eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaklów 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414f3b54-02cc-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00478662/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-414f3b54-02cc-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus -
platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dynow lub przy użyciu poczty elektronicznej:
dynow@krosno.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu
Platformy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej w jednej wiadomości wynosi 30 MB.6. Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dynow Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dynow 7. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), niniejszym określa wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dynow , tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w jednym ze wskazanych przez Zamawiającego formacie danych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Dynów, e-mail: dynow@krosno.lasy.gov.pl , tel. 16 652 12 29 Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy.
8. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. oraz 1.7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku
z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:

1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Ponadto dane mogą być przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
15. Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)
2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)
3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art.75 ustawy Pzp)
4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. (art. 76 ustawy Pzp)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LEŚNICTWO WYBRZEŻE
- droga 220/311 - Odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) (400mb), Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji 0-31,5 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 300m2.
- oddz. 22, 19 -Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne o długości 1000 mb szer 3,5m, wykonanie 2 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 60 mb. Wymiana 3 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6 mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe, Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe (100mb), Wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (18mb),
- oddz. 23,25,27 - Wyrównanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych o długości 1500 mb i szer. 3,5 m. Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe (270mb). Wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 50 mb. Odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) 750mb. Karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 2 szt. Wymiana przepustu jednootworoweggo z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6 mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, wyrównanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych o długości 1500 mb i szer. 3,5 m, Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe – 270mb, Wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 50 mb, odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 750m, karczowanie 2 pni średnicy 46-65 cm.
- droga 220/969 - Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji 0-31,5 mm w ilości 25 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2.

LEŚNICTWO PIĄTKOWA
- oddz. 125z - Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych o długości 950mb i szer. 3,5m. Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe. Wykonanie 2 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 40 mb. Karczowanie pni średnicy 46-65 cm (10 szt). Wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie . Wykonanie 4 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6 mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych.
- droga 242/241 - Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (28szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty. Wykonanie przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków betonowych prefabrykowanych. Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji 0-31,5 mm w ilości 100 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 600m2.


LEŚNICTWO ŻOHATYN
- droga 242/173 - Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji 0-31,5 mm w ilości 75 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 450 m2.
- droga 04-07-0103, oddz. 167f - Wykonanie 2 przyczółków z żerdzi drewnianych przy isniejacych przepustach średnicy 60 cm. Odmulenie rowów przydrożnych (na odkład). Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji 0-31,5 mm w ilości 25 ton, 32-63mm 25 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 300 m2.
- oddz. 162f - Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 150m, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m (60m3)
- oddz. 149y - Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 400 mb szer 3,5m
- droga 242/173 - Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 300m
-droga 04-07-0103, oddz. 167f - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m (20m). Wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 8mb. Wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka z kamienia technicznego 150-300 mm - 75 ton.
-oddz. 162f - Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe – 150mb. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 60m3.
- 149y – Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 400 mb szer 3,5m. Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 300mb. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m -20m3. Wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie. Wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka z kamienia technicznego 150-300 mm -75t
- droga 04-07-0227 – oddz. 166d - Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji 0-31,5 mm w ilości 25 ton, 32-63mm 25 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 300 m2.
- oddz. 167f - Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -185mb, Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (45mb). Wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 60 mb. Karczowanie pni średnicy do 45 cm (2 szt.), karczowanie pni średnicy 46-65 cm (1 szt), karczowanie pni średnicy > 65 cm (2 szt.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł

Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).


