eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2006r., pakiety nr 5-9, 13, 16, 19



Ogłoszenie z dnia 2006-01-30

POZYCJA 5601

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowa Sól: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2006r., pakiety nr 5-9, 13, 16, 19 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Nowa Sól, do kontaktów: Wiesław Daszkiewicz, Rafał Feszyk, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, tel. 068 3872431, fax 068 3879393, e-mail: nadl.nowasol@zielonagora.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 77. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2006r., pakiety nr 5-9, 13, 16, 19. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2006r., pakiety nr 5-9, 13, 16, 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar Nadleśnictwa Nowa Sól- leśnictwa Solniki, Tarnów, Jarogniewice, Niwiska, Przylaski, Stany, oraz przygotowanie gleby sprzętem mechanicznym i pozysk. i zrywka drewna typ M1 i S3a - obr. Niwiska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 27. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Usługi leśnictwa o wartości szacunkowej poniżej 750 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 16.03.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium na kwotę 17430,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki wykonywania i finansowania zadania: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, określone zostaną w zleceniach przekazania prac do wykonania, sporządzanych przez właściwych terytorialnie leśniczych lub inne upoważnione przez Zamawiającego osoby. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych na druku protokółu odbioru robót. Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Jeżeli zrywka drewna odbywać się będzie przy użyciu urządzenia zaopatrzonego w żuraw, Wykonawcy wykażą posiadanie uprawnionej obsługi żurawi do załadunku drewna i do kierowania pojazdami wyposażonymi w żuraw. W przypadku powierzenia części prac w ramach pakietu do wykonania podwykonawcy należy wykazać uprawnienia dotyczące posiadania obsługi o uprawnieniach jw. podwykonawcy. 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - Wykonawcy wykażą spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, tj. wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda dla części zamówienia od 5 do 9 i 13, wykonanych w sposób należyty, lub na kwotę minimum 30 tys. zł każda dla części zamówienia nr 16, wykonanych w sposób należyty, lub na kwotę minimum 20 tys. zł każda dla części zamówienia nr 19 wykonanych w sposób należyty. Przez zamówienie o podobnym charakterze rozumie się:dla części zamówienia nr od 5 do 9 i 13: wykonywanie prac w zakresie pozyskiwania drewna oraz hodowli lasu oraz ochrony lasu u Zamawiającego lub na rzecz innych jednostek organizacyjnych PGL Lasy Państwowe, lub na rzecz innych zamawiających, zlecających usługi z zakresu gospodarki leśnej; dla części zamówienia nr 16: wykonywanie prac w zakresie przygotowania gleby sprzętem mechanicznym pod odnowienie lasu lub zalesienie gruntu u Zamawiającego lub na rzecz innych jednostek organizacyjnych PGL Lasy Państwowe, lub na rzecz innych zamawiających, zlecających usługi z zakresu gospodarki leśnej; dla części zamówienia nr 19: wykonywanie prac w zakresie pozyskiwania drewna u Zamawiającego lub na rzecz innych jednostek organizacyjnych PGL Lasy Państwowe, lub na rzecz innych zamawiających, zlecających usługi z zakresu gospodarki leśnej;potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającymi itp. 3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia części nr od 5 do 9 i 13, posiadają: min. 1 osobę nadzorującą wykonanie prac posiadającą wykształcenie min. średnie leśne lub wyższe rolnicze, lub wyższe z zakresu ochrony środowiska, lub która ukończyła kurs dotyczący zarządzania firmą z zakresu usług leśnych (np. kurs organizowany przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach). W przypadku braku takiej osoby wykonawca winien udokumentować minimum trzyletnią praktykę w wykonywaniu prac leśnych np. przedstawiając świadectwo pracy w PGL Lasy Państwowe lub u innego pracodawcy wykonujących prace z zakresu gospodarki leśnej; min. 3 pilarzy posiadających zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi; min.1 kierowcę ciągnika posiadającego prawo jazdy kategorii T lub równoważne; min.1 operatora urządzeń dźwigowych w przypadku wykonywania zrywki drewna sprzętem zaopatrzonym w żuraw. - wykonawcy wykażą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia nr 16 posiadają: min. 1 kierowcę ciągnika posiadającego prawo jazdy kategorii T lub równoważne. - wykonawcy wykażą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia części nr 19, posiadają: min. 3 pilarzy posiadających zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi; min. 1 kierowcę ciągnika posiadającego prawo jazdy kategorii T lub równoważne. 4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytowa Wykonawcy muszą wynosić co najmniej 30 tys. zł. Udokumentowaniem spełniania tego warunku będzie: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 30 tys. złotych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30 tys. złotych; 5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 9. niniejszej SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy oraz oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu ofertowym wg druku zał. nr 3 do SIWZ, b) kosztorys oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, w tym spółka cywilna), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), e)dokument poświadczający uprawnienia do obsługi żurawia lub kierowania pojazdem wyposażonym w żuraw dla co najmniej jednej osoby pozostającej w dyspozycji Wykonawcy, jeżeli zrywka drewna odbywać