eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ĆmielówRemont i przebudowa dróg



Ogłoszenie z dnia 2020-11-09

Ogłoszenie nr 560222201-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.

Ćmielów: Remont i przebudowa dróg
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576307-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510189639-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ćmielów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040991000000, ul. Ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 612 018, e-mail zamowienia@cmielow.pl, faks 158 612 018.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cmielow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa dróg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont i przebudowa dróg". W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących części zamówienia: a) część zamówienia nr 1 "Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Dworcowej w Ćmielowie". W zakres rzeczowy zadania wchodzi przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku o dł. 82m o szerokości jezdni 3,0m z betonu asfaltowego, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym oraz pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis i zakres zadnia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych. b) część zamówienia nr 2 "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ruda Kościelna". W zakres rzeczowy zadania wchodzi przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku o dł. 62m o szerokości jezdni 3,0m z betonu asfaltowego utwardzenie poboczy kruszywem łamanym oraz pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis i zakres zadnia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych. c) część zamówienia nr 3 "Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Łysowody od km 0+000 do km 0+202". W zakres rzeczowy zadania wchodzi przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku o dł. 202m o szerokości jezdni 3,0m z betonu asfaltowego, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym oraz pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis i zakres zadnia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych. d) część zamówienia nr 4 "Remont drogi gminnej nr 318016T w m. Wola Grójecka od km 0+300 do km 0+390". W zakres rzeczowy zadania wchodzi remont drogi gminnej nr 318016T w miejscowości Wola Grójecka na odcinku o dł. 90m o szerokości jezdni 4,5m z betonu asfaltowego, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym oraz pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis i zakres zadnia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych. e) część zamówienia nr 5 "Remont ul. Jasnej w Ćmielowie". W zakres rzeczowy zadania wchodzi remont ul. Jasnej w Ćmielowie 48,75m o szerokości jezdni zmiennej 4,75-4,20m z betonu asfaltowego, remont chodników oraz pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis i zakres zadnia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych. 2. Dokumentacja techniczna i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do SIWZ. Dokumentacja techniczna obejmuje: uproszczone projekty budowlane oraz przedmiary robót. 3. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać określone zadanie opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45233200-1,

45111200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30/10/2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Dworcowej w Ćmielowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński, prddrogowiec@gmail.com, ul. Jana Samsonowicza 15, 27-400, Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 51000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ruda Kościelna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB s.c. Lubomir Bujała Stanisław Maliborski, firma@stanlub.com.pl, ul. Lubelska 38, 24-200, Bełżyce, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 32434.10 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Łysowody od km 0+000 do km 0+202
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB s.c. Lubomir Bujała Stanisław Maliborski, firma@stanlub.com.pl, ul. Lubelska 38, 24-200, Bełżyce, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 79349.62 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 318016T w m. Wola Grójecka od km 0+300 do km 0+390
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ROADSTAR Sp. z o.o., prdsekretariat@gmail.com, Pawłów 100, 27-225, Pawłów, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 59398.30 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Remont ul. Jasnej w Ćmielowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ROADSTAR Sp. z o.o., prdsekretariat@gmail.com, Pawłów 100, 27-225, Pawłów, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 45693.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy do: 09/11/2020r. (część nr 1) oraz do dnia: 10/11/2020r. (część nr 2, 3, 4, 5)

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy do: 09/11/2020r. (część nr 1) oraz do dnia: 10/11/2020r. (część nr 2, 3, 4, 5)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu wykonania umowy do: 09/11/2020r. (część nr 1) oraz do dnia: 10/11/2020r. (część nr 2, 3, 4, 5). Wprowadzone zmiany są wynikiem panującej sytuacji związanej z COVID-19, która wpłynęła negatywnie na termin wykonania umów. Rozprzestrzeniające się zagrożenie epidemiologiczne zmusiło do znacznych ograniczeń w funkcjonowaniu wykonawców. Zamawiający uznał, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 1842) na które powoływali się wykonawcy i zostały przez nich udokumentowane, że mają bezpośredni wpływ na termin wykonania umów. W trakcie realizacji umów wystąpiły długotrwale opady deszczu uniemożliwiające wykonawcom realizację przedmiotu umów. Zamawiający zapisami zawartymi w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, ich zawieszenia realizacji, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru wpisem w dzienniku budowy z zastrzeżeniem, że przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o ilość dni, w których niekorzystne warunki wystąpią.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.