2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leśnictwo Borownica
- oddz. 199b - Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 400 mb szer 3,5m, Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 50 mb, wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (1 szt.)
- oddz. 199a - wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 180mb, wykonanie 3 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 15mb, niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 400 mb szer 3,5m.
- oddz. 200d - Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 20mb, wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (1 szt.)
- oddz. 200g – wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 100mb, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m, wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 50 mb.
- oddz. 194b - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 200 mb szer 3,5m, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 50mb, Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m, Wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 30 mb.
-oddz. 195a - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe – 40mb, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (15 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m, wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 30 mb.
- oddz. 192f - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 20 mb szer 3,5m, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe, wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 15 mb, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 30m3, wykonanie przyczółków z zerdzi drewnianych przy isniejacych przepustach średnicy 60 cm – 2szt., poprawa posadowienia istniejącego przejazdu z płyt betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1m x 3,0 m- motaż wyrównanie podłoz i ponowny montaż, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (4 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m - dowóz droga o nawierzchni gruntowej na odległość ok. 1km.
-oddz. 198b - wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 10mb, Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (1 szt.), niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 40 mb szer 3,5m
-oddz. 196a - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 49m3, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -46mb, wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (1 szt.), ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (15 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m, niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 80 mb szer 3,5m
- oddz. 192d - Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -70mb, wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (3 szt.), niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 150 mb szer 3,5m.
-oddz. 192c - Wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 15 mb – 15mb, wykonanie przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 80 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych.
- oddz. 192d, 194b- wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 10 mb, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe – 30mb, niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m -5m3, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m z dowiezieniem ich na ogległość 2 km szlakiem zrywkowym
- 200i - wykonanie 5 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe, niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m, wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 5 mb
-droga nr 242/128 - ulepszenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym frakcji 0-63mm w ilości 50 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 300m2.
-droga nr 220/327 - Wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 8mb wraz z wykonaniem przyczółków betonowych prefabrykowanych Leśnictwo Ulucz
- oddz. 258a, 258b, 258c, 249a -Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 150 mb szer 3,5m, odmulenie rowów przydrożnych – 280mb, wykonanie 5 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe, Wykonanie przyczółków z zerdzi drewnianych przy isniejacych przepustach średnicy 60 cm – 4 szt.
-oddz. 261a - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 150 mb szer 3,5m, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -100mb, odmulenie przepustów średnicy 60cm – 6mb, wykonanie przyczółków z zerdzi drewnianych przy isniejacych przepustach średnicy 60 cm – 2 szt., wykonanie przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych
- oddz. 267b - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 100m3, karczowanie pni średnicy do 45 cm – 4 szt., karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 18 szt., karczowanie pni średnicy > 65 cm – 3 szt.,
- oddz. 267a - Wykonanie szlaku zrywkowego - 130mb, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych, karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 3 szt.
- oddz. 262b - wykonanie szlaku zrywkowego - 100mb, szer. 3,5 m wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych, karczowanie pni średnicy do 45 cm – 15 szt., karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 10 szt
- oddz. 250c - Wykonanie szlaku zrywkowego - 126 mb, szer. 3,5 m, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych, wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe – 470mb, wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (6 szt.). Ciąg dalszy w informacji dodatkowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł

Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).


2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leśnictwo - Dąbrówka Wyręby
-oddz. 50a - Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych, 310 mb i 3,5m szer., wykonanie rowów przy szlakach zrywkowych 50mb, karczowanie pni średnicy 46-65 cm(13 szt.), karczowanie pni średnicy < 45 cm (8szt.), wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 10 mb, wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie
-oddz. 50d. - wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 220 mb i 3,5m szer., wykonanie rowów przy szlakach zrywkowych 50mb, karczowanie pni średnicy 46-65 cm(10 szt.), karczowanie pni średnicy < 45 cm (19szt.), wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 15mb
- oddz. 50f - ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (5 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty-przejazd drogą gruntowa 1 km
-oddz. 51a - wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 300mb, szer. 3,5m, wykonanie 3 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie
- oddz. 52a - wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 600mb i 3,5m szer., wykonanie 5 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie
- oddz. 52m - wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 200 mb i 3,5m
- oddz. 47a - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m, karczowanie pni średnicy 46-65 cm 2 szt., niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 30 mb i 3,5 m szer.
-oddz. 50b - wykonanie rowów przy szlakach zrywkowych 30mb, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (5 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty-przejazd drogą gruntowa 1 km, wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 25 mb, karczowanie pni średnicy < 45 cm – 5 szt.
- droga nr 04-070109 - Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 6 szt, - łącznie 36 mb, ulepszenie nawierzchni drogi klincem kamiennym frakcji 0- 32mm w ilości 368 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, oczyszczeniem i przygotowaniem istniejącej podbudowy. rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 2200m2, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m wraz z rozplantowaniem 20m3, odmulenie rowów przydrożnych 650mb, wykonanie rowów przydrożnych – 300mb.
- droga nr 04-07-0224, oddz. 48d - wykonanie rowów przydrożnych 50mb, ulepszenie nawierzchni drogi klincem kamiennym frakcji 32-63 mm w ilości 25 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa gubości śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 150m2, wykonanie. 2 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, karczowanie pni średnicy 46-65 cm 4 szt., roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m. – 90m3
- Droga Trzy Dęby- Nowy Skład - Ulepszenie nawierzchni drogi klincem kamiennym frakcji 0- 32mm w ilości 50 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa gubości śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem – 300m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł

Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).


