eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiŚwiadczenie kompleksowych usług pralniczych



Ogłoszenie z dnia 2020-08-17

Ogłoszenie nr 560153662-N-2020 z dnia 17-08-2020 r.

Starogard Gdański: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626427-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510001194-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana, Krajowy numer identyfikacyjny 00029361100000, ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (58) 5620600, e-mail k.narloch@kocborowo.pl, p.lipinska@kocborowo.pl, faks (58) 5623650.
Adres strony internetowej (url): http://www.kocborowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowych usług pralniczych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AG 261 - 40/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych. Usługa obejmuje : odbiór brudnego asortymentu z siedziby Zamawiającego, moczenie, pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie asortymentu, naprawę asortymentu uszkodzonego (w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszycie zamka, lamowanie koców), segregowanie, pakowanie, dostarczenia do siedziby Zamawiającego czystego asortymentu. Asortyment w skali miesiąca obejmuje : bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła) : ok. 4650 kg; odzież szpitalną (piżamy, koszule białe i kolorowe, szlafroki, bluzy, podkoszulki, chusty kąpielowe) : ok. 300 kg; ręczniki :ok. 350 kg; obrusy i serwety : ok. 35 kg; firany, zasłony : ok. 35 kg; koce, poduszki, materace : ok. 180 kg; odzież ochronną personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki) : ok. 300 kg; bieliznę szpitalną skażoną, mopy : ok. 650 kg. Przewidywana łączna szacunkowa ilość asortymentu w ciągu jednego miesiąca - 6 500 kg. Przewidywana maksymalna łączna ilość asortymentu w okresie trwania umowy - 78 000 kg. Minimalna łączna ilość asortymentu w okresie trwania umowy : 67 000 kg. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie zaoferowanej wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu.


II.4) Główny kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:

98311000-6,

98315000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana treści § 6 ust. 1 umowy na "Odbiór brudnego asortymentu i dostawa czystego odbywać się będzie 3 razy w tyg. tj w poniedziałki, środy i piątki, pomiędzy godziną 7.00 a 14.00. Zmiana treści § 6 ust. 3 umowu na Maksymalny czas wykonania przedmiotu umowy wynosi - 48 godzin od momentu odbioru asortymentu do momentu przekazania Zamawiającemu czystego asortymentu, za wyjątkiem kocy, poduszek, materacy, odzieży fasonowej dla których maksumalny czas do wykonania usługi wynosi do 96 godzin od momentu odbioru asortymentu do momentu przekazania Zamawiającemu czystego asortymentu. Jeżeli termin wypada w sobotę , niedzielę, lub święta, dostawa nastapui w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zmiana treści § 9 ust. 5 na należność za przedmiot umowy będzie płatna przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty wystawienia faktury. Wykonawca będzie wystawiał faktury miesięczne.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmiany jest sytuacja wywołana pandemią koronawirusa COVID-19, która stanowi okoliczność niezależną od Stron umowy, której w chwili jej zawarcia nie można było przewidzieć- podstawie art. 1 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.