eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £askSerwis stacji uzdatniania wody kot³owej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kot³ów grzewczych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-03-14

£ask: Serwis stacji uzdatniania wody kot³owej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kot³ów grzewczych
Numer og³oszenia: 56036 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 £ask, woj. ³ódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.32blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Skarb Pañstwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Serwis stacji uzdatniania wody kot³owej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kot³ów grzewczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie serwisu stacji uzdatniania wody kot³owej, aparatury kontrolno - pomiarowej oraz kot³ów grzewczych w Kompleksach JW 1158 £ask oraz JW 1551 Sieradz. 2. Ca³o¶æ przedmiotu zamówienia zosta³a podzielona na 5 czê¶ci zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Wymagania szczegó³owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Ilo¶æ i typ urz±dzeñ podlegaj±cych serwisowaniu zawiera Wykaz urz±dzeñ - za³±cznik nr 7 do SIWZ; 3.2. Szczegó³owy zakres serwisowania zawiera Zakres czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 3.3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ. 4. W zakresie prac konserwacyjnych Wykonawca zobowi±zuje siê: 4.1. dokonywaæ okresowych przegl±dów konserwacyjnych w terminach i zakresie, okre¶lonych w harmonogramie prac; 4.2. odnotowywaæ z podaniem daty i potwierdzaæ podpisem w ksi±¿ce eksploatacji, wyniki przegl±dów i wykonywanych czynno¶ci konserwacyjnych; 4.3. utrzymywaæ urz±dzenia w sta³ej sprawno¶ci technicznej (aby zapobiegaæ awariom), zapewniæ ich dzia³anie zgodnie z zasadami techniki i przepisami bhp; 4.4. zg³aszaæ Zamawiaj±cemu nieprawid³owo¶ci dzia³ania i potrzeby napraw urz±dzeñ instalacji, w celu zapobiegania awariom oraz sporz±dzaæ kosztorysy ofertowe w zakresie niezbêdnych robót; 4.5. dotrzeæ w przypadku awarii do obiektów znajduj±cych siê w kompleksach, o których mowa w pkt. 3.1. w ci±gu max. 24 godzin od powiadomienia Wykonawcy o awarii (telefonicznie lub faxem) i wykonania naprawy na odrêbne zlecenie zgodnie z pkt 3.7 - 3.9. SIWZ; Milczenie Wykonawcy traktowane bêdzie jako przyjêcie zawiadomienie; 4.6. usuwaæ zg³oszone usterki w ci±gu do 36 godzin od otrzymania powiadomienia; 4.7. dokonywaæ dora¼nego dzia³ania skutecznie zabezpieczaj±cego urz±dzenia (do czasu usuniêcia usterki) przed powstaniem strat (z powodu awarii) w mieniu wojskowym. W takiej sytuacji Wykonawca uzgodni z Zamawiaj±cym termin, zakres robót oraz koszt ostatecznego usuniêcia awarii; 4.8. pozostawiaæ urz±dzenia po ka¿dorazowym przegl±dzie konserwacyjnym lub naprawie instalacji w stanie ca³kowitej sprawno¶ci technicznej oraz pe³nego bezpieczeñstwa dla u¿ytkownika; 4.9. uzgadniaæ z Zamawiaj±cym ka¿dorazowo minimum z siedmiodniowym wyprzedzeniem daty przegl±dów. 5. Wszelkie usterki, wadliwe dzia³anie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi bêd± usuwane na koszt Wykonawcy. 6. Wszystkie koszty zwi±zane z us³ug± przegl±du i konserwacji systemów, wchodz± w zakres przedmiotowego zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.11.00-7, 50.53.20.00-3, 65.13.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 010,00 PLN dla ca³o¶ci zamówienia lub: 1.1. czê¶æ 1 - 500,00 PLN; 1.2. czê¶æ 2 - 200,00 PLN; 1.3. czê¶æ 3 - 700,00 PLN; 1.4. czê¶æ 4 - 500,00 PLN; 1.5. czê¶æ 5 - 110,00 PLN; 2. Dopuszcza siê z³o¿enie wadium w ró¿nej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu powy¿sz± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacj±: Wadium, nr sprawy 23/PN/2016, Nr NIP (podaæ nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. do 23.03.2016 r. do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie dla czê¶ci 1 i 2. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e i¿ posiada: 1. Autoryzacjê, licencjê firmy Viessmann (dotyczy czê¶ci 3) w zakresie przegl±dów konserwacyjnych i napraw kot³ów o mocy powy¿ej 50kW. 2. Autoryzacjê, licencjê firmy De Dietrych (dotyczy czê¶ci 4) w zakresie przegl±dów konserwacyjnych i napraw kot³ów o mocy powy¿ej 50kW. - kategoria serwisu A lub B; 3. Autoryzacjê, licencjê firmy Buderus (dotyczy czê¶ci 5) w zakresie przegl±dów konserwacyjnych i napraw kot³ów o mocy powy¿ej 50kW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e i¿: 1. dysponuje osobami posiadaj±cymi ¶wiadectwo kwalifikacji E i D gr. 2, pkt. 2 i pkt. 10, uprawniaj±ce do eksploatacji urz±dzeñ elektrycznych o napiêciu do 1kV, oraz do eksploatacji aparatury kontrolno pomiarowej (dotyczy czê¶ci 1, 2); 2. