eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Przystosowanie budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego, wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i budową ujęcia wody na cele p.poż.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-30

Ogłoszenie nr 560215259-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.

Werbkowice: Przystosowanie budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego, wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i budową ujęcia wody na cele p.poż.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, działanie 13.4 "Rewitalizacja obszarów wiejskich" oś priorytetowa 13 "Infrastruktura społeczna"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590220-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510212241-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 55150500000000, ul. ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 657 20 80, e-mail ug@werbkowice.pl, faks 84 657 20 91.
Adres strony internetowej (url): https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przystosowanie budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego, wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i budową ujęcia wody na cele p.poż.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIP.271.3.2019.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego wraz zagospodarowaniem terenu oraz dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Przystosowanie budynku po byłej szkole w miejscowości Terebiń na cele mieszkalnictwa społecznego, wraz z jego wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz budowa ujęcia wody na cele p.poż. 1) Roboty budowlano-remontowe w celu przystosowania budynku po byłej szkole na cele mieszkalnictwa socjalnego, tj.: - wykonanie instalacji sanitarnej, elektrycznej w budynku; - roboty rozbiórkowe; - roboty remontowe i termomodernizacja budynku; - likwidacja istniejącego zbiornika na ścieki i budowę nowego; - wykonanie nowych przyłączy kanalizacji sanitarnej; - powiększenie istniejących utwardzeń i wydzielenie dwóch zatok postojowych dla samochodów osobowych i podjazdu do składu opału; - wykonanie pochylni,podestu wejściowego i rozbiórka studzienek okiennych; - demontaż istniejącej kotłowni i wykonanie nowej; - rozebranie budynku gospodarczego; - wykonanie nowej opaski odwadniającej; - budowa ujęcia wody na cele p.poż. i zewnętrznej instalacji przeciwpożarowej Ponadto do obowiązków Wykonawcy/Wykonawców zadania należy: - zapewnienie kierowników budowy/robót w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej; - przygotowania zaplecza robót; -opracowanie dokumentacji powykonawczej; - uzyskanie niezbędnych zgłoszeń, uzgodnień, decyzji postanowień; - wykonanie audytu energetycznego; - przedstawienie świadectwa charakterystyki energetycznej; - uzyskanie pozwoleń na użytkowanie; - w okresie gwarancji przeprowadzanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów jak i z wytycznych producentów urządzeń; -przeprowadzanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w okresie gwarancji w tym wymiany elementów zużywających się, - udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum - 60miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - TOM III- zał. nr1 oraz Tomie II SIWZ (projekt umowy). 2) Dostawa wyposażenia w następującym zakresie: 1.Wyposażenie świetlicy: 1) Laptop z oprogramowaniem, Torbą i myszką - kpl. 2 2) Telewizor, system zawieszenia na ścianie,dysk przenośny - 1 kpl. 3) ekran, projektor - kpl. 1 4) listwy antyprzepięciowe - szt4 5) Interaktywna pomoc dydaktyczna TIK - kpl 1 6) tablica korkowa - szt 1 7) stół do tenisa z wyposażeniem (siatka + 4 paletki) - kpl. 1 2. Wyposażenie obiektu: 2.1 Świetlica 1) stół konferencyjny 12- osobowy -szt. 1 2) krzesła konferencyjne - szt. 12 3) krzesła składane- szt. 12 4) szafa ubraniowa zamykana na klucz - szt. 1 5) szafa na dokumenty zamykana na klucz - szt. 1 6) zestaw stół z dwoma krzesłami - szt. 2 7) dywan 3x3m z motywami dziecięcymi - szt. 1 8) rolety okienne w kasecie na każde skrzydło okna - szt. 8 9) tablica szkolna - szt. 1 2.2 Pokój administracyjny 1) biurko - szt. 1 2) krzesło biurowe obrotowe - szt. 1 3) szafa na dokumenty zamykana na klucz - szt. 1 4) rolety okienne w kasecie na każde skrzydło okna - szt. 2 2.3 Pokój socjalny 1) stolik gastronomiczny - szt. 1 2) krzesło gastronomiczne - szt. 2 3) szafa ubraniowej zamykana na klucz - szt. 1 4) rolety okienne w kasecie na każde skrzydło okna - szt. 2 2.4 Wyposażenie mieszkań i budynku 1) kuchenka gazowa - szt. 12 2) butle gazowe - szt. 12 3) szafki zlewozmywakowe - szt. 13 4) gaśnice proszkowe 6 kg - szt. 3 oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego wyposażenia, określa TOM III- zał. nr 2 SIWZ. Zaoferowane wyposażenie musi spełniać/być o parametrach nie gorszych od określonych w TOMIE III- zał. nr 2 SIWZ.Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do uzyskania zgody ze strony Zamawiającego na zastosowanie zaproponowanej przez Wykonawcę kolorystyki,rodzaju farb, glazury i elementów stolarki okienno-drzwiowej. Tam, gdzie w Projekcie Budowlano - wykonawczym, SIWZ, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, opisie przedmiotu zamówienia oraz w Przedmiarze Robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty,specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Terebiń 75, 22-550 Werbkowice.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9,

45262220-9,

45300000-0,

45400000-1,

39000000-2,

39100000-3,

39110000-6,

39112000-0,

39120000-9,

39121000-6,

39140000-5,

39141000-2,

39500000-7,

39530000-6,

39531000-3,

39515410-2,

45421145-2,

39700000-9,

39721000-2,

39292000-5,

37400000-2,

37461500-2,

35111320-4,

30200000-1,

30213000-5,

30230000-0,

30213100-6,

30237200-1,

48000000-8,

32000000-3,

32300000-6,

32320000-2,

32324000-0,

32324600-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 07.10.2019 r.do 30.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy. Aneks, zgodnym postanowieniem Stron, wprowadza do § 3 ust 1 umowy nr RIP.272.3.2019.MK następującą zmianę: Strony ustalają, że wykonawca rozpocznie wykonywanie Przedmiotu umowy niezwłocznie od dnia przekazania Placu Budowy i wykonania Przedmiotu Umowy w terminie do dnia 30.11.2020 r. zgodnie z załącznikiem nr 6 do Umowy. Wykonawca może skrócić czas realizacji przedmiotu umowy za zgodą Zamawiającego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany w umowie dokonane zostały w związku z powiadomieniem przez Wykonawcę o przeszkodzie w realizacji umowy z dnia 07.10.2019 r. związanej z wystąpieniem pandemii wirusa SARS-CoV-2. Zamawiający zaakceptował zmianę terminu wykonywania przedmiotu umowy po wcześniejszym przedstawieniu przez Wykonawcę wyczerpujących dowodów na okoliczności związane z Wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.