eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-02

Ogłoszenie nr 560192010-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.

Tarnowskie Góry: Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 oraz w 10% ze środków Budżetu Państwa w ramach Kontraktu Terytorialnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528758-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540068416-N-2019; 540068461-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510096119-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (url): https://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych w ramach dwóch części zamówienia: Część nr 1 (zadanie dofinansowane ze środków zewnętrznych): Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn. "Remont zespołu budynków w obszarze Sowice wraz z zagospodarowaniem terenu" w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i instalacyjnych. Część nr 2: Nadzór inwestorski w zakresie branży elektrycznej dla zadań inwestycyjnych, remontowo - modernizacyjnych oraz remontów budynków mieszkalnych, prowadzonych przez Wydział Gospodarki Lokalowej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.


II.4) Główny kod CPV: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część nr 1: Za termin zakończenia realizacji umowy ustalono datę zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu Wykonawcy - Sprawozdania Końcowego z realizacji umowy, nie później jednak niż 31.08.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn. "Remont zespołu budynków w obszarze Sowice wraz z zagospodarowaniem terenu" w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i instalacyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ERBUD mgr inż Tomasz Bobrowski, , ul. Wiśniowa 2, 42-680, Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 87632.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Dokonuje się zmiany terminu zakończenia realizacji umowy z uwagi na wydłużenie czasu realizacji umowy na roboty budowlane (co zostało przewidziane w § 17 ust. 9 pkt 1 umowy)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na wydłużenie czasu realizacji umowy na roboty budowlane, w oparciu o § 17 ust. 9 pkt 1 umowy wprowadza się następujące zmiany: "§5 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: Za termin zakończenia realizacji Umowy strony uznają datę zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu Wykonawcy - Sprawozdania Końcowego z realizacji Umowy, nie później jednak niż 20.10.2020 r. z zastrzeżeniem postanowień ust.2.". Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.