Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 560237307-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
Warszawa: Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511569-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510053726-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 10183960000000,
ul. E. Ciołka
11,
01-445
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 360 191, e-mail
eliza.milecka@zozwola.pl, faks
228 378 127.
Adres strony internetowej (url): www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):6/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych - w podziale na trzy pakiety: pakiet nr 1: rękawice medyczne; pakiet nr 2: elektrody do Holtera; pakiet nr 3: wzierniki uszne dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załączniki nr 4.1-4.3 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 33.14.30.00 - 33.14.30.00
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 m-cy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: pakiet 1 rękawice medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Armed Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek,
,
ul. Langiewicza 80,
28-100,
Busko-Zdrój, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
W umowie nr 19/V/02/2020 zawartej pomiędzy Stronami w dniu 06.03.2020 roku w Warszawie po § 4 dodaje się § 4 a w następującym brzmieniu . "§ 4 a Czasowe zawieszenie wykonania umowy 1. W okresie od dnia 08.09.2020 roku do dnia - 31.10.2020 roku wykonanie umowy tj. dostawa rękawic medycznych ulega zawieszeniu. 2. Strony nie zgłaszają oraz zobowiązują się nie zgłaszać w przyszłości roszczeń spowodowanych brakiem wykonywania umowy w czasie i części określonych w ust 1 powyżej. W szczególności, Zamawiający zobowiązuje się do nienaliczania kar umownych za brak dostaw rękawic, o których mowa w ust. 1, a Wykonawca nie będzie dochodził odszkodowania za szkody, w tym utracone korzyści, spowodowane dokonywaniem w tym czasie przez Zamawiającego zakupu zamienników rękawic lub innych rękawic, o których mowa w ust. 1, u innych Wykonawców.".
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U.2019.1843 z późn.zm.) oraz w związku z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842) strony zawarły aneks w związku z brakiem możliwości realizacji umowy przez Wykonawcę.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