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadaj±cymi wa¿ne ¶wiadectwa kwalifikacyjne E i D gr. 1 i 2, pkt. 2 i pkt. 10 (dotyczy czê¶ci 3, 4, 5)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: 1.1. formularz ofertowy wype³niony i podpisany przez Wykonawcê z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy wype³niony i podpisany przez Wykonawcê z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 5 do SIWZ; 1.3. potwierdzenie wp³aty wadium; 1.4. pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶liæ zakres umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale albo w formie kopii po¶wiadczonej notarialnie; 1.5. oraz za³±czniki i dokumenty wymienione w tre¶ci pkt 6. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji na awariê - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz.U.2015.2164) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy je¿eli wyst±pi co najmniej jedna z wymienionych ni¿ej okoliczno¶ci: 1. zmiana w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych wyszczególnionych w umowie wymuszaj±cych zmiany w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia; 2. zmiana postanowieñ umowy w zakresie zmniejszenia ilo¶ci planowanych konserwacji lub przesuniêcia terminu ich wykonania; 3. zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili jej zawarcia. W szczególno¶ci dotyczy to wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zmian decyzji dotycz±cych restrukturyzacji si³ zbrojnych, zmniejszenia ¶rodków finansowych, zmiany obowi±zuj±cych przepisów dotycz±cych przedmiotu zamówienia itp.; 4. zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ujemnych skutków finansowych i prawnych spowodowanych zmniejszeniem ilo¶ci zamawianych us³ug przewidzianych w umowie; 5. w celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronê, zobowi±zana jest ona pisemnie wyst±piæ z propozycj± zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te musz± byæ korzystne lub neutralne dla Zamawiaj±cego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ mo¿na odebraæ w siedzibie zamawiaj±cego podany w pkt. 1.2. SIWZ, budynek nr 222 pokój 307, 308 lub poczt± (bezp³atnie) lub pobraæ ze strony Internetowej Zamawiaj±cego.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Przes³aæ do dn. 23.03.2016 r. do godz. 11:00 na adres Zamawiaj±cego podany w punkcie 1.1 SIWZ lub sk³adaæ osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego podany w pkt. 1.2 SIWZ, biuro przepustek.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Serwis stacji uzdatniania wody kot³owej (JW 1158 £ask i JW 1551 Sieradz).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegó³owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilo¶æ i typ urz±dzeñ podlegaj±cych serwisowaniu zawiera Wykaz urz±dzeñ - za³±cznik nr 7 do SIWZ; 2. Szczegó³owy zakres serwisowania zawiera Zakres czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 65.13.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na awariê - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Serwis aparatury kontrolno - pomiarowej (JW 1158 £ask).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegó³owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilo¶æ i typ urz±dzeñ podlegaj±cych serwisowaniu zawiera Wykaz urz±dzeñ - za³±cznik nr 7 do SIWZ; 2. Szczegó³owy zakres serwisowania zawiera Zakres czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na awariê - 10

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Serwis kot³ów Viessmann (JW 1158 £ask).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegó³owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilo¶æ i typ urz±dzeñ podlegaj±cych serwisowaniu zawiera Wykaz urz±dzeñ - za³±cznik nr 7 do SIWZ; 2. Szczegó³owy zakres serwisowania zawiera Zakres czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na awariê - 10

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Serwis kot³ów De Dietrych (JW 1158 £ask).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegó³owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilo¶æ i typ urz±dzeñ podlegaj±cych serwisowaniu zawiera Wykaz urz±dzeñ - za³±cznik nr 7 do SIWZ; 2. Szczegó³owy zakres serwisowania zawiera Zakres czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na awariê - 10

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Serwis kot³ów Buderus (JW 1158 £ask).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegó³owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilo¶æ i typ urz±dzeñ podlegaj±cych serwisowaniu zawiera Wykaz urz±dzeñ - za³±cznik nr 7 do SIWZ; 2. Szczegó³owy zakres serwisowania zawiera Zakres czynno¶ci - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - za³±cznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na awariê - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.