eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Konserwacja budynku nr 123 na terenie WOSzK w Mrągowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 560239246-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Giżycko: Konserwacja budynku nr 123 na terenie WOSzK w Mrągowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567045-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510170900-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@ron.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (url): http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy Giżycko

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja budynku nr 123 na terenie WOSzK w Mrągowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

48/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynku nr 123 na terenie Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie. 1.1. Dane techniczne istniejącego obiektu: Budynek murowany, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony o wymiarach 42,85x18,55[m] i wysokości 8,5m. Dach płaski pokryty papą. Obróbki blacharskie rynny dachowe i rury spustowe ocynkowane. Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo. W części budynku na całej długości nad garażami od strony jeziora jest taras z którego są wejścia do magazynów na piętrze. 2. Ogólny zakres robót do wykonania: 2.1. Demontaż rynien i rur spustowych. 2.2. Demontaż instalacji odgromowej. 2.3. Rozbiórka pokrycia dachowego z papy. 2.4. Demontaż parapetów zewnętrznych z blachy. 2.5. Demontaż obróbek blacharskich. 2.6. Zerwanie jednej warstwy papy i wyrównanie powierzchni. 2.7. Oczyszczenie powierzchni do malowania ścian i sufitów zewnętrznych. 2.8. Roboty ziemne - wykopy wokół budynku celem wykonania izolacji fundamentów i zasypanie. Zaizolować przeciwwodnie ze względy na podmokły teren i ocieplić od strony zewnętrznej fundamenty znajdujące się pod ziemią na całym obwodzie budynku styrodurem lub jego odpowiednikiem o grubości min. 10 cm, zaizolować ściany masą uszczelniającą i zabezpieczyć folią kubełkową. 2.9. Wykonanie ocieplenia budynku (ścian styropianem gr. 15 cm). 2.10. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną 2 razy. 2.11. Naprawa kominów ponad dachem. 2.12. Oczyszczenie i pomalowanie wentylatorów dachowych metalowych z blachy. 2.13. Montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej. 2.14. Wykonanie obróbek blacharskich. 2.15. Wymiana kratek wentylacyjnych na zewnątrz budynku. 2.16. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej. 2.17. Montaż rur spustowych i rynien dachowych. 2.18. Wykonanie instalacji odgromowej - dach budynku pokryty papą. 2.19. Wyrównanie i pomalowanie powierzchni nieocieplanych. 2.20. Uzupełnienie ubytków na powierzchniach budynku. 2.21. Wyrównanie i uzupełnienie ubytków na pochylni dla niepełnosprawnych. 2.22. Wykonanie ścianki działowej z karton-gips z oknem podawczym i drzwiami dwuskrzydłowymi. 2.23. Wymiana opraw oświetleniowych LED zewnętrznych na budynku z uwzględnieniem docieplenia. 2.24. Montaż umywalki na szafce. 2.25. Pomalowanie pomieszczeń magazynowych. 2.26. Wykonanie posadzki przemysłowej w pomieszczeniach i na zewnątrz. 2.27. Załadunek, wywóz oraz utylizacja gruzu i odpadów powstałego po rozbiórce. 2.28. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 do siwz). 2.29. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonania utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 8 do SIWZ). Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 3. Warunki realizacji zadania: 3.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 04.08.2020r. o godzinie 10:00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną w Mrągowie przeprowadzi p. Józef MATYSZCZYK, tel. 231 335 704. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 3.4. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem elementy, które przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 3.5. Zapewnienie realizacji robót przez odpowiednio wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie uprawnienia pracowników oraz gwarantujących poprawność i właściwą jakość wykonanych robót. 3.6. Po zakończeniu robót kompleksowe uporządkowanie i przekazanie Zamawiającemu teren budowy wraz z przedmiotem niniejszej umowy w terminie ustalonym na dzień odbioru końcowego robót. 3.7. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 3.8. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.10. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 3.11. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.12. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 3.13. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie "Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych" sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 3.14. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie, której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach zawiązanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do upoważnionych do kontaktów. 3.15. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 - 5 (rozdział VI) "Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej " stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 w sprawie planowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcą lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp). 4.1. Wymagania dotyczące zatrudnienie osób realizujących zamówienie na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a pzp. 4.2. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 5. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: 5.1. Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 4.2 (wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę. 5.2. Terminy dostarczenia powyższych dokumentów: a. w dniu podpisania umowy, b. 3 dni robocze - po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia. 6. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 6.1. Zgodnie z § 4 ust. 27 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 4.2: 7.1. W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów o których mowa w pkt. 5.2., Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. 7.2. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 5. 2. przekroczy 3 dni robocze.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
08.09.2020-04.12.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
COVID-19

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.