eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe Wielkie › Wykonanie nakładek asfaltowych w gminie Dębe Wielkie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-03

Ogłoszenie nr 560217318-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Dębe Wielkie: Wykonanie nakładek asfaltowych w gminie Dębe Wielkie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557524-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510168726-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębe Wielkie, Krajowy numer identyfikacyjny 71158264100000, ul. ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 564 700, e-mail sekretariat@debewielkie.pl, faks 257 564 734.
Adres strony internetowej (url): www.debewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nakładek asfaltowych w gminie Dębe Wielkie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SR.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na wykonaniu nakładek asfaltowych w gminie Dębe Wielkie w następującym zakresie: - I część dotyczy zadania pn. "Wykonanie nawierzchni asfaltowej w miejscowości Aleksandrówka na odcinku ul. Mazowieckiej (od ulicy Długiej w kierunku zachodnim)"; - II część dotyczy zadania pn. "Wykonanie nawierzchni asfaltowej w miejscowości Dębe Wielkie na ul. Alejowej"; - III część dotyczy zadania pn. "Wykonanie nawierzchni asfaltowej w miejscowości Dębe Wielkie na ul. Prądzyńskiego (odcinek w kierunku rowu melioracyjnego)". Poniżej dla poszczególnych części zamówienia scharakteryzowano zakres prac: I część Obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej w miejscowości Aleksandrówka na odcinku ul. Mazowieckiej (od ulicy Długiej w kierunku zachodnim). Zakres prac obejmuje: o roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym (420 m); o skropienie nawierzchni asfaltem (1936 m2); o nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 5 cm (1936 m2); o skropienie nawierzchni asfaltem (1936 m2); o wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm (1936 m2); o dokonanie regulacji włazów kanałowych (23 szt.); o krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm, z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej (5 m). II część Obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej w miejscowości Dębe Wielkie na ul. Alejowej. Zakres prac obejmuje: o roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym (206 m); o skropienie nawierzchni asfaltem (905 m2); o nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 5 cm (905 m2); o skropienie nawierzchni asfaltem (905 m2); o wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm (905 m2); o dokonanie regulacji zaworów wodociągowych (9 szt.); o dokonanie regulacji włazów kanałowych (8 szt.). III część Obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej w miejscowości Dębe Wielkie na ul. Prądzyńskiego (odcinek w kierunku rowu melioracyjnego). Zakres prac obejmuje: o roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym (125 m); o skropienie nawierzchni asfaltem (375 m2); o nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 5 cm (375 m2); o skropienie nawierzchni asfaltem (375 m2); o wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm (375 m2); o dokonanie regulacji włazów kanałowych (7 szt.). Powyższe charakterystyka robót do wykonania w ramach zamówienia została zobrazowana na rysunkach poglądowych stanowiących załącznik nr 4.1. do SIWZ oraz określona w przedmiarach robót załączonymi do przedmiotowego postępowania przetargowego (załącznik 4.3. do SIWZ). Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z w/w rysunkami poglądowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik nr 4.2. do SIWZ), przedmiarami robót i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Wycena robót winna być dokonana z uwzględnieniem przedmiarów robót, a także z uwzględnieniem zasad i warunków skalkulowania wartości zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wszystkie użyte materiały winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. Jeżeli w dokumentach stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi (Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego dostosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia na czas budowy organizacji ruchu, a także dostarczenia dokumentacji powykonawczej i kosztorysu powykonawczego, przy czym koszty sporządzenia niniejszych dokumentów winny być przez Wykonawcę ujęte (wliczone) do kosztorysu ofertowego w ramach wyszczególnionych pozycji przedmiaru robót stanowiącego załącznik 4.3. do SIWZ, bez konieczności dopisywania odrębnych pozycji kosztorysowych. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (zał. 4.2. do SIWZ) oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru


II.4) Główny kod CPV: 45231142-6
Dodatkowe kody CPV:

45233141-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 04.09.2020 r. do dnia 30.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmieniono termin realizacji zamówienia z dnia 30.10.2020 r. na dzień 20.11.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 29.10.2020 r. pismem z dnia 28.10.2020 r. Wykonawca tj. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o .o. - lider konsorcjum poinformowało Zamawiającego o wpływie pandemii COVID-19 na realizacje w/w umowy. Z uwagi na liczne braki kadrowe związane z zachorowaniami na COVID-19, zwolnienia lekarskie oraz kwarantanny, Wykonawca nie jest w stanie dochować terminu realizacji umowy. Po przeanalizowaniu sytuacji w związku z art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), w związku z art. 144 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) oraz na podstawie § 18 ust. 1 pkt 1 umowy nr SR.272.15.2020 z dnia 4 września 2020 r. Strony zawarły aneks do umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.