eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mysłowicach - etap II - Promenada.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-22

Ogłoszenie nr 560182744-N-2020 z dnia 22-09-2020 r.

Mysłowice: Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mysłowicach - etap II - Promenada.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mysłowicach - etap II - Promenada jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska emisyjnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635966-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500300249-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510079769-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mysłowicach - etap II - Promenada.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.30.2018.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: "Rewaloryzacja Doliny CzarnejPrzemszy w Mysłowicach - etap II - Promenada". 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:2.1) budowę parkingów (północny o pow. ~0,04 ha, południowy o pow. ~0,13 ha) wraz zinfrastrukturą; 2.2) remonty / budowę: - stawów ~pow. 0,48 ha, doprowadzalnik ~0,14 km, drenaże~0,4 km, budowla zrzutowa - 1, szandor - 1, - platforma widokowa ~0,03 ha; 2.3) budowę: - placów /https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cf358a...4 z 242018-10-19, 11:02 boisk około: 0,09 + 0,09 + 0,033 + 0,17 ha, - ścieżki / alejki (budowa / przebudowa) ~ (1,08 ha) pow.0,17 ha + 0,18 ha + 0,2 ha + 0,52 ha; 2.4) rozbiórki: - pozostałości obiektów ~ 600 m3, - nawierzchniebitumiczne ~0,26 ha; 2.5) budowle i wyposażenie: - most z przyczółkami - 1, - pomost z przyczółkiem- 1, - boiska / kręgielnia - 2 / 1, - pergole drewniane z fundamentami - 1 szt., - fontanny zoświetleniem - 2 szt., - ławki parkowe / prefabrykowane - 6 / 40 szt., - stojaki na rowery - 5 szt. / 25miejsc, - grille betonowe - 6 szt., - kosze na śmieci - 55 szt., - urządzenia zabawowe, inne - 19 szt.;2.6) zieleń - karczowanie, nasadzenia, rekultywacja / pielęgnacja powierzchni; 2.7) budowę "Miejscapamięci" o pow. ~0,15 ha, prefabrykaty, ściany żelbetowe, ceglane - łącznie jedno miejsce pamięci;2.8) oświetlenie parku: - linie kablowe <5 km, - lampy/punkty świetlne z oprawami 110; 2.9)przekładki sieci / budowę nowych odcinków < 1 km; 2.10) geodezyjny nadzór nad inwestycją. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjitechnicznej wykonania i odbioru robót, zwanej dalej STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 4.Rozwiązania równoważne. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 doSIWZ) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lubszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnegowykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacjitechnicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, Zamawiającyzgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp oraz zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp dopuszcza zaoferowanie rozwiązań"równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (ZałącznikNr 7 do SIWZ) pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych odzałożonych w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ) oraz będą zgodnepod względem: 4.1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementówskładowych); 4.2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); 4.3) charakterystyki materiałowej(rodzaj i jakość materiałów); 4.4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne,dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja); 4.5) parametrów bezpieczeństwaużytkowania; 4.6) standardów emisyjnych. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającegozobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa,deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącąnormy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczegoprzenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ) mowa jest o polskichnormach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innychpaństw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, októrych mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotuhttps://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cf358a...5 z 242018-10-19, 11:02 zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu istosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1202, z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j.:Dz. U. z 2016 r. poz. 1570, z późn. zm.) oraz wymogom STWiOR i SIWZ. Wykonawca przedwbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzorupotwierdzającej zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym.Dopuszczony przedział +10%/-10% odchylenia względem wymiarów projektowanych dotyczy takżeposzczególnych elementów składowych zestawu. Wszelkie rysunki, zdjęcia i wizualizacje elementówużytych w dokumentacji projektowej mają jedynie charakter poglądowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp"Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jestobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniająwymagania określone przez zamawiającego". 