Ogłoszenie z dnia 2020-08-26
Ogłoszenie nr 560159981-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.
Śrem: Modernizacja dróg asfaltowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509537-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510048977-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 63125813500000,
ul. Pl. 20 Października
1,
63-100
Śrem, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
(61) 2835225 w. 133, e-mail
urzad@srem.pl, faks
(61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg asfaltowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BP.271.6.2020.BS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie: a) przeglądu stanu technicznego dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie miasta i gminy Śrem ze szczególnym uwzględnieniem jezdni, studzienek, zaworów i odwodnienia, b) zgłoszenia o stanie dróg asfaltowych objętych modernizacją, po ich przeglądzie, oraz o wykonywanych na nich pracach, c) przygotowania pisemnego planu prac remontowych wraz ze wstępną kalkulacją - na żądanie Zamawiającego, d) dostarczenia pisemnego wykazu wykonanych robót przed ich odbiorem technicznym przez Zamawiającego, celem zatwierdzenia do odbioru i wystawienia faktury, e) remontów nawierzchni asfaltowych, zatwierdzonych przez Zamawiającego do wykonania, f) uzupełnień oznakowania poziomego w przypadku uszkodzeń po remontach cząstkowych nawierzchni asfaltowych na drogach, g) wszelkich dodatkowych poleceń Zamawiającego po ustaleniu zakresu prac i sposobu wykonania, h) sygnalizowania niezbędnych remontów kapitalnych dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z określeniem ich zakresu rzeczowego.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 9 marca 2020 r. do 15 grudnia 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizacja dróg asfaltowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CYNK s.c. Edward Cynka i wspólnicy,
biuro@cynk.info.pl,
Sosnowiec ul. Nadwarciańska 8,
63-100,
Śrem, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
rozszerzenie dotychczasowego zakresu umowy o kwotę 50 000.00 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca realizuje na rzecz gminy Śrem prace modernizacyjne. Z uwagi na konieczność zwiększenia zakresu prac na zadaniu, podjęto decyzję o zwiększeniu wartości umowy o 50 000,00 zł. Zmiana umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1. § 5 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
"§ 5.1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z ogłoszeniem przetargowym i złożoną ofertą Wykonawcy wybraną w trybie przetargu - jest wynagrodzenie umowne brutto, wg cen jednostkowych, w wysokości zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy łącznie z obowiązującym podatkiem VAT i obmiarami poszczególnych robót.
Ceny jednostkowe w wysokości zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy będą stosowane przez cały okres jej trwania.
Całość zadania obejmuje kwotę do: 400 000,00 zł, słownie: czterysta tysięcy złotych.
Wartość przedmiotu umowy jest stała i nie podlega waloryzacji.".
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów "Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2026 roku"
- Modernizacja oświetlenia na energooszczędne wraz z systemem inteligentnego zarządzania na terenie Gminy Śrem
- ,,PRZEBUDOWA PARTERU BUDYNKU C NA POTRZEBY PORADNI LEKARSKICH I REJESTRACJI OGÓLNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE"
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





