eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Dostawa oleju napędowego w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Syców: Dostawa oleju napędowego w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2017 r.
Numer ogłoszenia: 5608 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400470 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o., ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855154, faks 062 7855166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2017 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w okresie od 01 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2017 r. 2. Dostarczony olej napędowy winien odpowiadać normie PN EN 590:2005-12 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2013 r. poz. 1058). 3. Przewidywana ilość zamówienia ogółem: 150 m3 oleju napędowego, w tym olej zimowy. 4. Przewidywana ilość zamówienia na rok 50 m3 oleju napędowego, w tym olej zimowy. 5. Przewidywana ilość zamówienia miesięcznie: 4 m3 oleju napędowego. 6. Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia jest wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) zakupów bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych. 7. Miejsce dostawy: Sycowska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców. 8. Zamawiający zastrzega aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze (pn-pt) w godz. 7°°-14°° w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem. Zamawiający składał będzie zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze (pn-pt) w godz. 7°°-15°°. 9. Przy realizacji każdej dostawy Wykonawca musi posiadać aktualny atest/świadectwo, sporządzone przez uprawnione laboratorium; atest/świadectwo musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo, oraz musi być zaopatrzone w datę wykonania badań; badania dostarczanego paliwa winny być przeprowadzone nie wcześniej niż 3 dni przed dostawą, za jakość paliwa odpowiada Wykonawca. 10. Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania paliwa 11. Maksymalna jednorazowa dostawa oleju napędowego do dystrybutora znajdującego się na terenie Sycowskiej Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Wrocławska 8, Syców wynosi do 4 m3 12. Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa oraz ilość paliwa w referencyjnych warunkach + 15 o C,. 13. Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw na dzień zgłoszenia zamówienia oraz przy zastosowaniu ustalonej wielkości upustu w % w wysokości określonej przez Wykonawcę w ofercie. 14. Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę jednostkową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Sp.j. BIS Józef Szyszka i Jerzy Szyszka, ul. Namysłowska 7, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 551700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 656118,90

  • Oferta z najniższą ceną: 656118,90 / Oferta z najwyższą ceną: 656182,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.