Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Poznań: Dostawa mebli dla ZTM Poznań
Numer ogłoszenia: 56134 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 861 47 72, faks 061 864 08 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla ZTM Poznań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych, biurka warsztatowego, sejfów, regałów metalowych, krzeseł, wieszaków, czajników i koszy na śmieci. 1. Metalowa szafa biurowa - 13 szt. 2. Szafa metalowa socjalna - 1 szt. 3. Biurko warsztatowe metalowe - 1 szt. 4. Metalowe regały - 5 szt. 5. Sejf lekki - 1 szt. 6. Sejf meblowy - 1 szt. 7. Regały wtykowe z półkami RPG typ 1. - 10szt. 8. Regały wtykowe z półkami RPG typ 2. - 8szt. 9. Regały wtykowe z półkami RPG typ 3. - 4szt. 10. Wieszak ścienny na ubrania - 6szt. 11. Krzesło biurowe - 10 szt. 12. Czajniki elektryczne - 20 szt. 13. Kosz na śmieci - 15 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.13.11.00-0, 39.13.21.00-7, 39.13.36.00-4, 39.14.13.00-5, 39.11.12.00-0, 44.42.13.00-0, 39.22.43.40-3, 39.71.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonywał dostawy, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonywał dostawy, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie z art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie z art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań, pok. 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań, pok. 216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Metalowa szafa biurowa - 13 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Metalowa szafa biurowa - 13 szt. Metalowa szafa biurowa z drzwiami skrzydłowymi. Wykonana z blachy stalowej o grubości przynajmniej 0,8 mm. Zabezpieczona przed korozją, pokryta farbą proszkową w kolorze popielatym lub równoważnym. Wyposażona w cztery przestawne półki. Wymiary: wys. 180cm szer. 80cm grubość 38cm. Szafa powinna spełniać Polskie Normy - PN-90F-061005 oraz PN-90F 06009..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Szafa metalowa socjalna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa z czterema schowkami. Wieniec dolny wykonany z blachy stalowej grubości przynajmniej 1,0 mm, pozostałe elementy z blachy grubości przynajmniej 0,8 mm. Szafa wyposażona jest w minimum cztery wieszaki z drutu na ubrania. (Schowki szafy zamykane zamkami cylindrycznymi z ryglowaniem w jednym punkcie). Kolor popielaty lub równoważny. Wymiary: wysokość 180cm x szerokość 60cm x głębokość 49cm. Szafa powinna spełniać Polskie Normy - PN-90F-061005 oraz PN-90F 06009..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Biurko warsztatowe metalowe - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko metalowe wykonane z blachy, nogi - podpory stołu wykonane z blachy stalowej grubości przynajmniej 2,0 mm, pozostałe elementy stołu z blachy grubości przynajmniej 1,0 mm. Za drzwiczkami zamykanymi zamkiem cylindrycznym powinna znajdować się jedna półka. Pod blatem powinna znajdować się szuflada na prowadnicach rolkowych. Kolor popielaty lub równoważny. Wymiary: wysokość 85cm x szerokość 120cm x głębokość 60cm. Biurko powinno spełniać Polskie normy - PN-90F-061005 oraz PN-90F 06009..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Metalowe regały - 5 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metalowy regał wykonany z blachy stalowej o gr. 1,5 mm, skręcany. Regał powinien posiadać cztery półki wykonane z blachy stalowej o gr. 0,8 mm, przestawne co 60 mm. Dopuszczalne maksymalne obciążenie półki minimum 100 kg. Wymiary: wysokość 151cm x szerokość 75cm x głębokość 30cm. Regał winien spełniać normy: PN-88M78321..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sejf lekki - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sejf lekki dwu płaszczowy, wyposażony w zamek szyfrowy, sejf powinien posiadać możliwość montażu dwóch dowolnych zamków. Wyposażony w półki z płynna regulacją wysokości zawieszenia. Sejf powinien posiadać możliwość zamocowania do podłoża. Kolor: popielaty lub równoważny. Wymiary: wysokość 67cm x szerokość 50cm x głębokość 48cm. Sejf winien być wykonany zgodnie z normą PN-EN 14450: 2005(U)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6. Sejf meblowy - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sejf meblowy jedno