Ogłoszenie z dnia 2020-08-18
Ogłoszenie nr 560154367-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.
Bełchatów: Termomodernizacja budynku przy ul. Czaplinieckiej 5 - ODRA w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja budynku przy ul. Czaplinieckiej 5 - "Odra""
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany w 85 % wydatków kwalifikowanych z wykorzystaniem środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556677-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510152289-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Krajowy numer identyfikacyjny 12328300000000,
ul. ul. T. Kościuszki
1,
97-400
Bełchatów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 335 158, e-mail
um@belchatow.pl, faks
447 335 152.
Adres strony internetowej (url): www.belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku przy ul. Czaplinieckiej 5 - ODRA w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja budynku przy ul. Czaplinieckiej 5 - "Odra""
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku przy ul. Czaplinieckiej 5 - ODRA w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja budynku przy ul. Czaplinieckiej 5 - "Odra"". Zamówienie realizowane z wykorzystaniem środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków. Zakres prac będących przedmiotem umowy obejmuje w szczególności: 1.1. opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku przy ul. Czaplinieckiej 5 - ODRA, a w szczególności: a) wykonanie projektu budowlanego we wszystkich branżach i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym decyzji o pozwoleniu na budowę ), b) wykonanie projektu wykonawczego, c) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót, d) przekazanie na potrzeby Zamawiającego: o projektu budowlanego w 2 egz. (w tym jeden egzemplarz opieczętowany przez Starostwo Powiatowe) - w osobnych opracowaniach dla każdej branży, o projektu wykonawczego w 1 egz. w osobnych opracowaniach dla każdej branży, o przedmiaru robót w 1 egz. w osobnych opracowaniach dla każdej branży, o pozostałych opracowań projektowych tj. m.in. STWiOR budowlanych w 1 egz., o podziału kosztów robót budowlanych na poszczególne branże, 1.2. wykonanie robót budowlanych wraz z wszelkimi dostawami na podstawie powyższego projektu, 1.3. przeprowadzenie czynności wymaganych dla obiektów zgodnie z wymogami STWiOR budowlanych i przygotowanie dokumentów związanych z odbiorem obiektu budowlanego, 1.4. sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej, 1.5. sporządzenia raportu z osiągniecia efektu ekologicznego inwestycji po upływie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego i przez kolejne 5 lat. Roboty zostaną wykonane na podstawie: programu funkcjonalno - użytkowego i audytu energetycznego stanowiących integralną część umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do SIWZ. Wartość zamówienia: 8 266 763,88 PLN
II.4) Główny kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45330000-9,
45310000-3,
71240000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta w dniu 23.07.2019r.Zgodnie z zapisami umowy Strony ustalają termin opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę do dnia: 31.10.2019r. Strony ustalają termin realizacji robót budowlanych do dnia: 03.12.2020r.Ustala się termin odbioru końcowego przedmiotu umowy do dnia: 17.12.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie do aneksu nr 3 do umowy 575/19 z dn. 23.07.2019r Niniejszy aneks zawarty jest w związku z koniecznością wprowadzenia robót dodatkowych spowodowaną wystąpieniem okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, tj. ujawnieniem podczas realizacji zadania instalacji p.poż z projektowaną instalacją gazową, co spowodowało konieczność opracowania dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji p.poż i wykonania przedmiotowych prac. Oprócz tego wystąpiła konieczność zmiany szyb w lokalach usługowych na szyby bezpieczne antywłamaniowe, co nie zostało ujęte w Programie Funkcjonalno - Użytkowym a jest konieczne do wykonania w celu zapewnienia bezpieczeństwa tych lokali oraz likwidacji szpecących elewację krat budynku. Wprowadzenie robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, dotychczasowemu Wykonawcy jest zgodne z przesłankami określonymi w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może zlecić wykonanie przedmiotowych prac tylko dotychczasowemu Wykonawcy. Zmiana wykonawcy stanowiłaby istotną niedogodność oraz nie może zostać dokonana z powodów technicznych. Charakter przedmiotowych robót dodatkowych i ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i jest niemożliwy do wykonania po zakończeniu prac objętych zamówieniem podstawowym. Natomiast wprowadzenie dodatkowego wykonawcy na plac budowy stanowiłoby dla Zamawiającego istotna niedogodność. Ponadto wartość wprowadzonych robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie i stanowi 3,92% jej wartości. Mając na uwadze powyższe okoliczności zasadnym jest zlecenie wykonawcy wykonanie robót dodatkowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn. "CKZ w Bełchatowie - kierunek przyszłość" - Sprzęt i materiały dydaktyczne do pracowni samochodowej - III postępowanie
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap III
- Dostawa warzyw i owoców
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Bełchatowa
- Dostawa odczynników do wykonywania analiz z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz materiałów i sprzętu pomocniczego wraz z dzierżawą systemu konsolidującego te badania dla potrzeb ZDL
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
- Remont toalet szkolnych dla uczniów w PSP w Kuropatniku - etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





