eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › "Przebudowa budynku dydaktycznego WRZOS Część I - wymiana pokrycia dachu wraz z wykonaniem instalacji odgromowej -częściowa izolacja ścian piwnic wraz z wykonaniem opaski i nawierzchni chodnikowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-25

Ogłoszenie nr 560185300-N-2020 z dnia 25-09-2020 r.

Kętrzyn: "Przebudowa budynku dydaktycznego WRZOS Część I - wymiana pokrycia dachu wraz z wykonaniem instalacji odgromowej -częściowa izolacja ścian piwnic wraz z wykonaniem opaski i nawierzchni chodnikowej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550849-N2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510129358-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Krajowy numer identyfikacyjny 28026065200000, ul. Karolewo 12, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 524 753, e-mail zsckr@karolewo.com, faks 897 524 753.
Adres strony internetowej (url): www.karolewo.com/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA PODLEGŁA I NADZOROWANA PRZEZ MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa budynku dydaktycznego WRZOS Część I - wymiana pokrycia dachu wraz z wykonaniem instalacji odgromowej -częściowa izolacja ścian piwnic wraz z wykonaniem opaski i nawierzchni chodnikowej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NR.ZSCKR.Z.2241/5/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku dydaktycznego WRZOS: - wymiana pokrycia dachu wraz z wykonaniem instalacji odgromowej -częściowa izolacja ścian piwnic wraz z wykonaniem opaski i nawierzchni chodnikowej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. Pomocniczo Zamawiający załącza przedmiar robót - niestanowiący podstawy wyceny oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. 4. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu "nierównoważności" zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 5. OBOWIĄZEK ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych i itp. 6. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45261900-3,

45261210-9,

45421000-4,

45453000-7,

45111000-8,

45233200-1,

45111291-4,

45300000-0,

45311100-1,

45310000-3,

45312310-3,

45312311-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.08.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wartości umowy (zwiększenie) o kwotę 35 162,47 brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z Protokołem konieczności wykonania robót dodatkowych z dn.28.08.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.