eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › "Remonty cząstkowe dróg gminnych Gminy Jasienica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 560180066-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Jasienica: "Remonty cząstkowe dróg gminnych Gminy Jasienica"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533705-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510099703-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 07218225500000, ul. Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48334726200, e-mail sekratariat@jasienica.pl, faks +48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remonty cząstkowe dróg gminnych Gminy Jasienica"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie polegać będzie na naprawie ubytków w nawierzchni dróg (masą asfaltową), ich zabezpieczeniu przed dalszym niszczeniem (spryskanie emulsją, zalewanie pęknięć asfaltem) oraz regulacji pokryw studziennych oraz krat ściekowych do poziomu jezdni w zakresie: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno - asfaltowej z wycinaniem krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypaniem grysami krawędzi - rozliczenie za 1 tonę wbudowanej masy, 2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno- asfaltowej bez wycinania krawędzi oraz oblaniem asfaltem i zasypanie grysami krawędzi łat - rozliczenie za 1 tonę wbudowanej masy, 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych - rozliczenie za 1 tonę wbudowanej mieszanki grysów i emulsji asfaltowej przy użyciu remontera działającego pod ciśnieniem, 4) zamkniecie podłużnych i poprzecznych pęknięć w nawierzchniach bitumicznych (szczelina do 2 cm szerokości) - asfaltem na gorąco z zasypaniem grysami kamiennymi (od 1 do 2 mm) rozliczenie za 1 mb zamkniętej szczeliny, 5) regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych oraz wpustów - rozliczenie za 1 szt. wyregulowanego wpustu studni ściekowej lub włazu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. W załącznikach do SIWZ: nr 1A "Formularz cenowy" oraz 1B "Formularz cenowy" został wskazany minimalny zakres zamówienia, który Zamawiający zamówi oraz zakres maksymalny zamówienia, do którego będzie mógł być powiększony (zgodnie z realnymi potrzebami Zamawiającego). Zakres robót do wykonania będzie zlecany sukcesywnie na podstawie pisemnych poleceń Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa część 1 zamówienia została zawarta na okres od 03.06.2020r. do 31.08.2020r. Umowa część 2 zamówienia została zawarta na okres od 03.06.2020r. do 31.08.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg w sołectwach Bielowicko, Biery, Grodziec,Iłownica, Jasienica, Łazy, Roztropice, Świętoszówka, Wieszczęta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

DROMA - Roboty Drogowe Spółka Cywilna Tomasz i Stanisław Wołonciej , droma.sc@gmail.com , ul. Wadowicka 68 43-308 Bielsko-Biała , 43-308, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 269730.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych w sołectwach Landek,Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne, Rudzica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

DROMA - Roboty Drogowe Spółka Cywilna Tomasz i Stanisław Wołonciej , droma.sc@gmail.com , ul. Wadowicka 68 43-308 Bielsko-Biała , 43-308, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 268354.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Część 1 zamówienia : W związku z intensywnymi opadami deszczu które miały miejsce w miesiącu czerwcu oraz aktualną sytuacją epidemiologiczną Wykonawca robót zwrócił się z pismem o przedłużenie terminu wykonania umowy do 30.09.2020 roku. Jak ustalono na podstawie przedstawionych wykresów opadów w miesiącu czerwcu potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru opady deszczu trwały w okresach m.in: od 7 do 14 i od 16 do 23 czerwca. Tak intensywne i długotrwałe opady deszczu uniemożliwiały wykonywanie remontów cząstkowych zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ponadto, na podstawie informacji uzyskanej od Wykonawcy, na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie obowiązku hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych oraz obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego na skutek pandemii COVID-19 pracownik firmy został objęty przymusową kwarantanną, co uniemożliwiało zebranie brygady do realizacji przedmiotu umowy. Stosownie do zapisów §18 pkt. 1 zawartej umowy możliwa jest zmiana postanowień umownych tj. terminu wykonania umowy w przypadku trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych dłużej niż 7 dni w jednym ciągu. Z kolei na podstawie art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy w związku z wprowadzonymi ograniczeniami związanymi z wystąpieniem epidemii COVID-19. Zmiana terminu jest zgodna z art. 144 ust1. pkt 1 i 3 Prawa zamówień publicznych w związku z art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W związku z powyższym dokonano zmiany terminu wykonania umowy - do 30 września 2020 roku. Część 2 zamówienia : W związku z intensywnymi opadami deszczu które miały miejsce w miesiącu czerwcu oraz aktualną sytuacją epidemiologiczną Wykonawca robót zwrócił się z pismem o przedłużenie terminu wykonania umowy do 30.09.2020 roku. Jak ustalono na podstawie przedstawionych wykresów opadów w miesiącu czerwcu potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru opady deszczu trwały w okresach m.in: od 7 do 14 i od 16 do 23 czerwca. Tak intensywne i długotrwałe opady deszczu uniemożliwiały wykonywanie remontów cząstkowych zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ponadto, na podstawie informacji uzyskanej od Wykonawcy, na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie obowiązku hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych oraz obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego na skutek pandemii COVID-19 pracownik firmy został objęty przymusową kwarantanną, co uniemożliwiało zebranie brygady do realizacji przedmiotu umowy. Stosownie do zapisów §18 pkt. 1 zawartej umowy możliwa jest zmiana postanowień umownych tj. terminu wykonania umowy w przypadku trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych dłużej niż 7 dni w jednym ciągu. Z kolei na podstawie art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy w związku z wprowadzonymi ograniczeniami związanymi z wystąpieniem epidemii COVID-19. Zmiana terminu jest zgodna z art. 144 ust1. pkt 1 i 3 Prawa zamówień publicznych w związku z art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W związku z powyższym dokonano zmiany terminu wykonania umowy - do 30 września 2020 roku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.