eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzęczew › Przebudowa drogi gminnej nr 120277E Nowomłyny, gmina Parzęczew.



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 560197440-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

Parzęczew: Przebudowa drogi gminnej nr 120277E Nowomłyny, gmina Parzęczew.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556205-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510155962-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parzęczew, Krajowy numer identyfikacyjny 47205781000000, ul. ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 718 60 95, e-mail zamowienia@parzeczew.pl, faks 427 186 066.
Adres strony internetowej (url): www.parzeczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 120277E Nowomłyny, gmina Parzęczew.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R-g.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 120277E Nowomłyny na odcinku 818,00 mb, polegająca na wykonaniu m.in.: - wzmocnienia podbudowy stabilizacją piasku z cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15,00 cm na powierzchni 4355,40 m2, - warstwy podbudowy z kruszyw łamanych grubości 15,00 cm na powierzchni 4273,60 m2, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) na powierzchni: 4191,80 m2, - wymianie przepustu pod jezdnią, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) na powierzchni: 4135,00 m2, - poboczy obustronnych o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego grubości 10,00 cm wraz z zagęszczeniem, na powierzchni: 1227,00 m2, - zabezpieczenia istniejących punktów poligonowych, - oznakowania pionowego oraz poziomego. Szerokość jezdni: 5,00 m 1.1. Oznakowanie pionowe należy wykonać zgodnie z n/w przepisami: 1) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 110), 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach 4) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Wymiary oznakowania pionowego użyte w przedmiotowy zadaniu nie mogą być mniejsze niż wymiary znaków drogowych stosowanych na drodze gminnej. Stare oznakowanie pionowe i bariery stanowią własność Gminy. Wykonawca dostarczy zdemontowane materiały we wskazane miejsce przez Zamawiającego - plac Urzędu Gminy w Parzęczewie. Zatwierdzenie i wykonanie projektów organizacji ruchu (stałej i na czas trwania robót) na przedmiotowe oznakowanie, leży po stronie Wykonawcy. 1.2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy oraz zapewni obsługę geodezyjną w trakcie robót oraz wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, a także wykona regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej tj. regulację około 5 sztuk zasuw wodociągowych. 1.3. Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć wszystkie roboty budowlano-montażowe i inne objęte istniejącym stanem oraz wszelkie inne, do których realizacji zobowiązał się wykonawca, których wykonanie mogłoby okazać się konieczne w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz opłaty wszelkich świadczeń na rzecz usługodawców, ubezpieczenia, należne podatki oraz elementy niezbędne do wykonania robót, a nie pozostające trwale po zakończeniu budowy. 1.4. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty. 1.5. Wszelkie wątpliwości lub niejasności dotyczące zakresu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wyjaśnić na etapie przygotowania oferty. 1.6. Wykonawca będzie przestrzegał przepisów prawnych wynikających z aktualnych ustaw: - ustawy z dnia 23.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.). Wykonawcy zobowiązani są do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych, krajobrazie oraz zakłócenia. 1.7. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 1.8. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca skoordynuje i uzgodni prace z gestorem danej sieci. 1.9. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby, instrukcje użytkowania oraz opis montażu, a także gwarancje na zamontowaną nawierzchnię oraz pozostałe urządzenia. 1.10. Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy. Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę - obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XVI - Kryterium Nr 2. 1.11. Strony niniejszego postępowania publicznego niezwłocznie wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, o ile takie wpływ wystąpił lub może wystąpić. 1.12. W związku z epidemią COVID-19 strony zobowiązują się do stosowania ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczeniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi skutkami (Dz. U. z 2020 r. poz. 374), w szczególności art. 15r i następne ustawy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 15 września 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie zgłoszenia Wykonawcy w dniu 24.08.2020 r. odbyła się wizja w terenie podczas, której komisja stwierdziła, że w czasie wykonywania robót ziemnych przez Wykonawcę, zlokalizowano niezinwentaryzowany przepust pod jezdnią przedmiotowej drogi gminnej. Przepust był niedrożny i w złym stanie technicznym, a środkowe kręgi były spękane i zarwane. Zamawiający stwierdził, iż z powodów ekonomicznych i technicznych wymianę istniejącego przepustu zleci Wykonawcy, gdyż zmiana spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów oraz niedogodność dla Zamawiającego (przekazany teren budowy). Wykonawca posiada na placu budowy sprzęt oraz potencjał ludzki niezbędny do wykonania robót dodatkowych, w związku z czym nie musi ponieść kosztów dojazdu czy organizacji placu budowy. Ustalono, iż Wykonawca przedstawi do akceptacji kosztorys ofertowy na roboty dodatkowe. W związku z protokołem z dnia 27.08.2020 r., po przedstawieniu kosztorysu na roboty dodatkowe, ustalono kwotę wykonania robót dodatkowych na 5 633,41 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.