eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Nowoczesne biblioteki dla mieszkańców Piekar Śląskich - modernizacja i doposażenie bibliotek w Piekarach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2020-11-13

Ogłoszenie nr 560226051-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.

Piekary Śląskie: Nowoczesne biblioteki dla mieszkańców Piekar Śląskich - modernizacja i doposażenie bibliotek w Piekarach Śląskich
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527392-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540062227-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510101634-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna w Piekarach Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 27112261200000, ul. ul. Kalwaryjska , 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 767 59 75, e-mail sekretariat@biblioteka.piekary.pl, faks 32 767 59 75.
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nowoczesne biblioteki dla mieszkańców Piekar Śląskich - modernizacja i doposażenie bibliotek w Piekarach Śląskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P/1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich przy ulicy Kalwaryjskiej62D. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Rozebranie starych posadzek gresowych i wykonanie nowych - 326 m2 2. Demontaż stolarki drzwiowej - 21 szt 3. Drzwi wewnętrzne - 12 szt 4. Wykonanie ścianek GK - 62 m2 5. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych pod malowanie i okładziny. - 68 m2 6. Malowanie z przygotowaniem podłoża - 360 m2 7. Rozebranie i wykonanie okładzin ściennych z płytek - 30 m2 8. Montaż stolarki okiennej PCV - 8 m2 9. Montaż stolarki drzwiowej - 5 m210. Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej przyborami sanitarnymi i armaturą. - 2 szt11. Wykonanie instalacji c.o. wymiana grzejników i podejść. - 8 szt12. Wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana opraw - 64 szt13. Przebudowa dachu: - 376 m2 - rozebranie pokrycia z papy - rozebranie konstrukcji dachu z płyt pokrytych eternitem wraz z utylizacją - wykonanie drewnianej więźby dachowej poszytej płytami OSB z pokryciem papą termozgrzewaną - izolacja z wełny mineralnej - obróbki blacharskie14. Zabudowa schodów zewnętrznych - 1 kpl.15. Docieplenie ścian metodą lekką mokrą - 585 m216. Montaż daszku poliwęglanowego - 4 szt17. Dostarczenie i montaż kompletnej platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych - 1 kpl18. Wywiezienie gruzu z utylizacją - 108 m319. Montaż klimatyzacji. Malowanie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich Filia - 7 przy ulicy Rycerskiej 15A Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Malowanie z przygotowaniem podłoża - 550 m2 Część II - Przebudowa lokali ze zmianą sposobu użytkowania Filii Miejskiej Biblioteki Publicznejw Piekarach Śląskich przy ulicy Papieża Jana Pawła II 59. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Rozebranie starych posadzek gresowych i wykonanie nowych - 134 m2 2. Drzwi wewnętrzne - 5 szt 3. Wykonanie scianek GK - 47 m2 4. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych pod malowanie i okładziny. - 32 m2 5. Gładzie gipsowe - 145 m2 6. Malowanie z przygotowaniem podłoża - 320 m2 7. Rozebranie i wykonanie okładzin ściennych z płytek - 16 m2 8. Montaż stolarki okiennej PCV - 11 m2 9. Montaż stolarki drzwiowej - 5 m210. Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej przyborami sanitarnymi i armaturą. - 5 szt11. Wykonanie instalacji c.o. podłogowe - 134 m212. Wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana opraw - 20 szt13 Instalacja intrenetowa kat. min. 5 E łącznie z gniazdem 2 x rj 45 dla każdego st. komputerowego,serwera itp. - 120 m14 Zmiana usytuowania licznika wraz zabezpieczeniami i szafka (zgodnie z zal. TAURON) - 1 kpl15 Rozdzielnica obiektowa - 1 kpl16 Wykonanie nowch schodów wewnętrznych stalowych - 1,8 m217 Wyburzenie komina ze wzmocnieniem stropu - 1 kpl18. Malowanie - 320 m219. Balustrada stal. - 8 m20. Sufit podwieszony - 134 m221. Wywiezienie gruzu z utylizacją - 24 m3 2. Szczegółowy zakres robót wskazano w dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiORB i Umowie. 3. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Wykonywanie robót: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, roboty konstrukcyjne, roboty montażowe, roboty związane z instalacją i urządzeniami centralnego ogrzewania, klimatyzacji, roboty, instalacje i urządzenia elektryczne, roboty, instalacje i urządzenia oświetleniowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy - stanowiącej załącznik numer 8 do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej - w zakresie wymaganym przepisami prawa - adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia, w szczególności w zakresie komunikacji i dostępności oraz innych rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i pozostałych ST. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższymi wymogami zawarte są w ryczałtowej cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej lub dodatkowej zapłacie. W szczególności w Części I zamówienia zaplanowano windę dla osób niepełnosprawnych w części II - na parterze łazienkę dostosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych


II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45223500-1,

45262520-2,

45261100-5,

45421100-5,

45430000-0,

45330000-9,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Cześć I - 5 tygodni Część II - 9 tygodni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich przy ulicy Kalwaryjskiej 62D
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

F.H.U. Proinwest Adam Woźny, proinwest2@gmail.com, Pocztowa 2a/1 , 41-103, Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 515919.11 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa lokali ze zmianą sposobu użytkowania Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich przy ulicy Papieża Jana Pawła II 59
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Remelit Tomasz Wolak, biuro@remelit.pl, Józefa Wolnego 12/7, 40-857, Katowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 109466.05 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe konieczne do przeprowadzenia robót budowlanych i realizacji projektu: Część 1: Prace zewnętrzne, wymiana skorodowanej instalacji CO, roboty izolacyjne fundamentów. Roboty dodatkowe wyceniono na kwotę 55 374,77 zł. netto. Część 2: Roboty podstawowe, centralne ogrzewanie, demontaż i budowa nowej instalacji Wod-kan, wentylacja, roboty elektryczne. Roboty dodatkowe wyceniono na kwotę 53 089,72 zł. netto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużono termin realizacji zamówienia: Część 1: na dzień 31 listopada 2020 r. Część 2: na dzień 24 lipca 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty dodatkowe były konieczne do przeprowadzenia robót budowlanych i realizacji projektu. Część 1: W związku z panującym stanem pandemii COVID-19 Wykonawca poinformował Zamawiającego o utrudnieniach związanych z dostawą materiałów i elementów wyposażenia takich jak drzwi, okna, żaluzje wewnętrzne i klimatyzatory, które są niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Powyższa sytuacja wpływa na organizację, zaawansowanie i prowadzenie robót. Wykonawca zwrócił się z prośbą o wydłużenie terminu zakończenia robót. Część 2: W związku ze zwiększeniem zakresu robót, co znacznie wydłuża proces technologiczny oraz nakład pracy, Wykonawca zwrócił się z prośbą o wydłużenie terminu wykonania przedmiotowego prac.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Część 2 - Wprowadzono roboty zamienne / rozszerzone, co wynika z faktycznego pomiaru wykonanych robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Roboty te wyceniono na kwotę 69 576,00 zł. brutto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.