eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › "Rozbudowa wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego i termomodernizacją budynku Domu Kultury we Włoszczowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-24

Ogłoszenie nr 560185140-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

Włoszczowa: "Rozbudowa wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego i termomodernizacją budynku Domu Kultury we Włoszczowie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020 dla projektu pn.: "Kompleksowa rewitalizacja centrum Włoszczowy - ukształtowanie estetycznej i funkcjonalnej przestrzeni publicznej, wpływającej na rozwój aktywności społecznej, rekreacji oraz przedsiębiorczości mieszkańców" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545803-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540109091-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510150296-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury we Włoszczowie, Krajowy numer identyfikacyjny 381449414, ul. Wiśniowa 19, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413943303, e-mail sylwester.kowalski@dkwloszczowa.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wloszczowa.eobip.pl, www.dkwloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego i termomodernizacją budynku Domu Kultury we Włoszczowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Domu Kultury we Włoszczowie o salę taneczną i pomieszczenia towarzyszące wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową infrastruktury technicznej i rozbiórką garażu oraz termomodernizacja budynku Domu Kultury we Włoszczowie polegająca na dociepleniu stropodachu, wymianie istniejącego oświetlenia na ledowe oraz montażu instalacji fotowoltaicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje także pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Domu Kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz związanych z zagospodarowaniem terenu (zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym), wraz z uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku, będącego rezultatem wykonanych robót budowlanych terenu Domu Kultury. Zakres robót budowlanych obejmuje zadania: 1)Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Domu Kultury wraz z wyposażeniem oraz z zagospodarowaniem terenu przyległego przy ul. Wiśniowej we Włoszczowie - budynek dwukondygnacyjny, kubatura: 2733,14m3, powierzchnia użytkowa: 287,69m2, powierzchnia zabudowy: 283,03m2. a)Wykonanie wszystkich urządzeń i instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, w zakresie:- instalacji wod - kan i c.w.u., - instalacji p.poż., - instalacji c.o., - instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz klimatyzacji, - instalacji elektrycznej, oświetleniowej i gniazd, - instalacji odgromowej, - instalacji oprzewodowania strukturalnego, - dostawy i montażu wyposażenia. b)Wykonanie zagospodarowania i urządzenia terenu inwestycji obejmującego: - rozbiórkę istniejącego budynku garażowego, - rozbiórkę i wykonanie nowych murków, schodów, pochylni, ławek i dojść do budynku, - budowę nowych ścieżek pieszych i przebudowę komunikacji kołowej, - likwidację istniejącego słupa ogłoszeniowego i wykonanie nowego, - wycinkę oraz nowe nasadzenie drzew, - rekultywację terenów zielonych, - wykonanie utwardzonego miejsca gromadzenia odpadów stałych, - wykonanie instalacji oświetleniowej teren działki, - komunikację wewnętrzną, - miejsca postojowe, - odwodnienie terenu. c)Wykonanie instalacji zewnętrznych: - przyłącza kanalizacji sanitarnej, - przyłącza kanalizacji deszczowej,- przebudowa instalacji teletechnicznej, - przełożenie sieci ciepłowniczej. 2)Termomodernizacja budynku w zakresie docieplenia stropodachu: - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących, - wykonanie robót ogólnobudowlanych i remontowych, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych, - wykonanie robót termomodernizacyjnych stropodachu,- wykonanie wykończeniowych i odtworzeniowych. 3)Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznej - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących (w tym ekspertyza techniczna dotycząca możliwości usytuowania urządzeń na istniejącym pokryciu dachowym), - dostawa urządzeń fotowoltaicznych i niezbędnych elementów oprzyrządowania oraz konstrukcji wsporczej, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - wykonanie projektu wykonawczego dla dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, - montaż konstrukcji wsporczej i elementów montażowych oraz konstrukcyjnych, - montaż i podłączenie paneli fotowoltaicznych o mocy min. 12,00kW , - montaż i podłączenie osprzętu i oprzyrządowania (m.in. inwertera - falownika, rozdzielnicy, centrali sterowniczej, zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, nadprądowych, wyłączników bezpieczeństwa itp.), - montaż przewodów fotowoltaicznych, przewodów prądowych (w tym stało i zmiennoprądowych) i przewodów UTP, - wykonanie i montaż przyłącza energetycznego pomiędzy instalacją fotowoltaiczną a sieci elektroenergetycznej OSD (rozdzielnica główna), - montaż przewodów instalacji uziemiającej,- przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie zgłoszenia wykonania instalacji fotowoltaicznej do Rejonu Energetycznego w Kielcach w imieniu zamawiającego, zgodnie z projektem koncepcyjnym instalacji fotowoltaicznej dla danego obiektu.W przypadku gdy ekspertyza techniczna wykonana dla obiektu (lub jego elementu konstrukcyjnego) uniemożliwi montaż instalacji fotowoltaicznej na pokryciu dachowym zgodnie z projektem koncepcyjnym należy w projekcie wykonawczym przewidzieć rozwiązanie zamienne umożliwiające zamontowanie instalacji fotowoltaicznej w tym miejscu np. poprzez wzmocnienie pokrycia lub poprzez montaż dodatkowej konstrukcji wsporczej przenoszącej jej ciężar i ciężar instalacji fotowoltaicznej na inne elementy konstrukcyjne obiektu, po dokonaniu ich sprawdzenia.4) Dostawa wraz z montażem oświetlenia w technologii LED - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących, - dostawa nowych opraw oświetleniowych oraz źródeł światła ledowych, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, - montaż kompletnych opraw oświetleniowych wraz z montażem żarówek i świetlówek ledowych, - wymiana żarowych i sodowych źródeł światła na źródła ledowe w oprawach, - wykonanie robót odtworzeniowych i wykończeniowych, - wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia zgodnie z opracowaniem doboru oświetlenia LED dla obiektu. Wykonawca zobowiązany jest także: - przywrócenia terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, - zabezpieczenia istniejących obiektów kubaturowych oraz istniejącej infrastruktury technicznej, - obsługi geodezyjnej prowadzonych robót w liniach regulujących własności,- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla rozbudowy i przebudowy budynku. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, na który się składają:1)Projekt budowlany rozbudowy i przebudowy budynku Domu kultury we Włoszczowie przy ul. Wiśniowej na działce nr 5222, obręb 06 miasto Włoszczowa, 2)Projekt budowlany docieplenia stropodachu,3)Projekt koncepcyjny instalacji fotowoltaicznej,4)Audyt efektywności energetycznej,5)Projekt doboru oświetlenia,6)Audyt energetyczny,7)Opinia ornitologiczna,8)Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Włoszczowskiego Nr 1.201/2018 z dnia 30.07.2018r. 9)Zgłoszenie wykonania robót termomodernizacyjnych z dnia 19.01.2017r. do Starosty Włoszczowskiego Wydział Architektury i Budownictwa, 10)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,11)Przedmiary robót12)Elementy wyposażenia wewnętrznego i zewnętrznego. Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia. Zostały załączone do SIWZ w celach: informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary robót stanowią podstawę do sporządzenia przez Wykonawcę opisu równoważnych materiałów, wyrobów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w przypadku gdy takie Wykonawca ma zamiar stosować. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z wynagrodzeniem ryczałtowym Wykonawcy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45210000-2,

