Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Poznań: PN 4/02/2014- serwis UPS i agregatów
Numer ogłoszenia: 56118 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk , ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo - badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 4/02/2014- serwis UPS i agregatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i wykonanie przeglądów konserwacyjno-prewencyjnych zasilaczy UPS i agregatów prądotwórczych oraz dostawa wraz z zamontowaniem akumulatorów w zasilaczu UPS zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a w szczególności w projektach umów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7, 31.40.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej: - dla części nr 1 - jedną usługę serwisu zasilaczy UPS, która obejmowała okres co najmniej 12-u miesięcy i miała wartość nie mniejszą niż 15.000,00 złotych brutto; - dla części nr 2 - jedną usługę serwisu zasilaczy UPS, która obejmowała okres co najmniej 12-u miesięcy i miała wartość nie mniejszą niż 5.000,00 złotych brutto; - dla części nr 3 - jedną usługę serwisu agregatów prądotwórczych, która obejmowała okres co najmniej 12-u miesięcy i miała wartość nie mniejszą niż 20.000,00 złotych brutto; - dla części nr 4 - jedną dostawę akumulatorów do zasilacza UPS o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach (w przypadku części nr 1-3) i dostawach (w przypadku części nr 4) niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Uwaga: Do przeliczania wartości zrealizowanych usług i dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. - dla części nr 1, nr 2 - posiadania minimum jednego pracownika przeszkolonego przez serwis autoryzowany producenta zasilaczy, których dana część zamówienia dotyczy. - dla części nr 3 - posiadania minimum jednego pracownika przeszkolonego przez autoryzowany serwis agregatów prądotwórczych, których ta część zamówienia dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej: - dla części nr 1 - jedną usługę serwisu zasilaczy UPS, która obejmowała okres co najmniej 12-u miesięcy i miała wartość nie mniejszą niż 15.000,00 złotych brutto; - dla części nr 2 - jedną usługę serwisu zasilaczy UPS, która obejmowała okres co najmniej 12-u miesięcy i miała wartość nie mniejszą niż 5.000,00 złotych brutto; - dla części nr 3 - jedną usługę serwisu agregatów prądotwórczych, która obejmowała okres co najmniej 12-u miesięcy i miała wartość nie mniejszą niż 20.000,00 złotych brutto; - dla części nr 4 - jedną dostawę akumulatorów do zasilacza UPS o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach (w przypadku części nr 1-3) i dostawach (w przypadku części nr 4) niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Uwaga: Do przeliczania wartości zrealizowanych usług i dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmniejszenie zakresu realizacji zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, c) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 2. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT. 3. Warunki dokonania zmian: 1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się jako podstawę zmiany umowy. 2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie, 3) warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań, pokój nr 23. Ze strony Internetowej - nieodpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 1 przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę serwisową i przeglądy konserwacyjno-prewencyjne następujących urządzeń: a) Zasilacz UPS1 MGE Galaxy PW 120 kVA nr seryjny 50QD46001; nr inwentarzowy 4-0474-PCS; b) Zasilacz UPS2 MGE Galaxy PW 80 kVA nr seryjny 50QF48001; nr inwentarzowy 4-0630-PCS; c) Zasilacz UPS3 MGE Galaxy PW 120 kVA nr seryjny 50PF140003; nr inwentarzowy 4-0563-PCS; d) Zasilacz UPS4 MGE Galaxy PW 120 kVA nr seryjny 94QH30005; nr inwentarzowy 4-0907-PCS; e) Zasilacz UPS5 MGE Galaxy 7000 400 kVA nr seryjny VH2B3K41001; nr inwentarzowy 4-1260-PCS..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 2 przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę serwisową i przeglądy konserwacyjno-prewencyjne następującego urządzenia: Zasilacz UPS MASTERYS 3/3 SYSTEM 60 kVA nr seryjnym P101610001; nr inwentarzowy 4-0992-PCS..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 3 przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę serwisową następujących urządzeń: a) Agregat prądotwórczego HE-P250; nr inwentarzowy 3-0001-PCS; b) Agregat prądotwórczego HE-P500; nr inwentarzowy 3-0003-PCS; c) Agregat prądotwórczego HE-P700E5L; nr inwentarzowy 3-0004-PCS..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 4 przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z zamontowaniem akumulatorów w zasilaczu UPS MGE Galaxy PW 120 kVA nr seryjny 50QD46001; nr inwentarzowy 4-0474-PCS..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Zakup urządzeń i wyposażenia magazynku OC na zadania związane z ochroną ludności i obroną cywilną
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych oraz dostawa przenośnych stacji zasilających
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 - etap 2.
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