się będzie przy użyciu urządzenia zaopatrzonego w żuraw. W przypadku powierzenia części prac w ramach pakietu do wykonania podwykonawcy należy wykazać i udokumentować uprawnienia dotyczące posiadania obsługi o uprawnieniach jw. podwykonawcy. f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy osób fizycznych, właścicieli i współwłaścicieli firm oraz urzędujących członków władz osób prawnych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dotyczy podmiotów zbiorowych takich jak: - spółki: jawna, z o.o., akcyjna, komandytowa, komandytowo-akcyjna, partnerska; - przedsiębiorstwa państwowe, - spółdzielnie, - pozostałe podmioty, nie wymienione powyżej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z dnia 27 listopada 2002r.); Uwaga: wg dominującej wykładni prawa, spółka cywilna nie jest podmiotem zbiorowym. h)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy przedstawili zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami wobec Urzędu Skarbowego wystawione oddzielnie na każdego wspólnika i na spółkę cywilną. i)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ. - Dla części zamówienia nr od 5 do 9 i 13 do wykazu należy dołączyć: - dowód posiadania (dysponowania) 2 szt. ciągników o mocy: 1 szt. min. 60 KM, i 1 szt. o mocy min. 80 KM lub 1 szt. ciągnik o mocy min. 60 KM i 1 szt. maszyny do zrywki nasiębiernej, tj. dowód rejestracyjny, faktura za zakup, oświadczenie właściciela ciągnika maszyny zrywkowej o jego przekazaniu do dyspozycji wykonawcy, umowa najmu, umowa dzierżawy lub inny równoważny dokument; - dowód posiadania (dysponowania) 3 pilarek spalinowych, tj. faktura za zakup, oświadczenie właściciela pilarki o jej przekazaniu do dyspozycji wykonawcy, umowa najmu, dzierżawy lub inny równoważny dokument. - dowód posiadania (dysponowania) 1 szt. ciągnika o mocy do 30 KM, tj. dowód rejestracyjny, faktura za zakup, oświadczenie właściciela ciągnika maszyny zrywkowej o jego przekazaniu do dyspozycji wykonawcy, umowa najmu, umowa dzierżawy lub inny równoważny dokument. Uwaga: nie dotyczy, o ile Wykonawca w wykazie niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń (wzór - zał. nr 5 do SIWZ) zadeklaruje posiadanie (dysponowanie) konia do zrywki drewna. - Dla części nr 16 do wykazu należy dołączyć: - dowód posiadania (dysponowania) 1 szt. ciągnik o mocy min. 85 KM , tj. dowód rejestracyjny, faktura za zakup, oświadczenie właściciela ciągnika o jego przekazaniu do dyspozycji wykonawcy, umowa najmu, umowa dzierżawy lub inny równoważny dokument. - Dla części zamówienia nr 19 do wykazu należy dołączyć: - dowód posiadania (dysponowania) 3 pilarek spalinowych, tj. faktura za zakup, oświadczenie właściciela pilarki o jej przekazaniu do dyspozycji wykonawcy, umowa najmu, dzierżawy lub inny równoważny dokument. - dowód posiadania (dysponowania) 1 szt. ciągnika o mocy do 30 KM, tj. dowód rejestracyjny, faktura za zakup, oświadczenie właściciela ciągnika maszyny z. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca przedstawi: -informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 30 tys. złotych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30 tys. złotych;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) następujących narzędzi i urządzeń: do wykonania części zamówienia nr od 5 do 9 i 13: - 3 szt. pilarek spalinowych; - 1 szt. ciągnik do zrywki półpodwieszonej o parametrach: moc silnika min. 80 KM; lub 1 szt. maszyny do zrywki nasiębiernej; - 1 szt. ciągnik rolniczy o parametrach: moc silnika min. 60 KM; - 1 szt. koń do zrywki drewna i orki pod wprowadzenie podszytów i podsadzeń produkcyjnych, lub 1 szt. ciągnik o mocy do 30 KM; - 1 szt. pług jedno lub dwuodkładnicowy do orki konnej lub ciągnikiem o mocy do 30 KM; do wykonania części nr 16 zamówienia: - 1 szt. ciągnik rolniczy o parametrach: moc silnika min. 85 KM; - 1 szt. pług rotacyjny (aktywny) z pogłębiaczem umożliwiającym pogłębienie na głębokość min. 30 cm; - 1 szt. pług dwuodkładnicowy zawieszany na ciągniku kołowym; - 1 szt. pług rolniczy zawieszany na ciągniku kołowym, umożliwiający pełną orkę na głębokość min. 30 cm; - 1 szt. pogłębiacz umożliwiający pogłębienie na głębokość min. 40 cm; - 1 szt. brona talerzowa; do wykonania części nr 19 zamówienia: - 3 szt. pilarek spalinowych; - 1 szt. koń do zrywki drewna lub 1 szt. ciągnik o mocy do 30 KM. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Z-27-7/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.03.2006, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za formularz należy wnieść w kasie Nadleśnictwa czynnej w dni robocze w godz. 10°° - 12°°, lu. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.03.2006, godzina 10:30, Siedziba Nadleśnictwa Nowa Sól pok nr 11.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 27. 2) Krótki opis: Usługi leśnictwa w leśnictwie Solniki. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 27. 2) Krótki opis: Usługi leśnictwa w leśnictwie Tarnów. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 27. 2) Krótki opis: Usługi leśnictwa w leśnictwie Jarogniewice. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 27. 2) Krótki opis: Usługi leśnictwa w leśnictwie Niwiska. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 27. 2) Krótki opis: Usługi leśnictwa w leśnictwie Przylaski. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 27. 2) Krótki opis: Usługi leśnictwa w leśnictwie Stany. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC-27. 2) Krótki opis: Przygotowanie gleby sprzętem mechanicznym w obrębie leśnym Niwiska. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC-27. 2) Krótki opis: Pozyskanie i zrywka drewna typu M1 i S3a w obrębie leśnym Niwiska. 3) Zakres lub wartość: określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.