Ogłoszenie nr 560180066-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.
Jasienica: "Remonty cząstkowe dróg gminnych Gminy Jasienica"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533705-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510099703-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 07218225500000,
ul. Jasienica
159,
43-385
Jasienica, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48334726200, e-mail
sekratariat@jasienica.pl, faks
+48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remonty cząstkowe dróg gminnych Gminy Jasienica"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie polegać będzie na naprawie ubytków w nawierzchni dróg (masą asfaltową), ich zabezpieczeniu przed dalszym niszczeniem (spryskanie emulsją, zalewanie pęknięć asfaltem) oraz regulacji pokryw studziennych oraz krat ściekowych do poziomu jezdni w zakresie: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno - asfaltowej z wycinaniem krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypaniem grysami krawędzi - rozliczenie za 1 tonę wbudowanej masy, 2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno- asfaltowej bez wycinania krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypanie grysami krawędzi łat - rozliczenie za 1 tonę wbudowanej masy, 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych - rozliczenie za 1 tonę wbudowanej mieszanki grysów i emulsji asfaltowej przy użyciu remontera działającego pod ciśnieniem, 4) zamkniecie podłużnych i poprzecznych pęknięć w nawierzchniach bitumicznych (szczelina do 2 cm szerokości) - asfaltem na gorąco z zasypaniem grysami kamiennymi (od 1 do 2 mm) rozliczenie za 1 mb zamkniętej szczeliny, 5) regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych oraz wpustów - rozliczenie za 1 szt. wyregulowanego wpustu studni ściekowej lub włazu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. W załącznikach do SIWZ: nr 1A "Formularz cenowy" oraz 1B "Formularz cenowy" został wskazany minimalny zakres zamówienia, który Zamawiający zamówi oraz zakres maksymalny zamówienia, do którego będzie mógł być powiększony (zgodnie z realnymi potrzebami Zamawiającego). Zakres robót do wykonania będzie zlecany sukcesywnie na podstawie pisemnych poleceń Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa część 1 zamówienia została zawarta na okres od 03.06.2020r. do 31.08.2020r.
Umowa część 2 zamówienia została zawarta na okres od 03.06.2020r. do 31.08.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remonty cząstkowe dróg w sołectwach Bielowicko, Biery, Grodziec,Iłownica, Jasienica, Łazy, Roztropice, Świętoszówka, Wieszczęta |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
DROMA - Roboty Drogowe Spółka Cywilna Tomasz i Stanisław Wołonciej ,
droma.sc@gmail.com ,
ul. Wadowicka 68 43-308 Bielsko-Biała ,
43-308,
Bielsko-Biała, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych w sołectwach Landek,Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne, Rudzica |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
DROMA - Roboty Drogowe Spółka Cywilna Tomasz i Stanisław Wołonciej ,
droma.sc@gmail.com ,
ul. Wadowicka 68 43-308 Bielsko-Biała ,
43-308,
Bielsko-Biała, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Część 1 zamówienia : W związku z intensywnymi opadami deszczu które miały miejsce w miesiącu czerwcu oraz aktualną sytuacją epidemiologiczną Wykonawca robót zwrócił się z pismem o przedłużenie terminu wykonania umowy do 30.09.2020 roku.
Jak ustalono na podstawie przedstawionych wykresów opadów w miesiącu czerwcu potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru opady deszczu trwały w okresach m.in: od 7 do 14 i od 16 do 23 czerwca. Tak intensywne i długotrwałe opady deszczu uniemożliwiały wykonywanie remontów cząstkowych zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ponadto, na podstawie informacji uzyskanej od Wykonawcy, na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie obowiązku hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych oraz obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego na skutek pandemii COVID-19 pracownik firmy został objęty przymusową kwarantanną, co uniemożliwiało zebranie brygady do realizacji przedmiotu umowy. Stosownie do zapisów §18 pkt. 1 zawartej umowy możliwa jest zmiana postanowień umownych tj. terminu wykonania umowy w przypadku trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych dłużej niż 7 dni w jednym ciągu. Z kolei na podstawie art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy w związku z wprowadzonymi ograniczeniami związanymi z wystąpieniem epidemii COVID-19. Zmiana terminu jest zgodna z art. 144 ust1. pkt 1 i 3 Prawa zamówień publicznych w związku z art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W związku z powyższym dokonano zmiany terminu wykonania umowy - do 30 września 2020 roku.
Część 2 zamówienia : W związku z intensywnymi opadami deszczu które miały miejsce w miesiącu czerwcu oraz aktualną sytuacją epidemiologiczną Wykonawca robót zwrócił się z pismem o przedłużenie terminu wykonania umowy do 30.09.2020 roku.
Jak ustalono na podstawie przedstawionych wykresów opadów w miesiącu czerwcu potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru opady deszczu trwały w okresach m.in: od 7 do 14 i od 16 do 23 czerwca. Tak intensywne i długotrwałe opady deszczu uniemożliwiały wykonywanie remontów cząstkowych zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ponadto, na podstawie informacji uzyskanej od Wykonawcy, na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie obowiązku hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych oraz obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego na skutek pandemii COVID-19 pracownik firmy został objęty przymusową kwarantanną, co uniemożliwiało zebranie brygady do realizacji przedmiotu umowy. Stosownie do zapisów §18 pkt. 1 zawartej umowy możliwa jest zmiana postanowień umownych tj. terminu wykonania umowy w przypadku trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych dłużej niż 7 dni w jednym ciągu. Z kolei na podstawie art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy w związku z wprowadzonymi ograniczeniami związanymi z wystąpieniem epidemii COVID-19. Zmiana terminu jest zgodna z art. 144 ust1. pkt 1 i 3 Prawa zamówień publicznych w związku z art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W związku z powyższym dokonano zmiany terminu wykonania umowy - do 30 września 2020 roku.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina - Więcławice - nr postępowania 093/24
- Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
- Modernizacja nawierzchni dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Wizna, podzielonego na 6 części, w ramach zadania pn. "Modernizacja dróg na terenie Gminy Wizna"
- "Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Zielonka Stara gm. Zwoleń"
- REWITALIZACJA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZIĘBICACH
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.