2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leśnictwo Dąbrówka
- L40/03-2 - Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 200 mb szer 3,5m, odmulenie rowów przydrożnych 900 mb, wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 2 szt., wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 85 mb, wykonanie przyczółków z żerdzi drewnianych przy istniejących przepustach średnicy 60 cm, wymiana przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6 mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych
- droga nr 242/139, oddz. 108a - ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (4 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty-przejazd drogą gruntowa 1 km

Leśnictwo Dylągowa
- oddz. 85d - odmulenie rowów przydrożnych – 200mb, wykonanie. 4 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych
- oddz. 87a - wykonanie. 2 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych 12mb, odmulenie rowów przydrożnych 500mb, wyrównanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 1050m2
- oddz. 90a - wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, odmulenie rowów przydrożnych 100mb, wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 6mb
- oddz. 88a - Formowanie nasypów z ziemi kategorii III-IV dostarczanej samochodami samowyładowczymi wraz z wykonaniem zabezpieczenia przez wbicie źerdzi drewnianych w ilości 4 szt. oraz ułożenie bali drewnianych na wys 1,5 długości 5m - 6m3
- oddz. 85c - wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (16mb), wymiana przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 8mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, wykonanie rowów przy szlakach zrywkowych 200mb, wyrównanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 350m2, wymiana przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 8mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, formowanie nasypów z ziemi kategorii III-IV dostarczanej samochodami samowyładowczymi wraz z wykonaniem zabezpieczenia przez wbicie żerdzi drewnianych w ilości 4 szt (dla kazdej lokalizacji) oraz ułożenie bali drewnianych na wys. 1m długości 4m - prace wykonywane w 2 lokalizacjach – 8m3, wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 8mb
- droga 242/139 - odmulenie rowów przydrożnych 200mb
- droga 220/311 - ścinanie poboczy drogi z odłożeniem urobku na odkład 500mb, Wykonanie. 2 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych 12mb, ulepszenie nawierzchni drogi i zjazdów klincem kamiennym frakcji 0- 32mm oraz tłuczniem frakcji 32-63mm w ilości 100 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa gubości śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 600 m3
- oddz. 100i - karczowanie pni średnicy < 45 cm – 12 szt., karczowanie pni średnicy 46-65 cm 16 szt., karczowanie pni średnicy >65 cm 2 szt., roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m - usunięcie humusu 260m3, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec statyczny 350m2, podbudowy z kruszyw naturalnych - pospółki, warstwa dolna, po zageszczeniu 30cm – 200m2, ulepszenie nawierzchni drogi i zjazdów klincem kamiennym frakcji 0- 32mm oraz tłuczniem frakcji 32-63mm w ilości 25 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa gubości śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 150m2, Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (30 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m przejazd drogą o nawierzchni bitumicznej 135m3
- oddz. 107a - ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (9 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty-przejazd szlakiem zrywkowym 1 km, wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 5 mb
- oddz. 79c - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m, Ulepszenie nawierzchni drogi i zjazdów tłuczniem kamiennym frakcji 0- 32mm oraz tłuczniem frakcji 32-63mm w ilości 50 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa gubości śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 150m2, wymiana przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, Karczowanie pni średnicy < 45 cm 1 szt, karczowanie pni średnicy < 45 cm, karczowanie pni średnicy 46-65 cm 2 szt., karczowanie pni średnicy >65 cm 1 szt.

Leśnictwo Siedliska
- oddz. 219a - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 160 mb szer 3,5m, Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe – 160mb, wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 25 mb, karczowanie pni średnicy do 45 cm – 10szt.
- oddz. 236a - wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -25mb, wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie, montaż 2 wodospustów drewnianych o długości 6m
- oddz. 211n - wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 20mb, ulepszenie nawierzchni pobocza tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 25 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa gubości śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem – 100m2, niwelacja istniejącego składu drewna wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Rozplantowanie gruntu zmagazynowanego w hałdach – 240m2,
- oddz. 235c - ulepszenie nawierzchni pobocza tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 50 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem, wykonanie. przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 80 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (27szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty, Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 168m3, karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 2 szt.
- oddz. 220a - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 72m3
- oddz. 216a - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 480 mb szer 3,5m, odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 450mb, montaż wodospustu drewnianego długości 6m (4 szt.), wymiana przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6 mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych
- droga 242/1320 - Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 5 szt, - łącznie 30mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł

Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).


