Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-07-27
Ogłoszenie nr 560136819-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.
Opole: Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu przy ul. Jana Bytnara "Rudego" 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608943-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510262699-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Publiczne Integracyjne nr 51, Krajowy numer identyfikacyjny 53052821670000,
ul. Ul. Jana Bytnara "Rudego"
1,
45-265
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 455 58 58, e-mail
p51opole@kodip.opole.pl, faks
77 455 58 58.
Adres strony internetowej (url): www.ppi51.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu przy ul. Jana Bytnara "Rudego" 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PPI-51.270.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 pakietów rozumianych jako niezależne części tj.: Pakiet nr 1 - Dostawy drobiu Pakiet nr 2 - Dostawy wieprzowiny i wołowiny Pakiet nr 3 - Dostawy wędlin Pakiet nr 4 - Dostawy warzyw świeżych i owoców Pakiet nr 5 - Dostawy nabiału Pakiet nr 6- Dostawy pieczywa Pakiet nr 7 - Dostawy mrożonek Pakiet nr 8 - Dostawy ryb mrożonych Pakiet nr 9 - Dostawy artykułów spożywczych Pakiet nr 10 - Dostawy jaj Pakiet nr 11 - Dostawy wody Pakiet nr 12 - Dostawy soków jednodniowych Pakiet nr 13 - Dostawy ziemniaków
II.4) Główny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 2.01.2020 r. do 31.12.2020 r. z jednomiesięczną przerwą w okresie wakacyjnym
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 1: Dostawy drobiu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BT Sp. z o.o. BRUNO TASSI spółka komandytowa oddział we Wrocławiu ,
,
ul. Wymysłowskiego 4
,
55-080,
Nowa Wieś Wrocławska, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet 2: Dostawy wieprzowiny i wołowiny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BT Sp. z o.o. BRUNO TASSI Spółka komandytowa oddział we Wrocławiu,
,
Wymysłowskiego 4
,
55-080,
Nowa Wieś Wrocławska , kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet 3: Dostawy wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BT Sp. z o.o. BRUNO TASSI Spółka komandytowa oddział Wrocław,
,
ul. Wymysłowskiego 4 ,
55-080,
Nowa Wieś Wrocławska , kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet 7: Dostawy mrożonek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Nordis Sp. akcyjna ,
,
ul. Głogowska 35
,
45-315,
Opole, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet 8: : Dostawa ryb mrożonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
LECHTOM Tomasz Sikociński Hurtownia Lodów i Mrożonek,
,
ul. Wokulskiego 8
,
58-100,
Świdnica, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Pakiet 10: Dostawy jaj |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.H.U. WŁOSTPOL BIS Kotynia Katarzyna ,
,
M.Dąbrowskiej 17
,
48-317,
Korfantów, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Pakiet 11: Dostawy wody |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Usługowa TAMA Jacek Dąbrowski ,
,
ul. Obrońców Pokoju 24
,
45-441,
Opole, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Pakiet 12: Dostawa soków jednodniowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
AJSA Sp. z o.o. ,
,
ul. Budowlanych 50,
45-123,
Opole, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Ozimskiej (od ul. Głogowskiej do ul. Kamińskiego) w Opolu
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego ul. Marka z Jemielnicy w Opolu.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu EKG oraz konfiguracja z systemem MIUSE wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- Odławianie i leczenie dzikich zwierząt z terenu miasta Opola
- Wykonanie przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, zabezpieczenia technicznego obiektów oraz konwoju środków pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO UKŁADANKA W ŚW. KATARZYNIE
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
- Zakup artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej na rok 2026"
- Dostawa artykułów spożywczych w okresie od I do VI 2026 r. do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Łapach
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