płaszczowe klasy 0, wyposażony w zamek szyfrowy, sejf winien posiadać możliwość montażu w wszystkich meblach, drzwi o grubości co najmniej 45 mm, wyposażony w półki z płynna regulacją wysokości zawieszenia. Sejf powinien posiadać możliwość zamocowania do podłoża. Kolor: popielaty lub równoważny. Wymiary: wysokość 16cm x szerokość 30cm x głębokość 22cm. Sejf winien być wykonany zgodnie z normą PN-EN 14450: 2005(U)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7. Regały wtykowe z półkami RPG typ 1. - 10szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały ocynkowane, mające wytrzymałość obciążenia na regał 500kg, 6 półek wtykowych typu RPG, obciążenie na półkę 100kg, 4 nogi. Dodatkowe wyposażenie: ograniczniki boczne na każdą z półek (prawy i lewy bok), ogranicznik tylny na każdą z półek. Kolor: popielaty lub równoważny. Wymiary: wysokość 248cm x szerokość 94cm x głębokość 32,5cm. Regał winien spełniać normy: PN-88M78321.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8. Regały wtykowe z półkami RPG typ 2. - 8szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały ocynkowane, mające wytrzymałość obciążenia na regał 500kg, 6 półek wtykowych typu RPG, obciążenie na półkę 100kg, 4 nogi. Dodatkowe wyposażenie: ograniczniki boczne na każdą z półek (prawy i lewy bok), ogranicznik tylny na każdą z półek. Kolor: popielaty lub równoważny. Wymiary: wysokość 248cm x szerokość 94cm x głębokość 60cm. Regał winien spełniać normy: PN-88M78321.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9. Regały wtykowe z półkami RPG typ 3. - 4szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały ocynkowane, mające wytrzymałość obciążenia na regał 500kg, 5 półek wtykowych typu RPG, obciążenie na półkę 100kg, 4 nogi. Dodatkowe wyposażenie: ograniczniki boczne na każdą z półek (prawy i lewy bok), ogranicznik tylny na każdą z półek. Kolor: popielaty lub równoważny. Wymiary: wysokość 198cm x szerokość 94cm x głębokość 60cm. Regał winien spełniać normy: PN-88M78321.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10. Wieszak ścienny na ubrania - 6szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszak ścienny na ubrania wierzchnie z półką mocowana na górnej części wieszaka. Wyposażony w minimum trzy uchwyty po dwie zawieszki na jeden uchwyt. Wieszak wykonany z drewna lub płyty wiórowej okleinowanej w kolorze calvados lub równoważny. Wieszak powinien być wyposażony w minimum dwie zawieszki oraz kołki mocujące do ściany. Wymiary: szerokość 48cm x wysokość 120cm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.36.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11. Krzesło biurowe - 10 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło biurowe, siedzisko i oparcie tapicerowane tworzywem skóropodobnym oraz elastyczną siatką. Krzesło musi umożliwiać swobodne odchylanie, blokadę w pozycji do pisania, regulację siły odchylania. Krzesło powinno być wyposażone w podnośnik pneumatyczny do regulacji siedziska oraz podparcie na łokcie. Nóżki krzesła wykonane ze stopów metalowych z plastikowymi kółkami. Kolor: aluminiowo- czarny. Krzesło powinno być wykonanie zgodnie z certyfikatem ISO 9001 lub równoważnym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12. Czajniki elektryczne - 20 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajnik elektryczny o mocy do 2200W, pojemność minimum 1,5l, wyposażony w filtr antywapniowy - wyjmowany zatrzymujący osady, grzałka ukryta - płytowa ze stali szlachetnej, czajnik wykonany winien być z stali nierdzewnej INOX z anty poślizgową rączką, podświetlany włącznik, automatyczny wyłącznik po zagotowaniu wody, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody, automatyczne wyłączenie po zdjęciu czajnika z podstawki, wskaźnik poziomu wody dwustronny - podświetlany. Podstawka czajnika obrotowa, umożliwiająca schowanie kabla. Kolor: INOX lub równoważny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13. Kosz na śmieci - 15 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosz na śmieci, pojemność minimalna - 10 litrów, kosz azurowy-metalowy biurowy owalny, ścianki wykonane z siatki, kolor: czarny lub szary lub równoważny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Siedziska teatralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.