eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy. Etap II - dokończenie budowy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-07

Ogłoszenie nr 560169715-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.

Barlinek: Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy. Etap II - dokończenie budowy.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555511-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510135140-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Pomocy Niepełnosprawnym "Bratek", Krajowy numer identyfikacyjny 81264064000000, ul. ul. Henryka Sienkiewicza 15, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 746 24 47, e-mail bratekbarlinek@gmail.com, faks 95 746 24 47.
Adres strony internetowej (url): www.bratek-barlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy. Etap II - dokończenie budowy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

01/06/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokończenie budowy budynku nowej szkoły. 1. W ramach etapu I budowy wykonano budynek o zwartej bryle przykryty dachem płaskim o nachyleniu technologicznym 3% wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek ma następujące parametry: Obiekt dwukondygnacyjny, bez podpiwniczenia. Pokrycie dachu - papa. Wymiary budynku: 30,80 x 16,85 m. Wykonanie w technologii tradycyjnej. Budynek murowany. Strop żelbetowy z płyt kanałowych SPK, strunobeton. Powierzchnia zabudowy budynku: 397,30m2. Powierzchnia całkowita: 667,11 m2. Kubatura: 2.136,00 m3. Liczba kondygnacji: 2 nadziemne, 0 podziemnych. Wysokość budynku: 7,63 m - budynek niski. W budynku przewidziano instalację wodno-kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania, instalację elektryczną, wentylację grawitacyjną nawiewno-wywiewną mechaniczną, klimatyzacji, instalację odgromową oraz instalację teletechniczną. 2. W ramach I etapu wykonano: 1) w zakresie robót zewnętrznych - pełen zakres robót przyłączeniowych, 2) w zakresie robót konstrukcyjnych - pełny zakres (razem z szybem windy), 3) pokrycie dachowe z rurami spustowymi, 4) stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, 5) elewacja - tylko ocieplenie budynku (styropian z wtopioną siatką i zagruntowaniem), 6) roboty wykończeniowe w zakresie robót budowlanych - ścianki działowe, podłoża i posadzki na parterze, 7) w zakresie robót instalacyjno-sanitarnych - instalacje podposadzkowe kanalizacyjne, 8) w zakresie robót instalacyjno-sanitarnych - roboty zewnętrzne - pełny zakres, 9) w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych - roboty zewnętrzne - pełny zakres. 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. 4. W ramach niniejszego postępowania należy wykonać etap II zadania. W związku z tym w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 9 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Należy wykonać przygotowanie terenu, a w tym w szczególności: a) roboty zabezpieczające b) zabezpieczenie szklarni edukacyjnej, c) zabezpieczenie poletek edukacyjnych, d) ogrodzenie placu budowy (od strony parkingu ogrodzenie pełne wysokości minimum 2m), e) doprowadzenie energii na plac budowy (ok. 200m) i opomiarowanie, f) przygotowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na terenie Zamawiającego, g) przygotowanie dojazdu na teren budowy od strony Szpitala Barlinek Sp. z o.o. UWAGA! Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie zgody Szpitala Barlinek Sp. z o.o. na dojazd do terenu budowy przez teren szpitalny. h) wykonanie niezbędnych dojazdów, bram wjazdowych, dojść itp., i) wykonanie zaplecza budowy z węzłem sanitarnym opomiarowanym, j) podłączenie niezbędnych do funkcjonowania budowy mediów. Wykonawca zapewni bezkolizyjny, ciągły dojazd do istniejącego budynku dydaktycznego oraz parkingu. 2) W zakresie wykończenia budynku należy wykonać m.in. następujące roboty budowlane na parterze: a) warstwy posadzkowe i izolacyjne, b) ściany działowe dodatkowe 2 szt., c) tynki, gładzie, malowanie, d) stolarka drzwiowa. 