eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › "Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Brzegu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-27

Ogłoszenie nr 560137221-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.

Brzeg: "Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Brzegu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Poddziałanie 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502514-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540014506-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510034962-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000, ul. ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 169 950, e-mail bzp@brzeg.pl, faks 774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Brzegu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.IV.042.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa: - dokumentacja techniczna składająca się z wielobranżowego projektu wykonawczego pn.: "Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Brzegu", specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji pomocniczej, którą stanowi wielobranżowy przedmiar robót budowlanych oraz graficzne przedstawienie zakresów robót do wykonania w poszczególnych terminach, -dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlano-wykonawczego pn.: "Rozbiórka budynku dworca PKS zlokalizowanego na działce nr 886/7 w ramach zadania pn.: Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Brzegu", specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji pomocniczej, którą stanowi przedmiar robót budowlanych. Zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje: 1) przebudowę placu manewrowego (stanowiska postojowe, droga B, dojścia, chodniki, tereny zielone) w obrębie działek nr 886/7 (część działki), 886/3, 886/2 obręb Brzeg-Centrum, 2) budowę drogi dojazdowej (droga A) wraz z włączeniem w drogi gminne - ulice Trzech Kotwic i Plac Dworcowy wraz z zatoką postojową, chodnikiem i wjazdem w obrębie działek 929/5,885/4 i 886/7, 868/1 i 888 obręb Brzeg-Centrum, 3) budowę ścieżki rowerowej w obrębie działki 886/7 obręb Brzeg-Centrum, 4) montaż wiat przystankowych z tablicami informacyjnymi, 5)przebudowę chodnika w obrębie drogi gminnej ul. Plac Dworcowy - działka nr 868/1 i wyspy dzielącej w obrębie drogi gminnej ul. Trzech Kotwic - działka nr 888, 6) zagospodarowanie skweru przy ulicy Trzech Kotwic wraz z budową nowego ogrodzenia wzdłuż granicy działek 929/5 i 885/4, 7)zagospodarowanie części parkowej centrum przesiadkowego wraz z alejkami i zielenią - działki nr 886/7, 886/4, 8) budowę oświetlenia i monitoringu przebudowywanego terenu w obrębie działek nr 929/5, 885/4, 886/7 obręb Brzeg-Centrum, 9) budowę odwodnienia przebudowywanego terenu - działki nr 929/5, 885/4, 886/7 obręb Brzeg-Centrum, 10)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 11) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją, 12) wykonanie przebudowy sieci elektrycznych w ramach usunięcia kolizji, 13)montaż elementów malej architektury, 14)rozbiórkę budynku byłego dworca PKS wraz z usunięciem elementów zawierających azbest 15) rozbiórkę byłego budynku usługowego z terenu działki nr 886/7 16) wywóz i utylizację odpadów budowlanych, 17) wykonanie zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem oraz jej regulacja wysokościowa. Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. organizacji ruchu drogowego przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, spełnienie wszystkich wymaganych przepisami obowiązków związanych z usuwaniem materiałów zawierających azbest oraz innych przepisów dotyczących rozbiórki obiektów budowlanych wraz z gospodarką odpadami, zlecenia na koszt Wykonawcy koniecznych nadzorów przy robotach wykonywanych przy sieciach wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych, wykonanie koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót budowlanych, a także sporządzenie zgodnie z umową i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zgodnej z warunkami umownymi i obowiązującymi przepisami. Zamówienie będzie odbierane w dwóch etapach: 1)pierwszy etap obejmujący: -przebudowę placu manewrowego (droga B wraz ze stanowiskami postojowymi, dojściami i chodnikami oraz terenami zielonymi), -przebudowę drogi pomiędzy ulicami Trzech Kotwic i Plac Dworcowy(droga A), -budowę zatoki postojowej wzdłuż drogi A, wraz z chodnikiem, wjazdem oraz ścieżką