Ogłoszenie z dnia 2020-11-02
Ogłoszenie nr 560216215-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.
Braniewo: Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: RPWM.02.04.01-28-0057/19
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512095-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540032501-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510056346-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 17970800000000,
ul. ul. Gdańska
19,
14-500
Braniewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-55 243 26 06, e-mail
zszbraniewo@o2.pl, faks
0-55 243 26 06.
Adres strony internetowej (url): https://zszbraniewo.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):01/2020/ START
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na siedem części: Cz. I - sprzęt komputerowy Cz. II - akcesoria hotelowe Cz. III - gry Cz. IV - szafy Cz. V - sprzęt Agd Cz. VI - akcesoria Agd Cz. VII - sprzęt do masażu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 6 (dla cz. I sprzęt komputerowy), w załączniku nr 7 (dla cz. II akcesoria hotelowe), w załączniku nr 8 (cz. III gry), w załączniku nr 9 (cz. IV szafy), w załączniku nr 10 (cz. V sprzęt Agd), w załączniku nr 11 ( cz. VI akcesoria Agd), w załączniku nr 12 (cz. VII sprzęt do masażu) do niniejszego zaproszenia. Dla cz. III : w przedmiot zamówienia wchodzi również instruktaż - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do udzielenia gwarancji (dla tych pozycji, dla których wymagana jest gwarancja wskazana w załącznikach dla danej części w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy - w przypadku cz. IV i cz. VII) - według zasad określonych w projekcie umowy - stanowiącym załącznik nr 13 ( cz. I, II, V) i załącznik nr 14 ( cz. III, IV, VI, VII). Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje środowisko Microsoft Windows lub inne równoważne oznacza to, że programy, których używa Zamawiający będą funkcjonowały w środowisku danego systemu operacyjnego.
II.4) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
30200000-1,
44521120-5,
31711000-3,
37524100-8,
44421000-7,
39710000-2,
39220000-0,
33192200-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dla cz. I : 24.III.2020r. - 23.IV.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Cz. I - sprzęt komputerowy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Wilanka Sp z.o.o.,
,
ul. Lindleya 16,
02-013,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 15r ust. 4, pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r.o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu informatycznego na potrzeby WS SP ZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych UR przez okres 12 miesięcy.
- Rozbudowa i przebudowa budynku publicznego żłobka, budowa budynku gospodarczego, budowa placu zabaw
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.