2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie doświadczenia
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonują lub wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub szlaku zrywkowego o wartości co najmniej
Część nr 1- 25 000 zł brutto,
Część nr 2- 25 000 zł brutto,
Część nr 3 – 25 000 zł brutto ,
Część nr 4 – 25 000 zł brutto.
b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować
- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
oraz dla każdej części oddzielnie :
- jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki.
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi spycharki gąsienicowej
Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
c) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami:
- Walec min 3 ton. – 1szt
- Koparka – 1 szt.
- Samochód ciężarowy – 1 szt.
- Spycharka gąsienicowa- 1 szt
3. Oceniając zdolność techniczną, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka Części, nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać w więcej niż jednej Części tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia do pełnienia takich samych funkcji, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby osoba, która pełni funkcję kierownika robót, była wskazywana w więcej niż w jednej Części.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzą obligatoryjne przesłanki wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);

b) oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10 o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w:
– art. 108 ust. 1 i 2 ustawy
– art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
– art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
– art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
– art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), w celu
przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i
podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tej ustawy albo zamieszczonych w wykazach określonych w
rozporządzeniu nr 765/2006 dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) lub rozporządzeniu nr 269/2014 w sprawie
środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i nie-zależność
Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), stosuje się sankcje polegające na tym, że
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
a: wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania;
b: którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu wykluczenia z postępowania;
c: którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania.
d: Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt W przypadku Wykonawcy wykluczonego . Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1 - 8 000,00 zł
Cześć nr 2 - 8 000,00 zł
Część nr 3 - 4 500,00 zł
Część nr 4 - 8 000,00 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BNP Paribas nr rachunku: 79 1600 1462 1016 7863 6000 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r. Część …. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11 ust. 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie: 1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy; 2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; 3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności: 1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności: a) działaniem sił przyrody, uniemożliwiającym wykonywanie prac w sposób ciągły przez okres minimum 7 dni, które winno być potwierdzone w sposób obiektywny (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, informacje z punktów prognostycznych LP itp.); b) przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec które uniemożliwia jednej ze Stron wypełnienie w całości lub części zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy Za okoliczności siły wyższej Strony nie uznają sezonowości pór roku i związanych z tym zmian warunków atmosferycznych. 2)spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a)odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,b) stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu); 3)będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,b)koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 4)będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:a)odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,b)wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru ;5)stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac m.in. takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu.2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:1)zmiany technologiczne, w szczególności:a)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,b)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa 1)Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 2) Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-13 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy. https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dynow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Leśnictwo Jabłonica
-oddz. 241i - wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe – 90mb, wykonanie przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 8mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, ulepszenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym frakcji 0-63mm w ilości 25 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 100 m2., montaż wodospustów drewnianych 12 mb, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 200m3, karczowanie pni średnicy > 65 cm 5 szt.,
- oddz. 241d - wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 20 mb, niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne, 280 mb szer 3,5m, wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie (3 szt.)
- oddz. 241c - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna, wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie
- oddz. 282g - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległośc do 10 m – 400m
- oddz. 277Af - poprawa posadowienia istniejącego przejazdu z płyt betonowych zbrojonych gr. 15 cm (5 szt.) o wymiarach 1m x 3,0 m- demontaż wyrównanie podłoża i ponowny montaż, 1odbudowy z kruszyw łamanych - (25 ton) tłuczeń 0-63mm, warstwa dolna, po zageszczeniu 15˙cm – 100m2, odmulenie rowów przydrożnych – 50mb
- szlak nr 11-25 - wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości 30 mb, wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 40mb, 3,5 m szer, wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie, ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna, wykonanie przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 350mb i szer.3,5 m, wykonanie rowów przydrożnych – 215mb-szlak nr 11-19 - niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 550mb i 3,5 m szer., wykonanie rowów przydrożnych 150mb, wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie, wykonanie przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych -oddz. 278a - wykonanie przepustu jednootworowego z rur HDPE lub PP o średnicy 40 cm i dł.i 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych, wykonanie rowów przydrożnych 15mb

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.