Ogłoszenie z dnia 2020-10-22
Ogłoszenie nr 560207920-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.
Pilchowice: Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574083-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 40157735-N-2020, 540160881-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510185681-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27621529300000,
ul. Dworcowa
31,
44-145
Pilchowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 331 99 03, e-mail
szpital@szpital-pilchowice.pl, faks
32 331 99 08.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):22/ZP/2020/P
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu i wyposażenia medycznego: spirometru 1 szt. , gazometru przenośnego 1 szt., kapnografu 1 szt., asystorów kaszlu (koflatory) 2 szt., urządzenia do wysokoprzepływowej terapii donosowej 2 szt., szafy do przechowywania bronchoskopów 1 szt., bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO - 1 szt., kombinezonów ochronnych 150 szt., półmasek filtrujących FFP3 - 3 860 szt., ochraniaczy na buty 308 par, dozowników rotametrycznych tlenu w ilości: 11 szt. dozowników pojedynczych i 2 szt. dozowników podwójnych, naboi do zamgławiania 100 szt.
II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33157800-3,
39330000-4,
39811200-2,
33199000-1,
18143000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 dni od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zakup bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO (zestaw) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PRO-MED Adam Pazurek,
biuro@promed-raciborz.pl,
ul. Kochanowskiego 3,
47-400,
Racibórz, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany terminu realizacji zamówienia, określonego w § 3 ust.1 i w § 8 ust. 6 umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający, działając na podstawie art. 15r ust. 4.1. Ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 568 z późn. zm.) oraz na podstawie § 11 umowy nr 77/2020/P dokonał zmiany terminu wykonania umowy. Zmiana została dokonana po uwzględnieniu przez Zamawiającego informacji, jaką Wykonawca otrzymał od producenta bodypletyzmografu o wydłużeniu terminu dostawy z powodu pandemii Covid-19. W związku z powyższym Zamawiający stwierdza, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





