eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceZakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22

Ogłoszenie nr 560207920-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.

Pilchowice: Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574083-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 40157735-N-2020, 540160881-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510185681-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27621529300000, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 331 99 03, e-mail szpital@szpital-pilchowice.pl, faks 32 331 99 08.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

22/ZP/2020/P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu i wyposażenia medycznego: spirometru 1 szt. , gazometru przenośnego 1 szt., kapnografu 1 szt., asystorów kaszlu (koflatory) 2 szt., urządzenia do wysokoprzepływowej terapii donosowej 2 szt., szafy do przechowywania bronchoskopów 1 szt., bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO - 1 szt., kombinezonów ochronnych 150 szt., półmasek filtrujących FFP3 - 3 860 szt., ochraniaczy na buty 308 par, dozowników rotametrycznych tlenu w ilości: 11 szt. dozowników pojedynczych i 2 szt. dozowników podwójnych, naboi do zamgławiania 100 szt.


II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:

33157800-3,

39330000-4,

39811200-2,

33199000-1,

18143000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 dni od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO (zestaw)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRO-MED Adam Pazurek, biuro@promed-raciborz.pl, ul. Kochanowskiego 3, 47-400, Racibórz, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 143300.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany terminu realizacji zamówienia, określonego w § 3 ust.1 i w § 8 ust. 6 umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający, działając na podstawie art. 15r ust. 4.1. Ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 568 z późn. zm.) oraz na podstawie § 11 umowy nr 77/2020/P dokonał zmiany terminu wykonania umowy. Zmiana została dokonana po uwzględnieniu przez Zamawiającego informacji, jaką Wykonawca otrzymał od producenta bodypletyzmografu o wydłużeniu terminu dostawy z powodu pandemii Covid-19. W związku z powyższym Zamawiający stwierdza, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.