eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremModernizacja dróg asfaltowych



Ogłoszenie z dnia 2020-08-26

Ogłoszenie nr 560159981-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.

Śrem: Modernizacja dróg asfaltowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509537-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510048977-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 63125813500000, ul. Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (61) 2835225 w. 133, e-mail urzad@srem.pl, faks (61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg asfaltowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BP.271.6.2020.BS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie: a) przeglądu stanu technicznego dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie miasta i gminy Śrem ze szczególnym uwzględnieniem jezdni, studzienek, zaworów i odwodnienia, b) zgłoszenia o stanie dróg asfaltowych objętych modernizacją, po ich przeglądzie, oraz o wykonywanych na nich pracach, c) przygotowania pisemnego planu prac remontowych wraz ze wstępną kalkulacją - na żądanie Zamawiającego, d) dostarczenia pisemnego wykazu wykonanych robót przed ich odbiorem technicznym przez Zamawiającego, celem zatwierdzenia do odbioru i wystawienia faktury, e) remontów nawierzchni asfaltowych, zatwierdzonych przez Zamawiającego do wykonania, f) uzupełnień oznakowania poziomego w przypadku uszkodzeń po remontach cząstkowych nawierzchni asfaltowych na drogach, g) wszelkich dodatkowych poleceń Zamawiającego po ustaleniu zakresu prac i sposobu wykonania, h) sygnalizowania niezbędnych remontów kapitalnych dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z określeniem ich zakresu rzeczowego.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 9 marca 2020 r. do 15 grudnia 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja dróg asfaltowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CYNK s.c. Edward Cynka i wspólnicy, biuro@cynk.info.pl, Sosnowiec ul. Nadwarciańska 8, 63-100, Śrem, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 243902.44 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
rozszerzenie dotychczasowego zakresu umowy o kwotę 50 000.00 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca realizuje na rzecz gminy Śrem prace modernizacyjne. Z uwagi na konieczność zwiększenia zakresu prac na zadaniu, podjęto decyzję o zwiększeniu wartości umowy o 50 000,00 zł. Zmiana umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1. § 5 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "§ 5.1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z ogłoszeniem przetargowym i złożoną ofertą Wykonawcy wybraną w trybie przetargu - jest wynagrodzenie umowne brutto, wg cen jednostkowych, w wysokości zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy łącznie z obowiązującym podatkiem VAT i obmiarami poszczególnych robót. Ceny jednostkowe w wysokości zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy będą stosowane przez cały okres jej trwania. Całość zadania obejmuje kwotę do: 400 000,00 zł, słownie: czterysta tysięcy złotych. Wartość przedmiotu umowy jest stała i nie podlega waloryzacji.".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.