rowerową, -zagospodarowanie skweru przy ul. Trzech Kotwic wraz z ustawieniem nowego ogrodzenia, -wykonanie przebudowy wyspy na skrzyżowaniu drogi gminnej - ul. Trzech Kotwic. -montaż trzech wiat przystankowych i tablic informacyjnych, które mogą być wkomponowane jako element wiaty przystankowej, -wykonanie przebudowy sieci elektrycznej wraz z usunięciem wszystkich kolizji, -budowę odwodnienia placu manewrowego i dróg dojazdowych, -budowę oświetlenia i monitoringu wraz z ułożeniem rury osłonowej na poczet rozbudowy sieci monitoringu w kierunku ul. Trzech Kotwic w obrębie części parkingowej, -montaż elementów małej architektury (kosze na śmieci, ławki, donice) w obrębie części parkingowej 2) drugi etap obejmujący: -wykonanie rozbiórki budynku byłego dworca PKS wraz z usunięciem wyrobów zawierających azbest, -wykonanie rozbiórki budynku po byłym punkcie usługowym, -zagospodarowanie części parkowej działki nr 886/7 poprzez wykonanie alejek oraz terenów zielonych wraz z połączeniem i nawiązaniem alejek z terenami sąsiadującymi, -budowę oświetlenia i monitoringu części parkowej centrum przesiadkowego, -montaż elementów małej architektury (kosze na śmieci, ławki) w części parkowej centrum przesiadkowego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia realizacji zamówienia w zakresie prac przy urządzeniach energetycznych będących przedmiotem zamówienia, tj. przy przebudowie linii energetycznych niskiego i średniego napięcia, przez osoby posiadające uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 755 z późn. zm) i Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r. nr 89 poz.828). Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia w zakresie rozbiórki budynku dworca PKS w części dotyczącej usuwania materiałów zawierających azbest przy zachowaniu wszystkich obowiązków wynikających z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. nr 71, poz. 649) zmienionego Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz.U z 2010r. nr 162, poz.1089) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 701 z późn.zm.). Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, warunków technicznych branżowych jak również inne tj. w szczególności koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami i zestawieniami materiałowymi, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu w okresie budowy wraz z jego zatwierdzeniem w Starostwie Powiatowym w Brzegu i projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem oraz późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna) oraz koszty ich zużycia, koszty związane z odbiorami, badaniami i sprawdzeniami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty związane z wszystkimi formalnościami związanymi z rozbiórką materiałów zawierających azbest (zawiadomienie inspekcji sanitarnej, nadzoru budowlanego, inspekcji pracy), koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii związanej z wykonywanymi robotami budowlanymi itp., koszty nadzorów branżowych sprawowanych przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej, koszty ubezpieczenia budowy, koszty wprowadzenia stałej organizacji ruchu, itp. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2019r. poz.266 z późn.zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r. poz.1186 z późn. zm). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ,dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45112000-5,

45111200-0,

45113000-2,

45111291-4,

45200000-9,

45230000-8,

45233200-1,

45233000-9,

45232000-2,

45231000-5,

45231300-8,

45310000-3,

45231400-9,

45300000-0,

45310000-3,

45111300-1,

45112710-5,

45113000-2,

45262660-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Etap I - do dnia 15.07.2020r.; Etap II - do dnia 30.09.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne JARZĄBEK Sp.J., , ul. Korfantego 33, 49-305, Brzeg, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2148795.64 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i -w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany umowy dotyczą realizacji robót polegających na: a) wykonaniu nowej donicy wokół dębu, który rósł w obrębie rozebranego budynku dworca PKS, z wykorzystaniem betonowych elementów palisadowych o wysokości 120 cm, b) przebudowie studni kanalizacyjnej, c)zamontowaniu dwóch słupków blokujących przejazd od strony działki nr 887/4. Wartość robót- 7.219,42 zł netto (Aneks nr 2).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.