eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynSukcesywna 24 miesięczna dostawa rękawic diagnostycznych niejałowych, sterylnych i rękawic chirurgicznych jałowych dla SPZOZ w Wolsztynie, PN/6/2019".



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 560213239-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Wolsztyn: Sukcesywna 24 miesięczna dostawa rękawic diagnostycznych niejałowych, sterylnych i rękawic chirurgicznych jałowych dla SPZOZ w Wolsztynie, PN/6/2019".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526855-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540058374-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510098060-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks 683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna 24 miesięczna dostawa rękawic diagnostycznych niejałowych, sterylnych i rękawic chirurgicznych jałowych dla SPZOZ w Wolsztynie, PN/6/2019".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/6/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa rękawic diagnostycznych niejałowych, sterylnych i rękawic chirurgicznych jałowych dla SPZOZ w Wolsztynie, nr sprawy PN/6/2019 opisana szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (Pakiety 1-3) do SIWZ. 2.Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):?18424300-0 rękawice jednorazowe, ?33141420-0 rękawice chirurgiczne 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne części/ zadania. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-3 do SIWZ. 5.Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany rękawicami medycznymi. 6.Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b)Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane rękawice medyczne w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d)Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z Dyrektywą 93/42 /EEC oraz 89/686/EEC; e)Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja, 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j.) f)Wszystkie materiały medyczne muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. g)Towar dostarczony w uzgodnionych opakowaniach winien mieć na opakowaniu pojedynczym oznaczenia fabryczne, nadruki w języku polskim lub międzynarodowym, handlową nazwę produktu, widoczne oznaczenie rozmiaru, ilość, datę lub serię produkcji, termin przydatności do użytku, nazwę i adres producenta, znak CE, poziom AQL, nr jednostki notyfikującej, a na opakowaniu zbiorczym, co najmniej nazwę wyrobu i oznaczenie producenta. h)Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 18424300-0
Dodatkowe kody CPV:

33141420-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.04.2019 r. do 29.04.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3, poz. 1-3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Abook Sp. z o.o., , Brzostowska 22, 04-985, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 207705.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana ceny jednostkowej asortymentu w formularzu cenowym z ceny 12,79 netto na cenę 35,95 netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana ceny jednostkowej asortymentu w formularzu cenowym z ceny 12,79 netto na cenę 35,95 netto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu jest: Część nr 3: Cena wybranej oferty/wartość umowy: 251126.60 PLN. W ogłoszeniu powinno być: Część nr 3: Cena wybranej oferty/wartość umowy: 382331.48 PLN.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.