45200000-9,

45262100-2,

45320000-6,

45300000-0,

09331200-0,

45261215-4,

31524000-5,

45400000-1,

45331000-6,

45442100-8,

45443000-4,

45231000-5,

45112710-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30.09.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Rozbudowa wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego i termomodernizacją budynku Domu Kultury we Włoszczowie"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AMB Budownictwo Krzysztof Prokop, ambbudownictwo@gmail.com, Kozia Wieś 11, 29-105, Krasocin, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2601130.95 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) w związku z art. 15r. ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 374 ze zm.), Strony na podstawie § 2 ust. 7 umowy nr REW02/2019 z dnia 19.07.2019r. wprowadzają do jej treści następujące zmiany: 1. § 2 ust. 4 umowy otrzymuje brzmienie: Termin wykonania całego przedmiotu umowy ustala się do dnia 30.11.2020r. 2. W związku ze zmianą terminu wykonania zadania Harmonogram rzeczowo - finansowy stanowiący załącznik nr 3 do umowy zastępuje się Harmonogramem rzeczowo - finansowym w brzmieniu jak w załącznik 1 do niniejszego aneksu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) w związku z art. 15r. ust. 3i 4 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 374 ze zm.). Wykonawca,poinformował Zamawiającego o wpływie wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ograniczeniach produkcyjnych. Zamawiający podstawie art. 15r ust. 3 ww. ustawy potwierdza, że wskazane powyżej okoliczności mają wpływ na należyte wykonanie umowy w zakresie terminu realizacji umowy. W związku z powyższym Strony na podstawie art. 15 r ust. 3 pkt 1 w/w ustawy postanawiają dokonać zmiany umowy z dnia 19.07.2020 r, poprzez zmianę terminu wykonania umowy w § 2 ust. 4 na dzień 30.11.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.