eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda"Remont dróg i ulic powiatowych"



Ogłoszenie z dnia 2020-08-03

Ogłoszenie nr 560142608-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.

Ostróda: "Remont dróg i ulic powiatowych"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 53888-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510123285-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 51075119000000, ul. ul. Grunwaldzka , 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-89 6462414, e-mail ZDP_Ostroda@wp.pl, faks 896 421 762.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdp.ostroda.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont dróg i ulic powiatowych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.2610.12.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. "Remont dróg i ulic powiatowych" z podziałem na części: Część Nr 1: "Remont ulicy Pieniężnego w Ostródzie" Część Nr 2: "Remont ulicy Jaracza w Ostródzie" Część Nr 3: "Remont drogi powiatowej Nr 1267 N Wierzbica - Gutowo - Rybno" Część Nr 4: "Remont drogi powiatowej Nr 1215 N Morąg - Wola Kudypska" Część Nr 5: "Wykonanie remontu nawierzchni w m.Bogaczewo" 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. t.j. z 2018 r., poz. 917 ze zm.).


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
40 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Remont ulicy Jaracza w Ostródzie"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwem Drogowo- Budowlanym Sp. z o.o., , ul. Długa 27, 87-300, Brodnica, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 119686.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zgodnie z §11 ust.1 pkt.1 lit. a tiret 5 niniejszej umowy § 2 otrzymuje brzmienie: "Termin wykonania zamówienia: 49 dni od dnia podpisania umowy tj.: 11.08.2020 r."

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający dokonuje zmiany w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, który otrzymuje brzmienie: "Wykonawcy za wykonanie czynności określonych w § 1 przysługuje wynagrodzenie w wysokości netto 122 486,50 PLN, słownie: sto dwadzieścia dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 50/100 plus należny podatek 23% VAT w kwocie 28 171,90 PLN, słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sto siedemdziesiąt jeden złotych 90/100, co stanowi wartość brutto 150 658,40 PLN, słownie sto pięćdziesiąt tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem złotych 40/100".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
A. W toku realizacji inwestycji stwierdzono konieczność: Wykonania robót polegających na naprawie dwóch studni kanalizacji deszczowej poprzez wymianę płyty pokrywowej, która uniemożliwia wykonanie regulacji włazu oraz uzyskanie prawidłowego poziomu nawierzchni. B. Uzasadnienie konieczności wykonania robót wymienionych w części A Zakres robót obejmował frezowanie istniejącej nawierzchni, wykonanie regulacji włazów kanałowych i wykonanie nowej warstwy bitumicznej. Po wykonaniu frezowania zostały odkryte dwa włazy kanalizacji deszczowe, które nie posiadają możliwości regulacji, ponieważ są wbetonowane w pokrywę studni. Pokrywy te są obsadzone bezpośrednio na kręgach studni, są w złym stanie technicznym z powodu korozji betonu i wystającego zbrojenia. Aby prawidłowo wykonać ich regulację i naprawę, konieczne jest odkopanie studni, demontaż pokryw, regulacja kręgów betonowych oraz montaż nowych pokryw, na których będzie wykonana regulacja włazów. C. Koszty Zakres robót nie obejmował wykonania przedmiotowej naprawy. Na podstawie wyceny wykonawcy zgodnie z zapisami umowy, koszt ten został wyliczony na kwotę 2 800,00 netto + 23% VAT. D. Termin Na podstawie §11 ust 1 pkt. 1 lit. a tiret 5 Wykonawcy przysługuje zmiana terminu wykonania umowy, w przypadku przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych awarii istniejących urządzeń podziemnych, w tym przypadku, studni kanalizacji deszczowych. Wykonawca określił czas usunięcia usterek na 7 dni roboczych (zamówienie pokryw, reorganizacja róbót) . W związku z powyższym uzasadnione jest sporządzenie aneksu wydłużającego termin realizacji umowy do dnia 11.08.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.