eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 560216215-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Braniewo: Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: RPWM.02.04.01-28-0057/19

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512095-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540032501-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056346-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 17970800000000, ul. ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-55 243 26 06, e-mail zszbraniewo@o2.pl, faks 0-55 243 26 06.
Adres strony internetowej (url): https://zszbraniewo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

01/2020/ START

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na siedem części: Cz. I - sprzęt komputerowy Cz. II - akcesoria hotelowe Cz. III - gry Cz. IV - szafy Cz. V - sprzęt Agd Cz. VI - akcesoria Agd Cz. VII - sprzęt do masażu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: w załączniku nr 6 (dla cz. I sprzęt komputerowy), w załączniku nr 7 (dla cz. II akcesoria hotelowe), w załączniku nr 8 (cz. III gry), w załączniku nr 9 (cz. IV szafy), w załączniku nr 10 (cz. V sprzęt Agd), w załączniku nr 11 ( cz. VI akcesoria Agd), w załączniku nr 12 (cz. VII sprzęt do masażu) do niniejszego zaproszenia. Dla cz. III : w przedmiot zamówienia wchodzi również instruktaż - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do udzielenia gwarancji (dla tych pozycji, dla których wymagana jest gwarancja wskazana w załącznikach dla danej części w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy - w przypadku cz. IV i cz. VII) - według zasad określonych w projekcie umowy - stanowiącym załącznik nr 13 ( cz. I, II, V) i załącznik nr 14 ( cz. III, IV, VI, VII). Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje środowisko Microsoft Windows lub inne równoważne oznacza to, że programy, których używa Zamawiający będą funkcjonowały w środowisku danego systemu operacyjnego.


II.4) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:

30200000-1,

44521120-5,

31711000-3,

37524100-8,

44421000-7,

39710000-2,

39220000-0,

33192200-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dla cz. I : 24.III.2020r. - 23.IV.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Cz. I - sprzęt komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Wilanka Sp z.o.o., , ul. Lindleya 16, 02-013, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 46334.44 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 15r ust. 4, pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r.o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.