eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 560237307-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Warszawa: Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511569-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510053726-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 10183960000000, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 360 191, e-mail eliza.milecka@zozwola.pl, faks 228 378 127.
Adres strony internetowej (url): www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

6/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych - w podziale na trzy pakiety: pakiet nr 1: rękawice medyczne; pakiet nr 2: elektrody do Holtera; pakiet nr 3: wzierniki uszne dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. Opis potrzeb Zamawiającego został zawarty w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załączniki nr 4.1-4.3 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 33.14.30.00 - 33.14.30.00
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 m-cy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 1 rękawice medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Armed Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek, , ul. Langiewicza 80, 28-100, Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 78911.17 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
W umowie nr 19/V/02/2020 zawartej pomiędzy Stronami w dniu 06.03.2020 roku w Warszawie po § 4 dodaje się § 4 a w następującym brzmieniu . "§ 4 a Czasowe zawieszenie wykonania umowy 1. W okresie od dnia 08.09.2020 roku do dnia - 31.10.2020 roku wykonanie umowy tj. dostawa rękawic medycznych ulega zawieszeniu. 2. Strony nie zgłaszają oraz zobowiązują się nie zgłaszać w przyszłości roszczeń spowodowanych brakiem wykonywania umowy w czasie i części określonych w ust 1 powyżej. W szczególności, Zamawiający zobowiązuje się do nienaliczania kar umownych za brak dostaw rękawic, o których mowa w ust. 1, a Wykonawca nie będzie dochodził odszkodowania za szkody, w tym utracone korzyści, spowodowane dokonywaniem w tym czasie przez Zamawiającego zakupu zamienników rękawic lub innych rękawic, o których mowa w ust. 1, u innych Wykonawców.".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U.2019.1843 z późn.zm.) oraz w związku z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842) strony zawarły aneks w związku z brakiem możliwości realizacji umowy przez Wykonawcę.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.