eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokójZadanie 1(Część I) "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb." realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych



Ogłoszenie z dnia 2020-09-11

Ogłoszenie nr 560173626-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.

Pokój: Zadanie 1(Część I) : "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb." realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie 1(Część I) : "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb." realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544655-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510128850-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokój, Krajowy numer identyfikacyjny 53141274000000, ul. ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 693 085, e-mail zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl, a.pawlicki@gminapokoj.pl, faks 077 4693085 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminapokoj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 1(Część I) : "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb." realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SG.IX.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1(Część I) : "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb." realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych Obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej ul. 1-go Maja w miejscowości Domaradzka Kuźnia znajdującej się na działkach nr 160, 279 położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich w m. Domaradzka Kuźnia. Droga o długości 508,00mb, jest odcinkiem prowadzącym ruch do drogi powiatowej DP 1348 O do terenów objętych zabudową gospodarczą oraz pół uprawnych. Początek przebudowywanego odcinka znajduje się w przyjętym do projektu km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową DP 1348 O w m. Domaradzka Kuźnia). Koniec przebudowywanego odcinka drogi znajduje się w km 0+508,00 (koniec nawierzchni asfaltowej na ul. 1-go Maja). Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 508,00 mb. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie profilowo - wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W o grubości 5 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na oczyszczonej istniejącej nawierzchni bitumicznej. Całość nawierzchni zostanie obramowana obustronnie poboczem gruntowym o szerokości 0,75 m (z czego 0,50 m będzie stanowiła nawierzchnia tłuczniowa o grubości 10 cm stabilizowana mechanicznie). Odwodnienie drogi poprzez istniejące rowy przydrożne oraz istniejącą kanalizację deszczową wraz z istniejącymi wpustami. Projekt nie zakłada ingerencji w istniejący system odwodnienia. Odcinek drogi gminnej należy oznakować zgodnie z załączonym schematem docelowej organizacji ruchu. Po ustawieniu oznakowania teren należy doprowadzić do projektowanego stanu i przekazać zarządcy drogi. Wykonawca dla Zadania 1 "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb." realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych otrzyma zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu i na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Wykonawca dla Zadania 2 "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Kozuby" oraz Zadania 3 "Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Zieleniec" wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz dokona zgłoszenia odpowiednim organom w ramach realizacji zadania. W zakres robót w trakcie budowy wchodzi: -roboty pomiarowe , -roboty ziemne, -regulacja urządzeń obcych, -wykonanie warstwy profilowo-wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W, -wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S, -wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego, -plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni, -oznakowanie Układ geometryczny oraz wszystkie rozwiązania konstrukcyjne pokazano na projekcie zagospodarowania terenu oraz rysunkach szczegółowych. Konstrukcja nawierzchni Na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następującą konstrukcje: droga gminna wewnętrzna Elementy przekroju normalnego: Parametry techniczne: jezdnia - pochylenie poprzeczne - 2 % jednostronne, jezdnia o szerokości 3,50 m, projektowany odcinek drogi na których wykonywana będzie przebudowa wysokościowo dowiązano do istniejącego zagospodarowania i ukształtowania terenu. Konstrukcja nawierzchni jezdni 4,0 cm - warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC 11S, 5,0 cm - warstwa profilowo-wyrównawcza z mieszanki bitumicznej AC 11W, Konstrukcja pobocza gruntowego (tłuczniowego) 10,0 cm - warstwa z tłucznia kamiennego 0-31,5, Parametry techniczno - użytkowe Długość przebudowywanej drogi - 508,00 m, Powierzchnia jezdni - 1.778,00 m² Szerokość jezdni - 3,5 m, Szerokość pobocza -0,75 m Powierzchnia pobocza tłuczniowego - 508,00 m² 1.3 Opis stanu istniejącego Przedmiotem zamówienia polegających na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej ul. 1-go Maja w miejscowości Domaradzka Kuźnia znajdującej się na działkach nr 160, 279 położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich w m. Domaradzka Kuźnia. Projektowany odcinek przebudowywanej drogi o długości 508,00 mb, jest odcinkiem prowadzącym ruch od drogi powiatowej DP 1348 O do terenów objętych zabudową gospodarczą oraz pól uprawnych. 1.4 Ukształtowanie terenu Teren płaski 1.5 Ochrona Konserwatorska Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja nie jest wpisany do rejestru zabytków.


II.4) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45110000-1,

45111000-8,

45111100-9,

45111200-0,

45112000-5,

45112300-8,

45112600-1,

45112700-2,

45113000-2,

45200000-9,

45220000-5,

45230000-8,

45231000-5,

45233000-9,

45233100-0,

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 13.09.2020. Realizacja przedmiotu umowy 60 dni od podpisania umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1(Część I) : "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb." realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółka Vianko Sp. z o.o., , ul. Waryńskiego 3, 47-120, Zawadzkie, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 126358.58 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: roboty dodatkowe -nie przekraczają 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający dziłając z należytą starannością nie mógł przewidzieć

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdza się konieczność wykonania następujących prac dodatkowych: wykonanie robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie na gr. 20 cm, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm (docelowo 15 cm) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa profilowo - wyrównawcza). Wyżej wymienione prace zostaną wykonane na dwóch odcinkach, pierwszy o długości 82 mb o szer. 1,80 m oraz drugi o dług. 63 mb o szer. 0,70 m. 2. Uzasadnienie konieczności wykonania robót: Po przeprowadzeniu robót pomiarowych stwierdzono rozbieżność pomiędzy dokumentacją techniczną a granicami projektowanej drogi wytyczonymi przez geodetę. W związku z tym konieczne jest wykonanie prac dodatkowych związanych z przygotowaniem i utwardzeniem podłoża pod warstwy z mieszanki bitumicznej, których nie przewidziano na etapie projektu oraz usunięcie drzew. Wskazane prace nie mogły być przewidziane na etapie projektu, ponieważ projektant posłużył się mapą zasadniczą wymaganą przez ustawodawcę do zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych. Biorąc pod uwagę, że mapy pochodzą z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i powinny być zgodne z granicami w terenie, projektant nie ma możliwości kwestionowania otrzymanego podkładu mapowego do projektowania. Zamawiający i oferent dokładając należytej staranności nie byli w stanie przewidzieć rozbieżności na etapie złożenia oferty. 3. W związku z koniecznością wykonania powyższych prac przesunięciu ulega termin realizacji przedmiotu zamówienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 30.10.2020 r. 4. W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz.1843 ze. zm.), § 14 pkt 13 umowy nr SG.IX.271.2.2020 z dnia 15.07.2020r., Zamawiający dopuścił możliwość zmiany umowy. Powyższe zmiany powodują wydłużenie terminu zakończenia zadania inwestycyjnego, w związku z tym Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji na podst. § 14 ust 3 pkt. 2 umowy nr SG.IX.271.2.2020 z dnia 15.07.2020r., w związku z brakiem możliwości prowadzenia robót wskutek innych czynników uniemożliwiających realizację robót w wyznaczonym terminie. Konieczność wykonania robót zamiennych nie wpływa na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy. Roboty są niezbędne do osiągnięcia celu jaki postawił sobie Zamawiający. Roboty będą wykonywane przez dotychczasowego Wykonawcę. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wartość zmian, które należy wykonać nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie oraz nie prowadzą one do modyfikacji pierwotnego charakteru umowy, nastąpiło rozszerzenie zakresu prac o czynności tego samego rodzaju. Zmiana sposobu wykonania umowy została uwzględniona w umowie. 5. Wartość robót oraz ilość wykonanych robót zostały przedstawione w załączonym kosztorysie ofertowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.