eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa materia³ów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2020-08-20

Og³oszenie nr 560156229-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

Bia³ystok: Dostawa materia³ów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 617911-N-2019

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

nie

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 510019686-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bia³ymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, e-mail przetargi@wspr.bialystok.pl , faks 85 66 37 302.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa materia³ów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

EOP.332.21.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowanych w za³±czniku nr 2 do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia . Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych. Liczba czê¶ci: 75


II.4) G³ówny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:

33141111-1,

33141200-2,

33141220-8,

33141310-6,

33141320-9,

33141600-6,

33141615-4,

33141640-8,

33157110-9,

33194100-7,

33198000-4,

33141730-6,

33141000-0

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa wchodzi w ¿ycie z dniem jej zawarcia i obowi±zuje przez okres 12 miesiêcy. Umowa zosta³a zawarta w dniu 10.01.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 17 NAZWA: Opatrunek w³ókninowy do mocowania kaniul hipoalergiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWÊ RAMOW¡/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" s.j., m.konstantynowicz@medica.lubin.pl, ul. Przemys³owa 4 A, 59-300, Lubin, kraj/woj. dolno¶l±skie

IV.3) Informacja na temat warto¶ci zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4800.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZÊ¦Æ NR: 64 NAZWA: Ig³a jednorazowego u¿ytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWÊ RAMOW¡/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" s.j., m.konstantynowicz@medica.lubin.pl, ul. Przemys³owa 4 A, 59-300, Lubin, kraj/woj. dolno¶l±skie

IV.3) Informacja na temat warto¶ci zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3900.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana cen w zwi±zku ze wzrostem cen u producentów lub dystrybutorów od których Wykonawca nabywa przedmiot dostawy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks zawarto w dniu 01.07.2020 r. W zwi±zku z art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., 374) w zwi±zku ze skutkami pandemii COVID-19 z dniem 01.07.2020 r. zmianie ulegaj± ceny produktów. Strony umowy nie mog³y przewidzieæ dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± skutków COVID-19, polegaj±cych m.in. na wielokrotnym wzro¶cie cen sk³adników produkcyjnych. Zmiana cen w czê¶ci 17 i 64 na: czê¶æ 17 - 5616,00 PLN brutto czê¶æ 64 - 4843,80 PLN brutto. Aneks obowi±zuje od dnia 01.07.2020 r. do 10.01.2021r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.