eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa materiałów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-20

Ogłoszenie nr 560156229-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

Białystok: Dostawa materiałów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617911-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510019686-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, e-mail przetargi@wspr.bialystok.pl , faks 85 66 37 302.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EOP.332.21.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 75


II.4) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:

33141111-1,

33141200-2,

33141220-8,

33141310-6,

33141320-9,

33141600-6,

33141615-4,

33141640-8,

33157110-9,

33194100-7,

33198000-4,

33141730-6,

33141000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa wchodzi w życie z dniem jej zawarcia i obowiązuje przez okres 12 miesięcy. Umowa została zawarta w dniu 10.01.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Opatrunek włókninowy do mocowania kaniul hipoalergiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" s.j., m.konstantynowicz@medica.lubin.pl, ul. Przemysłowa 4 A, 59-300, Lubin, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4800.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 64 NAZWA: Igła jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" s.j., m.konstantynowicz@medica.lubin.pl, ul. Przemysłowa 4 A, 59-300, Lubin, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3900.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana cen w związku ze wzrostem cen u producentów lub dystrybutorów od których Wykonawca nabywa przedmiot dostawy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks zawarto w dniu 01.07.2020 r. W związku z art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., 374) w związku ze skutkami pandemii COVID-19 z dniem 01.07.2020 r. zmianie ulegają ceny produktów. Strony umowy nie mogły przewidzieć działając z należytą starannością skutków COVID-19, polegających m.in. na wielokrotnym wzroście cen składników produkcyjnych. Zmiana cen w części 17 i 64 na: część 17 - 5616,00 PLN brutto część 64 - 4843,80 PLN brutto. Aneks obowiązuje od dnia 01.07.2020 r. do 10.01.2021r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.