eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Remont mostu przez rz. Mleczka w km 0+189 drogi powiatowej Nr 1624R Manasterz - Dojazd do stacji PKP



Ogłoszenie z dnia 2020-10-05

Ogłoszenie nr 560192632-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.

Przeworsk: Remont mostu przez rz. Mleczka w km 0+189 drogi powiatowej Nr 1624R Manasterz - Dojazd do stacji PKP
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536738-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510122361-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 648-97-24, e-mail pzd_przeworsk@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatprzeworsk.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont mostu przez rz. Mleczka w km 0+189 drogi powiatowej Nr 1624R Manasterz - Dojazd do stacji PKP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZ.3311.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont mostu przez rz. Mleczka w km 0+189 drogi powiatowej Nr 1624R Manasterz - Dojazd do stacji PKP I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Koszt dostosowania do wymagań Warunków kontraktu, Wymagań ogólnych w Specyfikacji technicznej. 2. Projekt oznakowania i zabezpieczenia robót na czas remontu mostu, niezbędne uzgodnienia, wykonanie i utrzymanie oznakowania na czas remontu. II. ROBOTY REMONTOWE 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,trasa dróg w terenie pagórkowatym lub górskim - 0,04km. 2. Rozebranie poręczy drewnianych mostu - 3,81 m3 3. Rozebranie krawężnika mostu drewnianego - 4,06 m3 4. Rozebranie jezdni mostu drewnianego - drewnianej - 21,69 m3 5. Ustroje niosące mostów drewnianych, rozebranie belek poprzecznych drewnianych - 14,37 m3 6. Ustroje niosące mostów drewnianych - rozebranie dźwigarów głównych stalowych - 2,86 t 7. Demontaż konstrukcji jarzma o wysokości do 4.0 m, podpory mostu drewnianego - 2,27 m3 8. Demontaż konstrukcji jarzma o wysokości powyżej 4.0 m podpory mostu drewnianego - 2,81 m3 9. Wykonanie powłok asfaltowych na gorąco na otwartej przestrzeni - 72,87 m2 10. Czyszczenie blachownic, łożysk, elementów przyczółka i ścianki zaplecznej w konstrukcji stalowych mostów strumieniowo-ścierne (piaskowanie) do II st. Czystości - 6,80t 11. Malowanie blachownic, łożysk, elementów przyczółka i ścianki zaplecznej w konstrukcji stalowych mostów ręczne pędzlem - jedna warstwa - 6,80 t 12. Malowanie blachownic, łożysk, elementów przyczółka i ścianki zapleczne w konstrukcji stalowych mostów ręczne pędzlem - jedna warstwa - 6,80t 13. Wykonanie i montaż konstrukcji jarzma o wysokości do 4.0 m podpory mostu drewnianego 2,27 m3 14. Wykonanie i montaż konstrukcji jarzma o wysokości powyżej 4.0 m podpory mostu drewnianego 2,81 m3 15. Ustroje niosące mostów drewnianych, wbudowanie dźwigarów głównych stalowych ze stężeniami stalowymi - 2,86t 16. Ustroje niosące mostów drewnianych - wbudowanie belek poprzecznych drewnianych układanych na dźwigarach stalowych - 14,37 m3 17. Ułożenie drewnianej jezdni mostu drewnianego z podwójnym pokładem z bali - 24,64 m3 18. Ułożenie krawężnika mostu drewnianego - 4,05 m3 19. Wbudowanie poręczy mostu drewnianego - 3,81 m3 III. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1. Usunięcie betonowego bloku, będącego pozostałością po pierwotnej podporze - 16,50 m3 2. Roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp (uzupełnienie ubytku po bloku betonowym) - 40,70 m3 3. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonane i odebrane protokołem odbioru całe elementy robót. 5. RODZAJ CZYNNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH DOTYCZĄ WYMAGANIA ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem prac fizycznych wskazanych w przedmiarach robót. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu jeden ze wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodu w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.Rozwiązania równoważne. 1) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa wart. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 7. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.


II.4) Główny kod CPV: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 października 2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
określa wartość zmian na roboty budowlane mniejsze od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z §1 ust. 2 oraz §3 ust. 3 umowy nr P/8/2020 z dnia 09.06.2020r Na Remont mostu przez rz. Mleczka w km 0+189 drogi powiatowej Nr 1624R Manasterz - Dojazd do stacji PKP" gdzie Zamawiający dopuszcza roboty dodatkowe, oraz Art. 144, ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, który określa wartość zmian na roboty budowlane mniejsze od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Mając na uwadze powyższe, oraz, że po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym środki zabezpieczone na ten cel nie zostały do końca wykorzystane, a pojawiła się konieczność wykonania robót dodatkowych obejmujących: - ustroje niosące mostów drewnianych - rozebranie dźwigarów głównych stalowych, - czyszczenie blachownic, łożysk, elementów przyczółka i ścianki zaplecznej w konstrukcji stalowej, - malowanie blachownic, łożysk, elementów przyczółka i ścianki zaplecznej w konstrukcji, Wykonanie wyżej wymienionych prac nie było przewidziane, ale okazało się konieczne ze względu na korozję elementów stalowych. Dodatkowo obecność wykonawcy na budowie pozwala wykorzystać pozostałe środki w sposób racjonalny, gdyż znacznie obniżone są koszty jednostkowe. Korzyści z realizacji robót dodatkowych są bardzo duże z perspektywy eksploatacji, oraz trwałości mostu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Do umowy wprowadza się zmiany: § 3 ust. 1. przyjmuje brzmienie: 1. Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.1 niniejszej umowy, strony umowy ustalają wynagrodzenie w wysokości: a) Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.1 niniejszej umowy, strony umowy ustalają wynagrodzenie w wysokości: brutto 202 364,18 (słownie: dwieście dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt cztery 18/100 zł), netto: 164 523,72 zł (słownie: sto sześćdziesiąt cztery tysiące pięćset dwadzieścia trzy 72/100 zł), VAT 23% 37 840,46zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy osiemset czterdzieści 46/100zł), b) wartość robót dodatkowych: brutto 30 344,10zł (słownie: trzydzieści tysięcy trzysta czterdzieści cztery 10/100 zł), VAT 23%: 5 674,10 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt cztery 10/100zł), netto: 24 670,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sześćset siedemdziesiąt 00/100 zł). c) wartość robót ogółem wraz z robotami dodatkowymi: brutto w wysokości 232 708,28zł (słownie: dwieście trzydzieści dwa tysiące siedemset osiem 28/100zł), w tym podatek VAT 23% w wysokości 43 514,56zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące pięćset czternaście 56/100zł), cena netto w wysokości 189 193,72zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy sto dziewięćdziesiąt trzy 72/100 zł).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.