eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Rugiańskiej w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 560240651-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Szczecin: Zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Rugiańskiej w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532993-N-2020 z dnia 30-04-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540084192-N-2020 z dnia 15-05-2020, 540087869-N-2020 z dnia 21-05-2020,

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510114594-N-2020 z dnia 29-06-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 32124347000000, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4886333, 91 4886301, e-mail metlerska@zbilk.szczecin.pl, faks 91 4893831, 91 4893832.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Rugiańskiej w Szczecinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZBiLK.DZP.EB.171-18-PN/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy ul. Rugiańskiej w Szczecinie. Nr działki 86/6, 86/9, 86/12 z obrębu 3097) 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa opracowana przez Pracownię Projektową GRUPA MGM Sławomir Adrabiński architekt al. Bohaterów Warszawy 82/5, 71-061 Szczecin a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym: 1) projekt wykonawczy - architektura, 2) projekt wykonawczy - instalacje elektryczne, 3) przedmiary robót - branża budowlana, 4) przedmiary robót - branża elektryczna, 5) Specyfikacja Techniczna - branża architektoniczna, 6) Specyfikacja Techniczna - instalacje elektryczne, 7) zaświadczenia dotyczące robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - 2 szt.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45112723-9,

45223100-7,

45233200-1,

45311200-2,

45311000-0,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta w dniu 26 czerwca 2020 r. z terminem wykonania do dnia 15 listopada 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zagospodarowanie ternenu położonego przy ul. Rugiańskiej (działka nr 86/6, 86/9, 86/12 z obrębu 3097) w Szczecinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Apis Polska Spółka z o.o., , ul. 3 Maja 85, 37-500, Jarosław, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 975589.79 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 29.12.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z okolicznościami określonymi w art. 15r. ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z póź. zm.), na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) tj. koniecznością zmiany terminu wykonania umowy spowodowanego okolicznościami zaistniałymi po stronie Wykonawcy, a związanymi z wystąpieniem COVID-19, (nieobecności pracowników którzy uczestniczyliby w realizacji zamówienia),

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.