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymagazatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonującychwskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: 5.1) praceprzygotowawcze: - rozebranie starych nawierzchni, - rozbiórka elementów starych budowli (ściany,mury, fundamenty), - plantowanie terenu i zasypywanie istniejących rowów, - wywóz gruzu /elementów po rozbiórkowych (z użyciem samochodu samowyładowczego), - karczowanie drzewkolidujących z planowanym zagospodarowaniem, wywóz odpadów zielonych, - usunięcie nadkładu /relokacja nadkładu; 5.2) roboty ziemne: - roboty geodezyjne związane z wyznaczaniem i lokalizacjąprojektowanych elementów zagospodarowania terenu (komunikacja piesza, ścieżki rowerowe, place,boiska, miejsca do grilla), - korytowanie elementów układu komunikacyjnego: parkingów, drógdojazdowych i chodników z użyciem spycharek, koparek, walca wibracyjnego, samochodówsamowyładowczych, - wykopy i transport urobku związane z budową i odtworzeniem projektowanychzbiorników wodnych, ścieżek, ciągów pieszych, boisk, miejsc do grilla, komunikacji pieszej (użyciekoparek i samochodów samowyładowczych), - uszczelnianie skarp, dna, uzupełnienia w zbiornikachwodnych, - wykonanie drenaży dla zapewnienia zasilenia w wodę - uzupełniania zbiorników,odwodnienia terenu, - wykonanie budowli zrzutowej oraz przepustów, - montaż elementówtechnicznych - fontanny, oświetlenie itp., podłączenie tych urządzeń do instalacji / sieci elektrycznej /wodnej / zbiornikowej / kanalizacyjnej; 5.3) roboty budowlane: - korytowanie pod ścieżki / ciągipiesze / place zabaw / boiska do badmintona, kręgli, bule itp., wykonanie wykopów pod fundamentyprojektowanych obiektów, - budowa nawierzchni (bitumicznych i żwirowych) z użyciem koparki,spycharki i walca wibracyjnego itp., - budowa plaż, nawierzchni placów zabaw z piasku naturalnego, -budowa mostu / przepraw / kładki nad zbiornikiem wodnym, - montaż elementów wyposażenia terenu(kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławki, grille, fontanny), - budowa infrastruktury sportowej: boiskohttps://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cf358a...6 z 242018-10-19, 11:02 do gry w bule, boisko do gry w badmintona, kręgielnia, - montaż urządzeń i małej architektury naplacu zabaw, - realizacja ścieżki edukacyjnej i wybiegu dla psów, - budowa "Miejsca pamięci"(ściany, chodniki, mała architektura, oświetlenie itp.), - wykonanie oświetlenia terenu (słupy, oprawy,linie kablowe), - elementy infrastruktury podziemnej - przekładki, przebudowa linii / sieciistniejących, budowa nowych elementów infrastruktury sieciowej podziemnej / nadziemnej; 5.4)zieleń: - wyrównanie terenu i nawiezienie warstwy ziemi urodzajnej, - wykonanie łąk parkowychsiewem, - wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i traw ozdobnych, - pielęgnacja zgodnie z wymogamidla poszczególnych gatunków dokonanych nasadzeń drzew, krzewów i traw ozdobnych do momentuich ukorzenienia / czasu przekazania terenu inwestorowi w użytkowanie oraz przez okres min. jednegoroku wegetacyjnego / uzupełnienie wypadów; 5.5) roboty końcowe: - geodezyjny operatpowykonawczy, - uporządkowanie placu i terenu po budowie, - uzyskanie protokołów badań /sprawdzeń dla poszczególnych zrealizowanych branż (prąd / woda / gaz itp. od ich zarządców) - tzw.protokoły częściowego odbioru, - zakończenie / zgłoszenie / zamknięcie budowy we właściwychorganach - przekazanie / zwrot terenu inwestorowi w użytkowanie, których wykonanie polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodekspracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, októrych mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przezwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tychwymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotycząwymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osóbwykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w siwz oraz projekcie umowy(Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczyczynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika/ówrobót, tj. osobę/y pełniącą/e samodzielną/e funkcję/e techniczną/e w budownictwie w rozumieniuustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, z późn. zm.)


II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:

45233161-5,

45233200-1,

45332000-3,

45223800-4,

45453000-7,

51000000-9,

45316100-6,

45231400-9,

45240000-1,

77310000-6,

77211400-6,

77300000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.05.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Koniczność wykonania robót dodatkowych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiajacy, działajac z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmany nie przekracza 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zakresem zamówienia dodatkowego objete sa roboty budowlane, które nie sa tożsame z przedmiotem zamówienia podstawowego i o wartości mniejsze3j od 15% wartości zamówienia okreslonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z faktyczna potrzebą realizacji niezbędnych dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, wynikła z okoliczności których Zamawiający, działając z należyta starannością nie mógł przewidzieć, a zważywszy na to, że możliwość dokonania zmian do umowy została przewidziana w SIWZ oraz w samej umowie na podstawie §12 ust. 1, okt3) lit. e) umowy - wprowadzono zmiany do umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Protokół konieczności wykonania robót dodatkowych nr 01/05/2020 z dnia 13 maja 2020 roku.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.