eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochniaznak sprawy



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56115

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubochnia: znak sprawy: przetarg nieograniczony powyżej 60 000 euro na zakup usług w zakresie ochrony realizowanej przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne, znak sprawy P-28/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4392, do kontaktów: st. referent ds. zamówień publicznych - Małgorzata Różańska, tel. 044 7167309, Nowy Glinnik, 97-217 Lubochnia, tel. 044 7167309, fax 044 7167633, e-mail: zamowieniajw4392@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak sprawy: przetarg nieograniczony powyżej 60 000 euro na zakup usług w zakresie ochrony realizowanej przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne, znak sprawy P-28/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony realizowanej przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) dla Jednostki Wojskowej 4392 w Nowym Glinniku w 2005 r. i w 2006 r. Ochrona realizowana przez SUFO będzie realizowana w oparciu o Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. z późn. zmianami (Dz. U. z dnia 12 lipca 1999 r., Dz.U. Nr 176 poz. 1446 z 23 października 2002 r.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku, 97-217 Lubochnia, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: 1 330 000,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 14; okres w dniach: 434; data rozpoczęcia: 12.10.2005; data zakończenia: 31.12.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 32 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający zapłaci wykonawcy za każdy miesiąc usługi w terminie 14 dni od otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia wykonawcy o zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). - oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). - Dokument potwierdzający wniesienie wadium - Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu wykonawcy, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę lub wykonawców występujących wspólnie, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów albo kopię umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa spółki cywilnej / konsorcjum) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, gdy nie załączono do oferty pełnomocnictwa lub jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 22 stycznia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 1997 r. poz. 740), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej, - pracownicy ochrony specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych przedsiębiorców przewidziani do wykonywania zadań ochronnych w jednostce wojskowej muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez pełnomocnika ochrony przedsiębiorcy o klauzuli co najmniej "POUFNE" dla zarządu firmy, szefa ochrony, pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, dowódców zmiany i zastępcy dowódcy zmiany oraz poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "ZASTRZEŻONE" dla pracowników ochrony na stanowiskach wartowników, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 (Dz. U. z dnia 12 lipca 1999 r. oraz Dz. U. z dnia 23 października 2002 r).W przypadku przystąpienia do pracy pracownika, który nie uzyskał poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do tajemnicy służbowej, do czasu uzyskania przez niego wymaganego dopuszczenia należy wystawić dokument stwierdzający rozpoczęcie procedury sprawdzającej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisa OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (w tym posiadanie Pionu Ochrony Informacji, Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnej i kancelarii tajnej) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg poniższego wzoru: L. p / Imię i nazwisko / Nr poświadczenia bezpieczeństwa, klauzula i termin ważności* / Nr licencji pracownika ochrony* / Nr pozwolenia na broń / / Zarząd / / / / Szef Ochrony / / / / Pełnomocnik ds. ochrony / / / / Dowódca i z-ca zmiany / / / / Pracownik ochrony na stanowiskach wartowników / / * - w kolumnach dotyczących poświadczeń bezpieczeństwa, numery licencji pracownika ochrony, podaje się dla osób wykonujących zadania ochronne, zobligowanych odpowiednimi przepisami do ich posiadania, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: P-28/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 12:00; 15 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.10.2005, godzina 12:10, JW 4392, Nowy Glinnik, 97-217 Lubochnia, Sztab Dywizjonu - pokój 214.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.