Ogłoszenie nr 560142615-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.
Płock: Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549691-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510128749-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61101603400000,
ul. Bielska
59,
09-400
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 676 800, e-mail
cuw@powiat.plock.pl, faks
242 676 848.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUW.DZP.262.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie" w podziale na części: Część 1. Klimatyzatory. Część 2. Tekstylia. Część 3. RTV AGD. Część 4. Narzędzia. Część 5. Wyposażenie łazienki i kuchni. Część 6. Meble. Część 7. Oświetlenie. Część 8. System przyzywowy. Część 9. Artykuły fryzjerskie. Część 10. Sprzęt elektroniczny.
II.4) Główny kod CPV: 39717000-1
Dodatkowe kody CPV:
39510000-0,
32000000-3,
44510000-8,
44511000-5,
39700000-9,
39500000-7,
39140000-5,
31000000-6,
39712200-8,
30213100-6,
48219500-1,
35125300-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 7 dni od podpisania umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Wyposażenie łazienki i kuchni |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PB Tenders Jakub Pawulski ,
firma@pbtenders.pl,
Adama Grzymały Siedleckiego 4/25,
85-868,
Bydgoszcz, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trybie przetargu nieograniczonego zostało przeprowadzone postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego na Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie". W dniu 06.07.2020 r. zawarta została umowa na realizację zamówienia w Części 5. Wyposażenie łazienki i kuchni z Wykonawcą: PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Adama Grzymały Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz.
Pismem z dnia 08.07.2020 r. Wykonawca poinformował o braku możliwości dostępności na rynku szafy metalowej aktowej o podwyższonej odporności oraz regału metalowego z półkami metalowymi. Zwrócił się także do Zamawiającego z wnioskiem o przedłużenie terminu realizacji zamówienia w omawianym zakresie do 21 sierpnia 2020 r.
Zamawiający na podstawie art. 15r ust. 1 i 4 ustawy z dnia 02.03.2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) w zw. z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), ma możliwość dokonania zmiany
w zawartej umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany dotyczą terminu realizacji przedmiotu zamówienia dla asortymentu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w poz. 5 - metalowa szafka aktowa o podwyższonej odporności ogniowej oraz w poz. 6 - regał metalowy z półkami metalowymi: do dnia 21 sierpnia 2020 roku.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Modernizacja systemu schładzania powietrza w budynku Urzędu
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.