceum Ogólnokształcącego w Gliwicach
- 24-P-25 Implanty ortopedyczne - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.