Ogłoszenie z dnia 2020-10-13
Ogłoszenie nr 560199543-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.
Godzianów: Budowa 2 budynków socjalnych kontenerowych wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548930-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510137022-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Godzianowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53547400000000,
ul. ul. Klonowa
5,
96-126
Godzianów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
468 311 120, e-mail
gmina@godzianow.pl, faks
468 311 558.
Adres strony internetowej (url): www.godzianow.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa 2 budynków socjalnych kontenerowych wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GRZP.271.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa 2 budynków socjalnych kontenerowych wraz z wykonaniem przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych.
II.4) Główny kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45231000-5,
45232200-4,
45231100-6,
45231300-8,
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania umowy do 7 września 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
§ 3 pkt 1 otrzymuje następujące brzmienie: 1.Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie: do dnia 21 września 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku w wnioskiem Wykonawcy z dnia 04.09.2020 r. o zmianę terminu zakończenia budowy do 21.09.2020 r. w związku z panującą pandemią COVID-19 wraz z oświadczeniem Wykonawcy z dnia 21.07.2020 r. potwierdzającym wpływ okoliczności na zmianę terminu, Zamawiający stwierdził zasadność wniosku Wykonawcy i aneksem do umowy został zmieniony termin zakończenie robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem do istniejących potrzeb w serwerowni głównej w budynku nr 9/10 D Białostockiego Centrum Onkologii
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.