3) W zakresie wykończenia budynku należy wykonać m.in. następujące roboty budowlane na poddaszu: a) warstwy posadzkowe i izolacyjne, b) tynki, gładzie, malowanie, c) stolarka drzwiowa. 4) Inne roboty budowlane: a) schody, b) elewacja, c) winda, d) zagospodarowanie terenu. 5) W zakresie instalacji sanitarnych należy wykonać m.in.: a) instalacja wody zimnej i ciepłej, b) roboty remontowe przygotowawcze, c) instalacja ppoż., d) zestaw hydrofobowy ppoż. pompa, e) instalacja kanalizacyjna wewnętrzna, f) centralne ogrzewanie, g) kocioł/zbiornik c.w.u. na pelet/gaz, h) instalacja wentylacyjna, i) drenaż opaskowy. 6) W zakresie instalacji elektrycznych należy wykonać m.in.: a) montaż tablic, b) WG ppoż., c) instalacja oświetleniowa z montażem opraw, d) instalacja gniazd, e) instalacja alarmowa i ppoż. z projektem wykonawczym zaopiniowanym przez rzeczoznawcę ppoż. 7) Zamawiający w celach informacyjnych załącza przedmiar robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że powyższy przedmiar (złącznik nr 12 do SIWZ) w żaden sposób nie może być traktowany przez Wykonawców jako opis przedmiotu zamówienia. 8) Należy przygotować dokumentację powykonawczą wynikającą z przepisów Prawa budowlanego. 9) Wykonawca ma obowiązek wykonać i zafakturować do dnia 30 listopada 2020 r. roboty za kwotę minimum 1.650.000 zł. 10) Dopuszcza się możliwość rozliczania fakturami przejściowymi do wartości 80% ceny umownej (bez uwzględnienia wartości ewentualnych zamówień, o których mowa w art. 67 ustawy pzp i zmian wprowadzanych do umowy na podstawie zapisów umowy lub na podstawie art. 144 ustawy pzp). Zamawiający informuje, że pierwszą fakturę przejściową Wykonawca będzie mógł wystawić po wykonaniu i odebraniu robót o wartości co najmniej 500.000 zł. 11) Na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga gwarancji na okres 60 miesięcy. 12) Zamawiający wymaga przejęcia przez Wykonawcę gwarancji na roboty wykonane w I etapie w szczególności na stolarkę, konstrukcję ścian i stropów, dach na okres od terminu ostatecznego odbioru robót wykonanych w II etapie do terminu zakończenia gwarancji na etap I (połowa roku 2024). 13) Wszelkie uszkodzenia robót wykonanych w I etapie Wykonawca usunie na koszt własny. 5. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m.in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zabezpieczenie robót oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w uzgodnieniu z zarządcą drogi oraz oznakowanie i utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie trwania oznakowania ruchu; 4) uzyskanie niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych pozwoleń, uzgodnień itp.; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych, wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu i niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałych w wyniku prowadzonych robót odpadów i ziemi. 6. Ustalone na postawie oferty wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45330000-6,

45310000-3,

45200000-7,

45331000-6,

45100000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20 lipca 2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana przedmiotu zamówienia i zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z dyspozycją rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy z zapytaniem o możliwość wykonania podjazdu dla niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową, gdyż udało mu się pozyskać środki na ten cel. Takie rozwiązanie pozwoli na znaczną poprawę właściwości eksploatacyjnych obiektu.Wykonawca przedłożył kosztorys na wykonanie powyższych prac opiewający na kwotę 121.347,75 zł, który został zweryfikowany przez Inżyniera kontraktu bez uwag (w załączeniu). Jako koszt wykonania prac przyjęto zweryfikowaną wartość z kosztorysu.Wartość przewidywanych zmian do umowy wynosi 121.347,75 zł i jest mniejsza od kwoty 318.150,00 zł, to jest od 15% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie. Wprowadzone zmiany nie zmieniają charakteru przywołanej wyżej umowy.Powyższe wyczerpuje przesłanki zastosowania art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.