eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 47/RB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 560200448-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Olsztyn: Remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 47/RB
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541478-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510162284-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51069834200000, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48261321600, e-mail rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl, faks +48261321689.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 47/RB

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

47/RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Roboty branży budowlanej tj. m. in: - roboty rozbiórkowe i demontażowe: demontaż drzwi wewnętrznych, demontaż krat, rozbiórka tynków wewnętrznych, rozbiórka okładzin z glazury i terakoty, skucie posadzek cementowych, rozbiórka izolacji z wełny mineralnej, wykucie otworów w murze z cegły pełnej gr. 40 cm; - roboty posadzkowe w pomieszczeniach sanitarnych: izolacja pozioma styropianowa, posadzka zatarta na ostro, izolacja z foli w płynie, terakota; - wymiana 9 szt. stolarki drzwiowej na RC 4 na podstawie pomiarów indywidualnych oraz wymiana pakietu szybowego okiennego 2 szt.; - roboty w zakresie tynkowania: naprawy starych tynków i gładzi; - roboty w zakresie okładzin ściennych: - pomieszczenia sanitarne: warstwa wyrównująca, izolacja hydro z foli w płynie, glazura do wys. ościeżnic a w natryskach do sufitu, - trakty komunikacyjne: lamperie farbą olejną; - roboty malarskie: odnowienie istniejących powłok malarskich ścian i sufitów; - montaż krat okiennych; - roboty wykończeniowe i inne drobne: wymiana kratek wentylacyjnych, montaż narożników ochronnych, wykonanie obudów instalacji z płyt g-k na ruszcie metalowym, obróbka wykonanych otworów ściennych do okablowania strukturalnego z wykonaniem elementów przepustowych i uszczelnieniem, montaż nawiewników higroskopijnych (po jednej sztuce w pomieszczeniu); - udrożnienie przewodów kominowych + schematy rozmieszczenia do konkretnych pomieszczeń; - pozostałe drobne prace budowlane; 2. Roboty branży sanitarnej tj. m. in: - roboty rozbiórkowe - demontażowe; - instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej - montaż wentylatorów ściennych i urządzeń klimatyzacyjnych; - instalacja wodociągowa: wymiana armatury czerpalnej i zaworów odcinających; - instalacja kanalizacji sanitarnej: wymiana instalacji na PCV, demontaż i ponowny montaż przyborów "białego montażu"; - drobne prace, m.in.: drzwiczki rewizyjne; 3. Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej tj. m. in: - wymiana opraw żarowych i świetlówkowych na ledowe; - wykonanie projektu instalacji elektrycznych i teleinformatycznych wg wytycznych w specyfikacji i przedmiaru inwestorskiego; - montaż korytek z okablowaniem i osprzętem - instalacje elektryczne i teleinformatyczne; - montaż instalacji do kamer przemysłowych z wyprowadzeniem wypustów (bez kamer); - montaż tablic rozdzielczych z osprzętem i złączem kablowym; - montaż szaf kompletnych do okablowania strukturalnego; - badania odbiorcze instalacji. Dokumentacja projektowa: wykonanie robót teleinformatycznych oraz zasilania w energię elektryczną na podstawie, wykonanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Inwestora, dokumentacji projektowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej z osprzętem. W przypadku konieczności wprowadzenia jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji zadania należy wykonać dokumentację powykonawczą. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego budynek 11. Teren administrowany przez 24 WOG w Giżycku; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 36 - maksimum 60 miesięcy; 5. Okres rękojmi: 36 miesięcy - wg art. 568 § 1 K.C.; 6. Zamawiający, ze względu na ochronę poufnego charakteru informacji oraz danych wrażliwych dla obronności kraju, nie zamieszcza na stronie internetowej Rysunków nr 7 i 8 dotyczących m. in. instalacji teleinformatycznych (wchodzących w skład Załącznika nr 8 do SIWZ - część graficzna), które pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku o udostępnienie powyższych dokumentów, wraz z podaniem proponowanej daty (godziny) ich udostępnienia. Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na wykonywanie kopii ww. dokumentów. Pozostałe załączniki do SIWZ zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45300000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28.09.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 47/RB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN, , ul. Mazurska 3 , 11-500, Giżycko, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1409756.10 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zwiększono wynagrodzenie Wykonawcy z kwoty 1 734 000,00zł brutto na kwotę 1 838 619,73zł brutto oraz wydłużono okres realizacji umowy z dnia 28.09.2020 r.na dzień 27.10.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych i zaniechanych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.